Jest tutaj ktoś, kto ogarnia hakchi na nesie/snesie? Istnieją w ogóle jakieś customowe menusy? Po wrzuceniu, powiedzmy 200, gier z różnych systemów przewijanie ich w lewo-prawo, to jakaś porażka.
|
Nikt nie projektował menusów na 200 tytułów. ;)
Ta, "są", nazywają się RetroArch. ;p |
Cytat:
Cytat:
|
A menu wygląda tak:
https://twitter.com/PlayStation/stat...354433/video/1 Brzydkie strasznie... Miałem nadzieję na coś podobnego do OMSK na PS4. :( |
Lepsze jest to, że "konsolka" korzysta z PCSX ReARMed.
|
Cytat:
|
Cytat:
więc nie rozumiem czemu musieli korzystać z opensourcowego emulatora?! Tak jakby jakaś inna firma otrzymała zlecenie na zrobienie tego "gadżetu", a $ony nie chciało by się "podzielić" swoimi zasobami. |
Cytat:
|
Cytat:
BTW Twórcy Virtual Game Station (VGS) po batalii z $ony zostali zmuszeni do zaprzestania dystrybucji VGS-a. Jednakże po 19 latach $ony zdecydowało się skorzystać z ich pomocy przy PlayStation Classic. |
Nie ma sensu wklejać linka do DP, szczególnie że autor nie zna się na konsolach. To spadochroniarz z WP, które przejęło i niszczy DP. ;)
A co do emulatora: wątpię. Ale szkoda im zapewne pieniędzy na refaktoryzację kodu (nie ma emu PSX'a na PS4, jest tylko emu PS2 i PSP, gówniane na dodatek, co jest jakimś tam papierem lakmusowym). |
Cytat:
Cytat:
Ma chyba ono w miarę przyzwoity emulator PS1. Jednakże nie pamiętam czy jest to emulator stworzony przez scene (homebrew), czy przez $ony. Jak przez scene to przynajmniej nie musieliby "prosić" twórców VGS. ;) |
Oczywiście, zaoszczędzone pieniądze na padach bez gałek i wibracji powinni przeznaczyć na wznowienie produkcji antycznego procesora.
Nie widzę w tym nic złego, że używają otwartego emulatora, który jest sprawdzony, zamiast pisać od zera. Czy to hipokryzja? Twórcy VGS popełnili dwa błędy - komercyjny program (z perspektywy Sony, brak zysków) oraz co najważniejsze, implementacja BIOSu z użyciem chronionego prawem autorskim kodu. Sąd chyba nie przyznał racji Japończykom, ale to było pyrrusowe zwycięstwo, bowiem Connectix zmuszony był sprzedać produkt gigantom. Nie znalazłem informacji, jakoby autorzy VGSa przeszli do Sony. Wykupiony został emulator, a nie firma. |
@MasterPopsuj, owszem, Rayman 2 lepszy ALE NIE NA PS1! Wersja na ps1 to jakieś okrojone gówniane demo, zamiast 1000 lumsów 800, połowa plansz okrojona i wycięta, każda inna wersja, nawet na N64 lepsza a definitive edition to wersja na Dreamcast'a.
|
Cytat:
Tu jest ta historia lepiej opisana: https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_C...onnectix_Corp. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 02:19. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.