Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   PS3xploit dla OFW (https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps3xploit-dla-ofw-96818/)

Berion 24.12.2017 02:05

Masz za wysokie wymagania. :) Albo online albo CFW.

SMBA 24.12.2017 03:17

Czyli ani dual boot ani narzędzia takie jak PSNPatch i PSNinja nic na dłuższą metę nie dają?

Ewentualnie poczekam na HEN (no chyba że to też mnie nie uchroni?), ale to może wymagać olbrzymich pokładów cierpliwości. ;)

Jolek 24.12.2017 09:51

Czy ten PSNinja w ogóle coś daje?
Ostatnia wersja jest z 2 lipca 2011 r.

Chyba nawet combo SEN Enabler+PSNPatch+webMAN nic nie da.

Berion 24.12.2017 09:51

Poprawiają samopoczucie. Poza tym to chyba antyki i chyba używa się dziś SEN Enabler. Ale nie śledziłem tematu. Istotne jest, że Sony zawsze może wykryć CFW testując pamięć, odpytywać syscalle czy robiąc ls z HDD i flasha. HEN też w niczym nie uchroni. To jest po prostu fizycznie niemożliwe.

Osobiście bana nie dostałem, ale przed połączeniem na wszelki wypadek wykasowałem wszystko co może się na pierwszy rzut oka kojarzyć z CFW. Na dodatek łączyłem się tylko dwa razy w życiu, raz na 3.55 Kmaew żeby pobrać wszystko co kupiłem i ostatnio na Dual Boot coś tam żeby zsynchronizować trofea. Nie buszowałem po sklepie, ani tym bardziej nie grałem online. I tak to jest wielkie ryzyko bo mam niektóre trofea z flagą debug na IDPS z DEX, a z PSTV gry, które normalnie nie działają na tej konsoli. Nie biorą udziału w statystykach, ale są dowodem na to że coś tutaj nie halo i trzeba by się delikwentowi przyjrzeć. A przyjrzenie się skutkuje banem na konto i *wszystkie* konsole. Ale kto nie ryzykuje ten nie je, czy jakoś tak. ;p Może mnie oszczędzili bo mam bogatą historię transakcji, a może to tylko przypadek lub kwestia czasu.

Aha, patche rzecz jasna na CFW możesz pobierać. Nie trzeba się logować do SEN. Możesz też ściągać na PC.

Iskander 25.12.2017 00:21

Ja na online jeszcze nie wszedłem. Doktoryzuję się ciągle. :D

Generalnie z tego co wiem albo SEN Enabler, albo PSNPatch, z czego PSNPatch podobno bardziej łopatologiczny (tak wyczytałem). Działa jako plugin SPRX, jak masz CFW Cobra. Przydatną funkcją wtedy jest blokada dostępu do PSN z włączonymi syscallami CFW.

PSNNinja jest mocno przeterminowany, a jego funkcje są zawarte w wyżej wymienionych programach.

Z tego co wyczytałem Srony ma masę patentów na wykrycie CFW, nawet korzystając z tych programów, więc jakby chcieli banować, to by banowali. Może nadejdzie jakaś fala banów. :haha: Wydaję mi się, że dużo banów otrzymują osoby grające online w gry typu Call of Duty, GTA, Battlefield. Podobno mają one mechanizmy sprawdzające obecność programów typu multiMAN na dysku. Z tego co wiem, używa się antiban ebootów. Napisałem na forum prośbę gdzie można znaleźć sprawdzone, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi. :(

Korci mnie, żeby sprawdzić, czy banują za lewe aktywacje gier z PSN grając online. Oczywiście, w celach edukacyjnych. :D Nie chcę oczywiście dostać bana, ale na online mi już chyba nie zależy. Za stary na takie zabawy jestem. :P

Co do emulacji gier na PS2 to chyba nie ma lepszego sposobu niż soft z Cobrą. Ładujesz gierę na dysk wewnętrzny i odpalasz przez jakiegoś multiMANa/webMANa. Bez zabawy w jakieś Placeholdery i inne badziewia. Jest taki program Managunz, bodajże, który zawiera bazę plików CONFIG, poprawiających kompatybilność z niektórymi grami. Ale jeszcze tego nie obczajałem, bo emulacja na PS3 jest mi niepotrzebna.

Oj, gdyby te złe chłopaki z Cobry nie wypuścili jej źródeł, to chyba dalej scena PS3 byłaby w epoce kamienia łupanego. Gry na PS2 trzeba byłoby odpalać przez te Placeholdery, przerabiając wcześniej obraz płyty. Gry na PS3 przez archaicznego multiMANa, który do dzisiaj ma problemy z poprawną obsługą NTFS (oczywiście nie w trybie Cobra). Aby pograć na PSN i wyłączyć syscalle musiałbyś gmerać w programach, zamiast naciskać kombinację klawiszy, a o filmach DVD/BD z innego regionu niż europejski mógłbyś zapomnieć.

Berion 25.12.2017 09:02

Ale i tak ta emulacja pozostawia wiele do życzenia. Scena na PS3 wyłączając dumpery i stuff zorientowany na fw, jest nędzna. Niedoróbki tych wszystkich programów to jakiś koszmar. Najbardziej zawiódł mnie RetroArch.

Nie wiadomo co by było. Jest jeszcze Mamba. ;)

Iskander 25.12.2017 23:08

Ale Mamba powstała dopiero jak wypuszczono źródła Cobry, prawda?

Berion 25.12.2017 23:56

Tak, to taka oczyszczona Kobra, ale niewykluczone że powstałoby coś podobnego. Zaczęła być nawet odwracana.

Jolek 13.01.2018 18:02

U mnie też ten Exploit zadziałał.
Musiałem się tylko "pobawić" z ustawieniami IP, Bramka, itp (wpisać manualnie).
Jakoś na automatycznych (Win XP) nie mogłem się połączyć z PS3.

W PS3 ustawiłem pustą stronę startową, wyczyściłem ciasteczka i wszystko inne co tylko można było w przeglądarce.

Najpierw poszedł NOR Dumper.
Po "operacji" konsola wyłączyła się samoczynnie.
Czy to normalne, że "dump.hex" (NOR Chip) zawiera tylko 5,4 MB (5398528 bajtów)?

Z NOR writerem nie miałem również żadnych problemów, po około 2-3min od uruchomienia skryptu, konsola wyłączyła się samoczynnie.

Wgrałem REBUG 4.82.1 LITE i dodatkowo wrzuciłem multiMANa v04.82.00.

Więc powoli zaczynam na nowo przygodę z PS3, tym razem mając CFW.

A youkai of love 13.01.2018 18:06

Masz szczęście, NOR ma dokładnie 16MB ale za każdym razem inne md5 pliku. Zgraj backup REBUG Toolboxem. Twój jest błędny.

Doinstaluj jeszcze moviana do filmów, webMANa, PSNPatcher i reActPSN (ten tylko do przerobienia nowego konta aa na konto PSN) i RetroARCH.

Jolek 13.01.2018 18:22

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale za pomocą Rebug Tooboxa wybrałem "Export Flash to File".

Na pendraku pojawił mi się plik o rozszerzeniu .NORBIN zawierający 16,8 MB (16777216 bajtów).
Więc mam inne rozszerzenie (wcześniej miałem .hex teraz mam .NORBIN).

A youkai of love 13.01.2018 18:56

Cytat:

Napisany przez fera2 (Post 1397818)
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale za pomocą Rebug Tooboxa wybrałem "Export Flash to File".

Na pendraku pojawił mi się plik o rozszerzeniu .NORBIN zawierający 16,8 MB (16777216 bajtów).
Więc mam inne rozszerzenie (wcześniej miałem .hex teraz mam .NORBIN).

Opcja dobra i każda metoda daje inny plik ale to to samo o ile waży 16MB.

Iskander 13.01.2018 20:18

Cytat:

Napisany przez Haker120 (Post 1397816)
Masz szczęście, NOR ma dokładnie 16MB ale za każdym razem inne md5 pliku. Zgraj backup REBUG Toolboxem. Twój jest błędny.

Doinstaluj jeszcze moviana do filmów, webMANa, PSNPatcher i reActPSN (ten tylko do przerobienia nowego konta aa na konto PSN) i RetroARCH.

Chyba się mylisz. Skoro każdy zrzut pamięci ma inne md5 to coś jest nie tak. Każdy poprawny zrzut powinien mieć tę samą sumę kontrolną.

Jeżeli do konta na konsoli jest przypisane konto PSN, to PSNPatch też jest w stanie aktywować gry, bez tworzenia konta aa. Jeżeli nie ma przypisanego konta PSN, to trzeba użyć reActPSN.

Jolek 13.01.2018 21:02

Wydaję mi się, że coś poszło nie przy użyciu NOR Dumpera.
Normalnie "zrzut" powinien zajmować ok 16MB, mój zajmował tylko 5,4 MB (5398528 bajtów).

Przy pomocy Rebug toolboxa i użyciu dwóch innych pendraków całość zajmuje 16,8 MB (16777216 bajtów).
Sprawdziłem sumy kontrolne MD5 i obie się pokrywają (te wykonane za pomocą Rebug Toolboxa).

misiozol 13.01.2018 22:14

Zaden wynalazek taki nie robi pelnego dumpa flash , chcesz pelen uzyj flasher .


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 02:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO