Podgląd pojedynczego posta
Stary 19.01.2009, 22:06   #2108
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,381
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Te 250 tys km, to w normalnej eksploatacji jest kres silnika benzynowego. Zajechane pierścienie to już poważna wskazówka do kapitalnego remontu. Na samej wymianie pierścieni już za długo nie pojeździsz, ale daj ci Boże
Za chwilę 'skończy się' głowica, wałek (wałki) rozrządu, pompa wodna....wszystko zaczyna się po kolei sypać
Remontu nikt nie robi, bo nie warto - wymienia się silnik, na jakiś lepszy. Też jeśli warto, patrząc na wartość reszty auta, bo najlepiej pozbyć się i kupić coś nowszego.
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest offline   Odpowiedz cytując ten post