![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Hardware Problemy, dyskusje o konsolach, akcesoriach i sprzęcie. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
![]()
Witam serdecznie.
Mam nadzieje, ***380;e pomo***380;ecie rozwi***261;za***263; mi m***243;j do***347;***263; nietypowy problem. W ka***380;dej grze jakiej bym nie odpali***322;, pierwsze co rzuca si***281; w oczy to "migocz***261;ce tekstury", kt***243;re bardzo wyra***378;nie wida***263; gdy na ekranie mamy np. jednolite t***322;o, ***347;cian***281; lub kraw***281;dzie. Naprawd***281; ci***281;***380;ko mi to opisa***263; dlatego pos***322;u***380;***281; si***281; zdj***281;ciem (robione aparatem, nie mam mo***380;liwo***347;ci zrobienia screena). http://img183.imageshack.us/img183/5180/dsc0859yp1.jpg Zwr***243;***263;cie uwag***281; na p***322;ot po lewej, a szczeg***243;lnie jego dalsze obszary. Wida***263; wyra***378;nie "zniekszta***322;cenia". Mam tak dos***322;ownie w ka***380;dej grze. We***378;my teraz ten screen (akurat w to gram) http://images2.gry-online.pl/galeria...C773513234.jpg O czym***347; takim to ja sobie mog***281; co najwy***380;ej pomarzy***263;. Zamiast pod***322;ogi mam "zniekszta***322;cenia", modele postaci wygl***261;daj***261; jak wyci***261;gni***281;te z gry na PSXa... We***378;my te***380; chocia***380;by takiego MGS2, wchodz***281; do lokacji gdzie jest pe***322;no r***243;***380;norakich barierek, por***281;czy i s***322;up***243;w. Co si***281; dzieje przy obracaniu kamery? Moje oczy atakowane s***261; fal***261; migocz***261;cych pikseli... Wyobra***378;cie sobie jakie musia***322;em znosi***263; tortury w Shadow of the collosus, gdzie lokacje to przewa***380;nie otwarte, jednolite pola... Rozmawia***322;em ju***380; z wieloma posiadaczami PS2 i nikt nie ma takiego problemu. Poza tym z tego co widz***281; na gameplayach i screenach (m***243;wi***281; tu o wszystkich grach w jakie gra***322;em) wszystko prezentuje si***281; duu***380;o lepiej ni***380; u mnie. Wi***281;c niech nikt mi nawet nie wmawia, ***380;e to normalne. To nie jest normalne. Czy winowajc***261; mo***380;e by***263; 50hz telewizor, a mo***380;e wypada***322;oby zaopatrzy***263; si***281; w jaki***347; porz***261;dny kabel RGB? Ostatnio zaopatrzy***322;em si***281; w ten http://www.allegro.pl/item451131190_...out_od_ss.html Oczywi***347;cie nie by***322;o ***380;adnej poprawy. Testowa***322;em gry te***380; na innym telewizorze, r***243;wnie***380; 50Hz (chocia***380; nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie)...to samo. Chyba nie musz***281; m***243;wi***263; jak bardzo jest to irytuj***261;ce, jak bardzo ***347;wiadomo***347;***263;, ***380;e "mo***380;e by***263; znacznie lepiej" potrafi zniech***281;ci***263; do grania. Co my***347;licie o tym jak***380;e popier... problemie? PS. Gdyby kto***347; jednak nie zrozumia***322; o co mi chodzi, to mog***281; porobi***263; kilka dodatkowych zdj***281;***263;. Acha, przeszuka***322;em ca***322;e forum i nie znalaz***322;em podobnego tematu, wi***281;c je***347;li jednak taki istnieje to serdecznie przepraszam za robienie burdelu ![]() Ostatnio zmieniany przez Bersek : 22.11.2008 o godz. 19:23 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Na za***322;***261;czonym zdj***281;ciu nie widze nic niepokoj***261;cego...jak dla mnie to efekt filtrowania tekstur/mipmapingu
Co do telewizora, to do PS2 nie ma co kupowa***263; lepszego, bo ten sprz***281;t nie ma HD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Hmm widz***281;, ***380;e b***281;d***281; zmuszony do zrobienia kilku zdj***281;***263; na, kt***243;rych nie zobaczysz nic opr***243;cz "efektu filtrowania".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flickering. Kabel RGB lub Component nieco go zniweluj***261;, ale zapomnij o tym aby ca***322;kowicie znikn***261;***322;.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Cytat:
http://screenshot.xfire.com/screensh...7a1278915f.jpg ...i wcale nie przesadzam w tym momencie. W przypadku ma***322;ych, jednolitych obiekt***243;w jedyne co mo***380;na zobaczy***263; to przemieszczaj***261;ca si***281; bezkszta***322;tna masa pikseli. http://www.dignews.com/admin/screens...ofile_2_08.jpg widzicie ten znak? W moim przypadku nie byliby***347;cie przekonani czy to aby napewno jest jaki***347; znak ![]() Powt***243;rz***281; to jeszcze raz. O takiej grafice mog***281; co najwy***380;ej pomarzy***263;, ale niby dlaczego nie mog***281; takiej mie***263;, dlaczego kabel RGB nie zniweluje tego problemu w takim stopniu w jakim bym chcia***322;. Co ja jestem gorszy ni***380; inni? xD W ka***380;dym b***261;d***378; razie wielkie dzi***281;ki Berion. Acha, m***243;g***322;by***347; da***263; mi namiary na kabel, kt***243;ry na 100***37; mi pomo***380;e? Tak jak ju***380; m***243;wi***322;em, badziew z allegro nic nie zmieni***322;. Ostatnio zmieniany przez Bersek : 22.11.2008 o godz. 20:05 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeśli naprawdę jest tak źle jak opisujesz jedyna inna możliwość to chyba tylko jakaś usterka GS, a z tym nic nie zrobisz. --- Mam nadzieję, że mówisz o glitch-ach grając na PS2, a nie PS3. B oto wtedy inna bajka już. Emulacja PS2 na PS3 nie jest idealna i na razie nie zanosi się aby coś w tej sprawie się zmieniło, tym bardziej, że nowe zostały już wykastrowane nawet z tej softowej.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Nie no, a***380; tak hardcorowo nie jest, da si***281; gra***263; chocia***380; momentami bywa to irytuj***261;ce. Z tym screenem z jakiego***347; FPS to mo***380;e jednak przegi***261;***322;em
![]() Jak mo***380;esz to daj namiary na jaki***347; porz***261;dny i sprawdzony kabel. W razie gdyby kompletnie nic si***281; nie zmieni***322;o to jeszcze si***281; odezw***281;, ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Screen z FPSa wygl***261;da jakby pad***322;a pami***281;***263; VRAM.
A ten drugi screen - problem to zn***243;w mipmapy, a raczej ich brak. Przez co tekstury oddalonych obiekt***243;w sa przesadnie ostre (na TV to musi wygl***261;da***263; paskudnie). Oczywi***347;cie to nie musi by***263; to, ale z tych zdj***281;***263; tak wyglada... ps. to ps3 juz nawet softowej emulacji nie ma O_o? W sumie PS2 jest troche ci***281;***380;kie do emulacji, co wida***263; po obecnych emulatorach na PC. To X360 troche lepiej pod tym wzgl***281;dem stoi o dziwo.... Ostatnio zmieniany przez sobrus : 22.11.2008 o godz. 21:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Cytat:
Cytat:
![]() W ka***380;dym b***261;d***378; razie problem jak na razie rozwi***261;zany i jedyne co mi pozosta***322;o to zaopatrzenie si***281; w kabel. Ostatnio zmieniany przez Bersek : 22.11.2008 o godz. 21:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Bersek
No właśnie ja nie wiem czy taki rozwiązany. Ja używam zwykłego, taniego, chińskiego badziewia kupionego za 20zł jeszcze w czasach PSXa. Może ja się po prostu przyzwyczaiłem i mi nie przeszkadza? Albo naprawdę dzieje się coś niedobrego z Twoim GPU. Jeśli chodzi o najwyższą półkę kabli RGB to te z pozłacanymi końcówkami i ekranowane "walcami" na końcach. Mam taki jeden do Xbox'a, jeszcze z wyprowadzeniem na component na środku. Tych kabli jest cała masa. @sobrus Pierwsze modele w USA i Japonii miały na pokładzie EE i GS. Kolejne EE+GS (w jednej kości). Europejskie zostały wykastrowane z nich i została emulacja czysto softowa (no może nie czysto bo jeszcze IOP jest) - wtedy też kompatybilność spadła na łeb na szyję. Obecnie produkowane modele 40GB w Europie zdolne są emulować jedynie gry z PSXa. Myślę, że kiedy PS2 już na dobre odejdzie to emu powróci. To był zabieg Sony IMO czysto marketingowy, żeby sprzedaż starej platformy jeszcze sztucznie podtrzymać.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Cytat:
Btw. dzisiaj testowa***322;em na 3 telewizorze i jest to samo, czyli nie TV jest tutaj winny. Cytat:
Berion, co my***347;lisz o tym kablu? http://www.ultima.pl/Kabel_RGB_S_Vid...ptyczny/i4619/ nadaje si***281;? Rozmawia***322;em z kumplem i twierdzi***322;, ***380;e nie mo***380;e by***263; tej "kostki" z trzema wej***347;ciami po ***347;rodku (dlaczego to naprawd***281; nie wiem). A jeszcze si***281; zastanawia***322;em nad jedn***261; rzecz***261;...jest mo***380;liwo***347;***263;, ***380;e to laser? Gram tylko i wy***322;***261;cznie na orygina***322;ach i to nie za cz***281;sto, ale kto wie. Rozmawia***322;em z wujkiem Google i z tego co widz***281; to nie tylko ja mam ten problem, zawsze to jakie***347; pocieszenie xD Ostatnio zmieniany przez Bersek : 23.11.2008 o godz. 16:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Cytat:
Kabel jak kabel. Cytat:
Co najwyżej mogą się nie doczytać wcale albo będą nienaturalnie rozmazane (coś al'a cieniowanie gouranda - tak to wygląda). --- Flickering zawsze będzie występować, mniej lub bardziej. Może jesteś przewrażliwiony. A "rozjeżdżanie tekstur/obiektów" to jedna z bolączek PSXa (nie znam szczegółów technicznych, więc nie pytaj czemu ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Jakiś czas temu zaopatrzyłem się w Video Grabbera więc w końcu mam możliwość dokładnego pokazania mojego problemu.
http://www.sendspace.com/file/5gyzib króciutki filmik z gry Shadow of The Collosus (oczywiście podobne efekty mają miejsce w każdej grze), całkiem ładnie widać problem który opisywałem. Zwróćcie uwagę na migoczące ubranie bohatera i chociażby drzewo lub też ziemię. Z tego co mówi mi kilku znajomych, takie coś nie jest normalne. Przepraszam, że odkopuję tak stary temat, ale mimo wszystko mam nadzieję, że ktoś odpisze. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flickering. Wiele gier ma z tym problem (związane jest to m.in ze słabym anti-aliasingiem i kiepskimi mip mapami). Akurat SoTC to nie najlepszy przykład bo tam jest to coś normalnego.
Myślę, że jesteś przewrażliwiony, albo zwyczajnie spodziewałeś się Bóg wie czego po konsoli z 2000 roku. ![]() PS: nie masz za co przepraszać. Co innego jest odkopywać temat pisząc post w stylu: "masz rację, ładna pogoda", a co innego kiedy dodaje się jakiś sensowny post.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 24.05.2009 o godz. 23:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.04.2008
Posty: 11
![]() |
Serdeczne dzięki za odpowiedź Berion. Muszę przyznać, że kamień spadł mi z serca bo już zaczynałem podejrzewać samą konsole. Szczerze mówiąc dla mnie osobiście grafika ma znaczenie trzeciorzędne i normalnie tego bym się nie czepił gdyby nie to, że kilku znajomych posiadających PS2 nie zauważyła takiego problemu u siebie. To mnie najbardziej ciekawi, od czego to zależy. Anyway, jeszcze raz dzięki, postaram się zażegnać ten problem kablem RGB i mam nadzieję, że nie wrócę do tego tematu ponownie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Problem z domykająca sie klapką- PS2 Slim | dudek17 | Hardware | 2 | 04.02.2008 21:47 |
Problem z Video na PS2 z Ripper 3.41 | lango | Homebrew | 5 | 16.11.2007 22:24 |
Nagrywanie ISO na PS2 - problem? | spit | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 55 | 13.12.2005 13:49 |
Problem z grafiką pomocy | brodkiew007 | Gry | 3 | 18.09.2005 21:49 |
Ps2 Problem z obrazem plyty | azraell | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 3 | 02.09.2005 20:21 |