![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#31 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,847
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
a wystarczy psnstuff
![]()
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 14.03.2013
Posty: 305
![]() |
Bój się boga, żeby w CTR grać w 50 klatkach...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Odmrożony leniwiec
Data rejestracji: 02.03.2018
Lokalizacja: Ceres
Posty: 474
![]() ![]() |
Na razie to chciałbym rozwikłać zagadkę, dopiero potem będę się bać.
![]() Poza tym pingwin w wersji PAL ma statsy ustawione na max, a ja do dziś jeszcze Oxide'a nie pokonałem na trzech trasach. Osobną kwestią jest też w ilu klatkach mi to pójdzie bo w RetroArch rwie przy większej zadymie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Games Maniac
![]() Data rejestracji: 02.07.2010
Lokalizacja: Mój HC Room XD
Posty: 1,162
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Meanthord nie bredź.
![]() Znaczenie ma natomiast ile FPSsów. Większość gier PAL działa w 50Hz@25FPS, część (mała niestety ilość) w 50Hz@30FPS. Część gier z pierwszego przypadku można spatchować do PAL60, jak? Nie wiem, nigdy mi się nie udało, ale na YT są 'dowody', że się da. ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 14.03.2013
Posty: 305
![]() |
Ale o co chodzi?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 12.10.2009
Posty: 341
![]() |
CTR w PALu leci w 25 klatkach, w porównaniu do 30 klatek w NTSC. Mimo tego, gra nie jest wolniejsza, bo jest zoptymalizowana i szybkość gry nie jest zależna od częstotliwości odświeżania pionowego.
Tekken 3 w NTSC to 60 klatek na sekundę (bufor ramki 364x480). Wersja PAL jest niezoptymalizowana, bo szybkość gry jest zależna od częstotliwości odświeżania pionowego telewizora. Dlatego gra jest wolniejsza i ma paski u góry i na dole (PAL ma większą rozdzielczość). Kitajce po prostu mieli resztę świata gdzieś. Zwłaszcza, że bijatyki to nie są jakieś wymagające pozycje, o czym świadczyć może to, że wiele z nich miało większą rozdzielczość i leciało w 60 klatkach na sekundę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Games Maniac
![]() Data rejestracji: 02.07.2010
Lokalizacja: Mój HC Room XD
Posty: 1,162
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No właśnie to, pomyliło mi się, wszytko PAL to 25fps, tylko od developerów zależało czy dobrze zoptymalizowane czy kalka z NTSC gdzie zwolnienie będzie widać.
W ogóle ktoś wie czym i jak poprawnie wymusić PAL60 tudzież NTSC dla gier PAL dla zgranego obrazu bin/cue?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Odmrożony leniwiec
Data rejestracji: 02.03.2018
Lokalizacja: Ceres
Posty: 474
![]() ![]() |
Jest zwrot akcji.
![]() Ten wypakowany obraz od normalnego z plyty rozni sie tylko kilkoma powtarzalnymi patternami na samym poczatku (az do Licensed by): Kod:
00FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF0000020002 00000800000008000000000000000000 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Nagrywanie ISO na PS2 - problem? | spit | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 55 | 13.12.2005 13:49 |
Problem nagrania 2,5GB ISO w Nero 7 | boczi | Napędy optyczne DVD | 0 | 11.11.2005 14:24 |
Ps2 Problem z obrazem plyty | azraell | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 3 | 02.09.2005 20:21 |
iso spakowane rarem - problem | lukasz-23 | Napędy optyczne CD | 1 | 05.12.2004 14:57 |
Problem z ISO | neukiller | Napędy optyczne CD | 3 | 21.10.2004 18:06 |