Drogi kolego Berion

jeśli chodzi o ten plik cdrom.map to jest trochę skomplikowany mogę go edytować za pomocą notatnika, ale jest większość sektorów które nie potrafię skumać podaję poniżej garstkę tej listy byś wiedział co mam na myśli:
Kod:
/*
cdrom.map :
*/
typedef struct _MAPFile {
const char* pszFileName;
const unsigned long ulStartSector;
const unsigned long ulEndSector;
const unsigned long ulSectorLength;
} MAPFile;
MAPFile mapFile[407] = {
{"\\CDROM.MAP;1",57UL,78UL,22UL}, /* C:\My Documents\cdrom.map */
{"\\NOWLOAD.MRG;1",79UL,124UL,46UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\nowload.mrg */
{"\\ADPCM\\GO.;1",125UL,125UL,1UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\go */
{"\\ADPCM\\LEADER~1.VGS;1",126UL,1520UL,1395UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\leaderb-L.vgs */
{"\\ADPCM\\TITLE-L.VGS;1",1521UL,1913UL,393UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\title-L.vgs */
{"\\ADPCM\\TITLE-R.VGS;1",1914UL,2306UL,393UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\title-R.vgs */
{"\\ADPCM\\VB2INT.OUT;1",2307UL,2309UL,3UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\vb2int.out */
{"\\ADPCM\\LEADER~2.VGS;1",2310UL,3704UL,1395UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\leaderb-R.vgs */
{"\\ADPCM\\BK\\TITLE-L.VGS;1",3705UL,4229UL,525UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\bk\title-L.vgs */
{"\\ADPCM\\BK\\TITLE-R.VGS;1",4230UL,4754UL,525UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\bk\title-R.vgs */
{"\\ADPCM\\INT\\BGM_TTL.INT;1",4755UL,5540UL,786UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\int\bgm_ttl.int */
{"\\ADPCM\\INT\\BGM_LDB.INT;1",5541UL,8330UL,2790UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\adpcm\int\bgm_ldb.int */
{"\\BASEBALL\\BB_ETC.MRG;1",8331UL,8577UL,247UL}, /* D:\project\bomber\cdrom\baseball\bb_etc.mrg */
Rozumiem tylko to biorąc na przykłądzie {"\\CDROM.MAP;1",57UL,78UL,22UL},
57UL to początek LBA natomiast nie wiem co oznaczają ciągi 78 i 22 UL. Nawet gdyby się udało podmienić LBA wszystkich plików tej gry w ww liście (wg LBA na CD) to czy miało by znaczenie, żeby ułożyć te pliki na DVD?