Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Hardware (https://forum.cdrinfo.pl/f105/)
-   -   Nintendo Classic Mini (https://forum.cdrinfo.pl/f105/nintendo-classic-mini-95804/)

Meanthord 31.10.2018 20:45

Jest tutaj ktoś, kto ogarnia hakchi na nesie/snesie? Istnieją w ogóle jakieś customowe menusy? Po wrzuceniu, powiedzmy 200, gier z różnych systemów przewijanie ich w lewo-prawo, to jakaś porażka.

MajsterPopsuj 31.10.2018 23:31

Nikt nie projektował menusów na 200 tytułów. ;)

Ta, "są", nazywają się RetroArch. ;p

Meanthord 01.11.2018 19:50

Cytat:

Napisany przez MajsterPopsuj (Post 1412604)
Nikt nie projektował menusów na 200 tytułów. ;)

Racja, dlatego pytałem o customowe ;).

Cytat:

Ta, "są", nazywają się RetroArch. ;p
Nienawidzę tego emulatora, a mam wrażenie, że jest wciskany na praktycznie każde urządzenie, które zostaje "uwolnione". Cóż, jest to, co jest.

MajsterPopsuj 09.11.2018 22:04

A menu wygląda tak:
https://twitter.com/PlayStation/stat...354433/video/1


Brzydkie strasznie... Miałem nadzieję na coś podobnego do OMSK na PS4. :(

Jolek 10.11.2018 16:50

Lepsze jest to, że "konsolka" korzysta z PCSX ReARMed.

mgit 10.11.2018 17:21

Cytat:

Napisany przez Jolek (Post 1413092)
Lepsze jest to, że "konsolka" korzysta z PCSX ReARMed.

No, a po co mają tworzyć swój emulator - skoro na rynku już jest gotowiec i do dobrze działający.

Jolek 10.11.2018 17:45

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1413096)
No, a po co mają tworzyć swój emulator - skoro na rynku już jest gotowiec i do dobrze działający.

Ponieważ zrobili emulację PS1 na PS3 lub VIcie...
więc nie rozumiem czemu musieli korzystać z opensourcowego emulatora?!

Tak jakby jakaś inna firma otrzymała zlecenie na zrobienie tego "gadżetu",
a $ony nie chciało by się "podzielić" swoimi zasobami.

mgit 10.11.2018 18:21

Cytat:

Napisany przez Jolek (Post 1413100)
Ponieważ zrobili emulację PS1 na PS3 lub VIcie...
więc nie rozumiem czemu musieli korzystać z opensourcowego emulatora?!

Tak jakby jakaś inna firma otrzymała zlecenie na zrobienie tego "gadżetu",
a $ony nie chciało by się "podzielić" swoimi zasobami.

Może ten opensourcowy emulator był lepszy - od ich autorskiego rozwiązania :fiu:

Jolek 10.11.2018 18:47

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1413103)
Może ten opensourcowy emulator był lepszy - od ich autorskiego rozwiązania :fiu:

Coś w tym może być.

BTW Twórcy Virtual Game Station (VGS) po batalii z $ony zostali zmuszeni do zaprzestania dystrybucji VGS-a.
Jednakże po 19 latach $ony zdecydowało się skorzystać z ich pomocy przy PlayStation Classic.

MajsterPopsuj 11.11.2018 11:27

Nie ma sensu wklejać linka do DP, szczególnie że autor nie zna się na konsolach. To spadochroniarz z WP, które przejęło i niszczy DP. ;)

A co do emulatora: wątpię. Ale szkoda im zapewne pieniędzy na refaktoryzację kodu (nie ma emu PSX'a na PS4, jest tylko emu PS2 i PSP, gówniane na dodatek, co jest jakimś tam papierem lakmusowym).

Jolek 11.11.2018 11:56

Cytat:

Napisany przez MajsterPopsuj (Post 1413115)
Nie ma sensu wklejać linka do DP, szczególnie że autor nie zna się na konsolach. To spadochroniarz z WP, które przejęło i niszczy DP. ;)

Zrobione\poprawione. :spoko:

Cytat:

Napisany przez MajsterPopsuj (Post 1413115)
A co do emulatora: wątpię. Ale szkoda im zapewne pieniędzy na refaktoryzację kodu (nie ma emu PSX'a na PS4, jest tylko emu PS2 i PSP, gówniane na dodatek, co jest jakimś tam papierem lakmusowym).

A nie można było tam włożyć bebechów z PSP?
Ma chyba ono w miarę przyzwoity emulator PS1.

Jednakże nie pamiętam czy jest to emulator stworzony przez scene (homebrew),
czy przez $ony.

Jak przez scene to przynajmniej nie musieliby "prosić" twórców VGS. ;)

Iskander 11.11.2018 13:06

Oczywiście, zaoszczędzone pieniądze na padach bez gałek i wibracji powinni przeznaczyć na wznowienie produkcji antycznego procesora.

Nie widzę w tym nic złego, że używają otwartego emulatora, który jest sprawdzony, zamiast pisać od zera. Czy to hipokryzja? Twórcy VGS popełnili dwa błędy - komercyjny program (z perspektywy Sony, brak zysków) oraz co najważniejsze, implementacja BIOSu z użyciem chronionego prawem autorskim kodu. Sąd chyba nie przyznał racji Japończykom, ale to było pyrrusowe zwycięstwo, bowiem Connectix zmuszony był sprzedać produkt gigantom.

Nie znalazłem informacji, jakoby autorzy VGSa przeszli do Sony. Wykupiony został emulator, a nie firma.

A youkai of love 11.11.2018 13:30

@MasterPopsuj, owszem, Rayman 2 lepszy ALE NIE NA PS1! Wersja na ps1 to jakieś okrojone gówniane demo, zamiast 1000 lumsów 800, połowa plansz okrojona i wycięta, każda inna wersja, nawet na N64 lepsza a definitive edition to wersja na Dreamcast'a.

Jolek 11.11.2018 14:21

Cytat:

Napisany przez Iskander (Post 1413118)
Sąd chyba nie przyznał racji Japończykom, ale to było pyrrusowe zwycięstwo, bowiem Connectix zmuszony był sprzedać produkt gigantom.

Nie znalazłem informacji, jakoby autorzy VGSa przeszli do Sony. Wykupiony został emulator, a nie firma.

Oparłem te informację na doniesieniu z DP... a że dokładnie nie sprawdziłem to :rozga:


Tu jest ta historia lepiej opisana:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_C...onnectix_Corp.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 02:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.