![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 06.08.2008
Posty: 6
![]() |
Witam. Odkopię troszkę temat ^^.
Bawię się obrazem Metal Gear Solid wersja PAL (plik img wraz z ccd i sub). W SnesEdit wyszukuje mi kilkanascie tim'ów (jednak cześć z nich jest "nieczytelna" np: TU, o ile dobrze rozumiem jest ona skompresowana?). Mój problem polega między innymi na tym, że po wyciągnieciu tim'a i jego edycji, gdy próbuję go włozyć spowrotem to SnesEdit zalicza crash'a. Rozmiar jest identyczny, palety także. Nie wiem gdzie jest problem. Dodatkowo jestem ciekaw w jaki sposób dodac polska czcionkę do gry na psx. Z grami pokroju SNES'a, GBC, GBA nie mam problemów, na nich ćwiczyłem i idzie całkiem sprawnie. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
|
|