![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#16 |
AdvancedNet.pl - hosting
Data rejestracji: 11.04.2005
Posty: 947
![]() |
Obecnie nie da się zemulować PS3 to oczywiste, ale zauważcie, że sprzęt rozwija się dość szybko. Za 2/3 lata będziemy mieli procesory 8/16 nawet 32 rdzeniowe, a komputer z takim prockiem będzie 2/3 razy szybszy od konsoli.
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2, 3 lata? Optymistyczna wersja. Mo***380;e za dwa, trzy lata to si***281; i pojawi emu PS3, ale chyba RC1 ;]
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
niech bedzie psx i ps2 emulowane w 100***37; bez zadnego grzebania w ustawieniach i juz bedzie super (np sztuczki z ff na psx), bo ps2 to do plynnosci duzo brakuje. Zreszta wychodzi epsxe 1.7
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
X360 i PS3 s***261; znacznie trudniejsze do zaemulowania od poprzednich konsol.
Nie chodzi tu tylko o moc, ale o architektur***281; system***243;w. S***261; to mocne systemu wielordzeniowe, oba maj***261; elementy nie wyst***281;puj***261;ce w PC-tach. CPU: W XBoxie mamy 3 symetryczne rdzenie PPC 3,2Ghz z mocnym FPU z 128 rejestrami Altivec ka***380;dy [architektura CISC x86 ma o wiele mniej rejestr***243;w a ka***380;de zast***261;pienie rejestru pami***281;ci***261; to olbrzymia strata wydajno***347;ci]. I ka***380;dy rdze***324; przetwarza r***243;wnocze***347;nie dwa w***261;tki (co***347; jak Hyperthreading) - razem przetwarzaj***261; na raz 6 w***261;tk***243;w@3,2Ghz. Fajnie. W PS3 1 jednow***261;tkowy PPC nie robi problemu ale ju***380; 7 procesor***243;w DSP to problem nie do przeskoczenia. Emulacja procesor***243;w sygna***322;owych na procesorze x86 to pomys***322; najg***322;upszy z mo***380;liwych - bo akurat s***261; to koprocesory do tych zada***324; kt***243;rymi zwyk***322;y procesor ma najwi***281;cej problem***243;w. Wielordzeniowo***347;ci***261; PCt***243;w bym si***281; nie podnieca***322;, bo owszem to jedyne wyj***347;cie - ale napisanie wielow***261;tkowego emulatora to spory problem. A napisanie emulacji jednego rdzenia na wielu rdzeniach (***380;eby uzyska***263; dobr***261; wydajno***347;***263;) to w og***243;le problem..ciekawy. Z GPU X360 jest kolejny k***322;opot - ma zewn***281;trzn***261; inteligentn***261; pami***281;***263; o olbrzymiej przepustowo***347;ci kt***243;ra robi darmowy AA i niekt***243;re efekty graficzne. Trzebaby j***261; jako***347; softwarowo zaemulowa***263;. Do tego jednostka teselacji kt***243;ra jest w tylko w X360 i Radeonach HD. A przyda***322;oby si***281; by emulator biega***322; te***380; na Geforce... Przypomnijcie sobie ile lat zaj***281;***322;o stworzenie emulatora Amigi kt***243;ra mia***322;a 7Mhz i jakiego procka wymaga. Dopiero gdzie***347; w okolicach Pentium III emu zacz***281;***322;y dzia***322;a***263; zno***347;nie. Inna architektura - piec musi emulowa***263; kilka procesor***243;w na raz (MC68k, Agnus z Blitterem i Copperem, Denise i Paula). I wynik jest jaki jest. Dreamcast (200Mhz SH4) ci***261;gnie po optymalizacjach Amig***281; na oko z po***322;ow***261; pr***281;dkosci. Mimo ***380;e z konsol***261; PSX (Bleem) nie ma wi***281;kszego problemu (wi***281;ksze podobnie***324;stwo architektur : procesor g***322;***243;wny + procesor audio + akcelerator 3D). Jednym s***322;owem - na razie pozostaje czeka***263; na emulator Wii ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 21.04.2008 o godz. 13:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
no wlasnie, a gdzie dopiero ps3
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
AdvancedNet.pl - hosting
Data rejestracji: 11.04.2005
Posty: 947
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,516
![]() ![]() ![]() ![]() |
A ja mam Emu PS3 i X'a 360
![]() ![]() 56@64 Ghz ![]() ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tutaj nie trzeba wróżyć. Popatrz na Amigę, N64, PSXa, Saturna... W przypadku Amigi można by było np. zrobić tak, że emu rozpoznawałby grę po sumie kontrolnej (o ile w przypadku *.ipf nie byłoby problemu bo zawsze będą idealne, tak te crackowane (*.adf) już niekoniecznie - chyba, żeby się opierać na konkretnych releasach) i wg. tego ustawiał co trzeba (obecnie to chyba są konfigi po nazwie pliku). Tylko... po co to komu? Problem z pozostałymi konsolami to karty graficzne - te w konsoli i mnogość tych w naszych złomach. Do tego dochodzą przecież dodatkowe efekty jak np. rozmazywanie tekstur itp.
Podsumowując: "autokonfigurowalny" emulator to głupi pomysł. Ja tam wolę sobie sam wszystko poustawiać, a nie zdawać się na łaskę autora.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Gdzie kupić Xboxa 360? | driv | Inne | 10 | 20.01.2008 21:46 |
kopiowanie gier na xboxa 360 | cyberbob_1 | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 20 | 01.12.2007 18:11 |
PlayStation 3 czy Xbox 360 ? [do divix] | simian raticus | Homebrew | 23 | 08.11.2007 19:42 |
xbox 360 - jak wygląda sprawa flashowania napędów? | dwozny | Hardware | 34 | 14.02.2007 18:56 |
Co powinna wiedziec osoba ktora planuje zakup XBOXa 360? | neo1984_21 | Inne | 21 | 03.10.2006 07:31 |