Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f104/)
-   -   problem z przegraniem płyty AR2 (https://forum.cdrinfo.pl/f104/problem-przegraniem-plyty-ar2-14789/)

TeacMan 08.01.2003 19:14

Z tego co słyszałem, jest to niemożliwe (choć ponieważ wszystko jest możliwe, to może ktoś wie i napisze, więc pytać trzeba :) ).

Pozdrawiam wszystkich.

adamek 08.01.2003 18:22

Kopia Action Replay 2 v2 (ps2)

Czy wie ktoś jak zrocic dzialajaca kopie Action Replay 2 do PlayStation 2.

Dawid Partyka - Koli 02.01.2003 21:26

Cytat:

ganrot napisa***322;(a)
dzieki za odpowiedz dawid mam do ciebie jeszcze kilka pytan
czy mogłbys wyjasniec temat kopiowania segmentowego jakimi programamy to najlepiej wykonaci w jaki sposób sklejic pózniej płyte w całośc jestem zielony w tym temacie
pozdr.

Najlepszy jest CDRWIN bo po sektorach zczytujesz. Ale skoro jesteś blady z takich rzeczy to raczej nikłe szanse że uda ci się to skopiować prawidłowo. Podobnie rozwalałem tagesa (aby uzyskać odczyt wszytkich możliwości odczytu z danego sektora). Polaczypolecam za pomoca lini komend polecenia copy.

ganrot 02.01.2003 20:57

dzieki za odpowiedz dawid mam do ciebie jeszcze kilka pytan
czy mogłbys wyjasniec temat kopiowania segmentowego jakimi programamy to najlepiej wykonaci w jaki sposób sklejic pózniej płyte w całośc jestem zielony w tym temacie
pozdr.

Dawid Partyka - Koli 02.01.2003 16:29

Re: problem z przegraniem płyty startowej do ps2

Cytat:

ganrot napisa***322;(a)
ps. program clony xxl rozpoznaje jako LibCrypt zabezpieczenie znane z psone ale ja mysle ze jest to cos innego