![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Ściągnę ten ripkit, może jest tam "luźno" tablica. @mastahpl Nie tylko PS2. To jest już znane i wykorzystywane od ponad 15 lat. Tyle, że munge'e są coraz bardziej skomplikowane. Bywa różnie, z kompresją, bez kompresji... różnie. Jeśli coś jest kompresowane to raczej tekst, żadko kiedy grafa bo ich dekompresja niepotrzebnie pochłania czas i zasoby. Jeszcze się nie spotkałem, aby na PSXa, DC, PS2 czy Xboxa pliki graficzne były skompresowane - dev za to stosują inne triki utrudniające życie 'gemu hakeru' ![]() PS: munge w munge'u, które są w munge'ach he he... co ty na to? ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 08.08.2006 o godz. 10:14 |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
|
|