Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 19.03.2003, 03:23   #16
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Cytat:
Sebastian997 napisa***322;(a)
A wiesz dlaczego ? Bo LG ma dość specyficzną gwarancje. Tzn. jeśli komuś sprzedasz sprzęt LG i on sie za jakiś czas zepsuje, to klient nie przyniesie go z gwarancją do ciebie tylko musi go zanieść wprost do firmowego serwisu LG. Tym samym sprzedawca jest odciążony z wiekszości obowiązków wynikających z gwarancji. Owszem, sprzedawca może przyjąć taki uszkodzony sprzęt i samemu przekazać go do serwisu ale to już tylko jego dobra wola, i raczej bym na to nie liczył
Wydaje mi się, ze jest to niezgodne z polskim prawem. Może nie jestem na bieżąco, ale jeśli jest to niezgodne, to można mieć w nosie takie zapisy.

A co do jakości LG poruszanej w innych postach i non stop w innych wątkach - kilka razy na ten temat pisałem, dodam jeszcze, że w moim Combo LG 4120B tacka otwiera się równiutko, cichutko - w żadnym innym cd czy cdrw nie widziałem tak dobrego mechanizmu. Także design panelu jest bardzo dobry...

Za to w opiewanej Yamaha CRW F1 jak się tacka otwiera to mam wrażenie że odpala samochód ze zjechanym rozrusznikiem.

Mam jedną bardzo "krzywą" płytę (zza Buga) - LG czytał ją ładniej (na słuch) od F1, cdrw Liteona 48x, cd Creative 48x oraz cd Samsung 32x.
pali jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 19.03.2003, 04:03   #17
/||\aster
Gość
 
Posty: n/a
A ja kupuje cos lepszego i to nawet dwa, Numark ttx200
 
Stary 19.03.2003, 11:37   #18
Sebastian997
Forumator
 
Avatar użytkownika Sebastian997
 
Data rejestracji: 12.07.2002
Lokalizacja: Katowice
Posty: 724
Sebastian997 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
pali napisa***322;(a)
Wydaje mi się, ze jest to niezgodne z polskim prawem. Może nie jestem na bieżąco, ale jeśli jest to niezgodne, to można mieć w nosie takie zapisy.
No niestety, chyba jednak jest to zgodne z prawem, a na pewno jest praktykowane. To jest wymysł samego LG. To oni drukują takie specyficzne karty gwarancyjne i wymyślili takie warunki serwisowania.
Zresztą do karty gwarancyjnej dołączony jest wykaz autoryzowanych punktów napraw, jedynych upoważnionych do napraw na gwarancji.

Ostatnio zmieniany przez Sebastian997 : 19.03.2003 o godz. 11:43
Sebastian997 jest offline  
Stary 19.03.2003, 13:55   #19
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Cytat:
Sebastian997 napisa***322;(a)
No niestety, chyba jednak jest to zgodne z prawem, a na pewno jest praktykowane. To jest wymysł samego LG. To oni drukują takie specyficzne karty gwarancyjne i wymyślili takie warunki serwisowania.
Zresztą do karty gwarancyjnej dołączony jest wykaz autoryzowanych punktów napraw, jedynych upoważnionych do napraw na gwarancji.
Sprawdziłem! W necie dojście do informacji na ten temat było ciężkie (ta ustawa jest napisana chorym językiem), ale zadzwoniłem sobie do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Warszawie i uzyskałem wyczerpujące informacje.

W skrócie: w gwarancji takie zapisy są prawne, w warunkach wolnego rynku gwarant moze wskazać dowolne miejsce punktu serwisowego. Jeśli klient podpisał gwarancję - zgodził się na warunki w niej określone (oczywiście w gwarancji mogą być zapisy, które mimo podpisania nie bedą ważne z powodu konfliktu z prawem nadrzędnym, ale nie dotyczy to lokalizacji punktów serwisowych).

Ale - klient moze wybrać: korzysta z gwarancji lub z rękojmi. W tym przypadku rękojmi udziela sklep. Rękojmia generalnie trwa rok (niezależnie od gwarancji) i oprócz innych ciekawych rzeczy wynika z niej to, że odpowiedzialność za wadę towaru bierze na siebie sklep. W praktyce mamy prawo oddać spawarkę do sklepu, a co on z nią zrobi - to już jego sprawa. Mogą ją zawieźć do serwisu, mogą sami naprawiać.

Polecam korzystanie z Rzecznika, o może nowy topic założę, bo byłem naprawdę mile zaskoczony szybkością i jakością porady.
pali jest offline  
Stary 19.03.2003, 17:07   #20
Y@nkee_PL
Maciek: Reaktywacja
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Y@nkee_PL
 
Data rejestracji: 18.11.2002
Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 4,776
Y@nkee_PL zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
na mojej liscie zakupow na 1 miejscu mam wlasnie Litka (obok nowej grafy )

Dobry wybor, jestes nie jedynym, ktory jest zadowolony z zakupu wlasnie tej spawary
__________________
...yea-ea-ea-ah, yea-ea, I feel hardcore
yea-ea-ea-ah, yea-ea, always hardcore...

The firmware page - stronka z BIOSami do napędów optycznych
Y@nkee_PL jest offline  
Stary 19.03.2003, 18:39   #21
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
A ja czekam na zapowiadane przez liteona nagrywarki DVD+-RW, które mają być podobno w dobrych cenach, grubo poniżej 200$.
pali jest offline  
Stary 19.03.2003, 21:43   #22
Tomek777
Alojzy
 
Data rejestracji: 12.11.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 399
Tomek777 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Sebastian997 napisa***322;(a)
A wiesz dlaczego ? Bo LG ma dość specyficzną gwarancje. Tzn. jeśli komuś sprzedasz sprzęt LG i on sie za jakiś czas zepsuje, to klient nie przyniesie go z gwarancją do ciebie tylko musi go zanieść wprost do firmowego serwisu LG. Tym samym sprzedawca jest odciążony z wiekszości obowiązków wynikających z gwarancji. Owszem, sprzedawca może przyjąć taki uszkodzony sprzęt i samemu przekazać go do serwisu ale to już tylko jego dobra wola, i raczej bym na to nie liczył
Masz oczywiście rację, ale ja sądzę, że każdy szanujący się sklep załatwi to za klienta. Jest jedna ŚWIĘTA reguła - jeśli klient wyjdzie zadowolony, to kiedyś jeszcze wróci. Miałem kiedyś awarię LG i sklep, w którym kupiłem napęd załatwił to za mnie z uśmiechem i bez najmniejszych oporów.

Ostatnio zmieniany przez Tomek777 : 19.03.2003 o godz. 21:47
Tomek777 jest offline  
Dyskusja zamknięta


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.