![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Hardware Problemy, dyskusje o konsolach, akcesoriach i sprzęcie. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 17.01.2010
Posty: 20
![]() |
PS2 fat32
PS2 obsluguje tylko dyski w tym systemie plikow, tak ?
Wiec mozna sie pozegnac z najlepszymi tytulami tj. God of War II, Gran Turismo 4 (wiekszymi niz 4gb) na staruszka, czytanymi z dysku ? Powiedzcie prosze ze jest na to jakis sposob ;D Czemu ja najpierw dzialam a potem mysle ;< Ostatnio zmieniany przez Wojtek1990 : 18.01.2010 o godz. 22:19 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PS2 obsługuje wyłącznie PFS, ale Tobie zapewne chodzi o HDL/HDA/OPNPS2LD - te nie używają żadnego systemu plików (poza konfigiem na PFS).
![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Nowy na forum
Data rejestracji: 17.01.2010
Posty: 20
![]() |
Cytat:
![]() PFS to skrot od czego ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Dla np. HDL każda gra podzielona jest na partycje po 128MB, na których nie ma żadnego systemu plików. HDL wgrywa tylko swój plik konfiguracyjny/index na jakąś tam partycję na PFS (co by wiedzieć, które sektory to która partycja i które partycje to części danej gry). Dla np. USBA każda gra jest podzielona na woluminy po 1GB na partycji/partycjach z systemem plików FAT32. Plik konfiguracyjny/index gier też (co by wiedzieć które części to która gra). - - - Tutaj też ciekawa rzecz: w przypadku HDL fragmentacja plików odbywa się na poziomie partycji, a nie sektorów. Nie mogłem kiedyś tego zrozumieć - jak to możliwe, żeby nie używać żadnego systemu plików, a do tego jak to możliwe, że dane są wgrywane ciurkiem po 128MB. W przypadku USBA sektorów, ale jeśli używamy OPNPS2LD to lepiej zdefragmentować dane z grami. Generalnie rzecz biorąc w obu przypadkach fragmentacja danych to nieciekawe zjawisko i lepiej aby sektory na których leżą gry były "obok siebie", a nie porozrzucane po całym nośniku (ważna tutaj jest prędkość dostępu do danych, szczególnie ważna na USB1.1 który i tak jest znacznie wolniejszy niż x4 DVD - stąd rwanie FMV, czasem muzyki, długie loadingi itd.). - - - I tak, można to potem połączyć. WinHIIP od razu skleja części w jeden plik jeśli wybierzemy opcję kopiowania gry w drugą stronę (czyli z PS2 HDD na PC HDD). Części dla USBA można połączyć samemu bo można to zroić na poziomie plików a nie sektorów na danym urządzeniu, np. A.F.7 Merge (w Windowsie i Linuxie są już jakieś do tego narzędzia pod cmd/terminal, ale ja przywykłem do powyższego). Cytat:
![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 19.01.2010 o godz. 12:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Nowy na forum
Data rejestracji: 17.01.2010
Posty: 20
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Save PS2 Slim | akkkjyglpc | Hardware | 4 | 17.08.2008 17:09 |
PS2 i trainer'y | urbizg | Homebrew | 1 | 21.07.2008 19:53 |
Co zrobić z tym ps2 :( | Lyska | Hardware | 1 | 23.03.2008 12:22 |
PS3 i kopie zapasowe gier z PS2 | Zagee | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 1 | 23.11.2007 10:20 |