![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software Tematy dotyczące problemów, porad i oprogramowania przeznaczonego dla dysków twardych oraz SSD. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Always newbie
Data rejestracji: 14.11.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,844
![]() ![]() ![]() ![]() |
Gwarancja - bezpośrednio do serwisu Samsunga?
Ech, zechciało mi się znowu przejechać dyski HD Tune. I jeden z Samsungów HD753LJ jakoś dziwnie czas dostępu miał wydłużony. Zapuściłem więc skanowanie powierzchni (jeszcze leci) i już są bady
![]() Realokowane sektory w SMART też się pojawiły. Ważne rzeczy już zbackupowałem, a mniej ważne zaraz będę gdzieś upychał*. Ale do tematu - dysk kupiłem wysyłkowo. Jak poślę go w jedną stronę, potem w drugą i w gwarancji stoi, że mają dwa tygodnie - czyli jak nic z dyskiem musiałbym się rozstać na miesiąc. Nie wiem, czy wytrzymam z tęsknoty przez tak długi okres. Czy można/jak dostarczyć bezpośrednio do serwisu Samsunga dysk (najlepiej w Warszawie)? *Jak ja się cieszę, że nie spiąłem tych dysków w RAID - teraz bym miał 1,5TB do upchnięcia. A tak mam tylko 750 - z czego część mogę upchnąć na drugim dysku ![]()
__________________
Ludzie tak bardzo lubią oszukiwać się wzajemnie, że wymyślili rząd, by robił to za nich. WAŻNE |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu | BD | Off topic | 27 | 15.04.2005 07:18 |
Gwarancja na liteony | marioking | Napędy optyczne DVD | 2 | 09.04.2004 14:49 |
gwarancja sklepu a gwarancja producenta TEAC | slawektepsa | Napędy optyczne CD | 7 | 03.01.2003 13:06 |
zakupy w Proline, a rękojmia i gwarancja | areksc@o2.pl | Off topic | 7 | 23.10.2002 13:54 |