Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 10.03.2009, 18:24   #16
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Żyje, żyje i mam się dobrze

Cytat:
Twoja bitmapa mieści się wiec na 35088 bajtach płyty rozpoczynając od sektora 946771. Liczenie offsetu po sektorach mi sie nie podoba - w pliku ISO pewnie są jakieś nagłówki, które nie należą do danych płyty, a na płycie to cholera wie. Lepiej trzymac się numeru sektora.
sorbus.
Ok. jeśli nie przeliczać tego to jak dostać się do tego sektora ??
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 10.03.2009, 19:13   #17
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Sector Extractor porafi wyciąć fragment płyty po sektorach.
Niestety jego sektory są po 2048 bajtów - bo tyle tak naprawde danych jest na płycie. Reszta to dane niewidoczne dla użytkownika.

Problem w tym ze to program sprzed 6 lat i praktycznie niedostępny...

dlatego go umieszczam w tym poście.

Jak juz wytniesz to dane to mozesz potem poszukać tego fragmentu w edytorze hex - coż sposób moze słaby ale ma pewne szanse
Oczywiście wyliczanie offsetu też ma pewne szanse.
Może nawet oba sposoby dadzą ten sam rezultat.
Dołączone pliki
File Type: 7z sectorextractor.7z (276.5 KB, 201 oglądane)
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 10.03.2009, 20:23   #18
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Nie prościej ISO Busterem? Extract from/to i w locie konwert do user data.

Ale jak ktoś lubi sporty to czemu nie?
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.03.2009, 01:20   #19
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
A nie działa to co napisałes na początku:

From the console I'll assume that each sector is 2064 bytes, and you would find the data at address 1642481*2064 = 3390080784 = 0xCA108710.

?
Tamto nie działa bo tamte sektory są złe. Teraz znalazłem te dobre, z kąd wiem, że dobre ? Bo w każdej misji
za każdym razem gdy chcę sprawdzić jakie są warunki wygranej to pokazują mi się te same sektory:
http://img18.imageshack.us/img18/4080/sectors.jpg
A tu inna misja:
http://img24.imageshack.us/img24/4963/36160992.jpg

Cytat:
Szukanie plików graficznych w ten sposób ma sens jeśli nie znamy formatu pliku (np. kiedy nie jest natywny, albo jest jego jakąś podłą wariacją jak w Okami). To samo z edycją. Dzięki temu wiemy, że on tam jest. ;]
No właśnie o to mi chodzi. Wiem, że to tam jest, ale nie wiem jaki to ma format i czym/jak to otworzyć. Timy to to raczej nie są, choć sam nie wiem na początku myślałem, że muszą nimi być bo były na półprzezroczyste jak na przykład ten biały pasek w lewym górnym rogu:
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.03.2009, 13:52   #20
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Sugerując się wielkością plików to jakieś 4bit, ewentualnie 8bit bitmapy, prawdopodobnie z 32bit clut, także pole podejrzanych się zawęża.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.03.2009, 19:52   #21
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
UDAŁO SIĘ ZNALAZŁEM !!!!
Tyle, że nie mnożyłem przez 2064 a przez 2048. Za pierwszym razem gdy pozmieniałem sektory w sensie, że po prostu wypełniłem je zerami aby sprawdzić czy to te miejsce okazało się, że nic się nie zmieniło i miałem cały czas japoński tekst. Ale gdy dopiero pomnożyłem przez 2048 trafiłem w dziesiątkę. Od razu zauważyłem w hexie, że to wygląda jak grafika podobna do TIM2. Teraz to wygląda tak:

Czyli po wypełnieniu zerami tekstu po prostu nie ma, usunąłem go. Sprawdziłem jeszcze inne misje ale już wiem, że na pewno go tam nie ma:

I teraz moje pytanie. Tutaj są właśnie te pliki:
http://www.yousendit.com/download/U0...T01UME5FQlE9PQ
Po prostu na czysto wypakowałem je przez hexa, te screeny są ułożone jeden pod drugim. Gdzie się kończy pierwszy to zaczyna się następny itd. (przynajmniej tak było w przypadku TIM2). Tutaj jest jeden z tych plików:
http://www.yousendit.com/download/U0...T01UME5FQlE9PQ
I moje pytanie, czy ktoś z szanownych starych wyjadaczy powiedział by mi jak te pliki można otworzyć ??
Czy hex może mi cos w jakiś sposób podpowiedzieć co to za format jaka jest wielkość pliku itd ??

Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 11.03.2009 o godz. 21:29
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.03.2009, 22:54   #22
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Nadejdzie jakaś pomoc ?? Barion ?
Sorry ale nie mogłem wyedytować posta już.
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 12.03.2009, 11:13   #23
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Niestety nic mi to nie przypomina. Na szczęscie gołym okiem widać, że nie jest to niczym zakodowane/skompresowane.
Jeżeli wszystko zawiedzie, możnaby próbować zmieniać te dane, na przykład zmieniając któreś bajty na FF i obserwować efekty w grze - w ten sposób można rozgryźć jak to jest pokazywane.
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 12.03.2009, 15:57   #24
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez sobrus Podgląd Wiadomości
Niestety nic mi to nie przypomina. Na szczęscie gołym okiem widać, że nie jest to niczym zakodowane/skompresowane.
Jeżeli wszystko zawiedzie, możnaby próbować zmieniać te dane, na przykład zmieniając któreś bajty na FF i obserwować efekty w grze - w ten sposób można rozgryźć jak to jest pokazywane.
Dostałem taki program od pewnej osoby, która też zajmuje się tym czym ja:
http://rapidshare.com/files/208373535/Project1.exe.html
Bardzo prosty program. Pozwala odczytać zawartość pliku w formie grafiki coś jak SenesEdit. Działa w ten sposób:
Otwieramy program, klikamy na bOpenFile i na plik w tym wypadku ten:
http://www.yousendit.com/download/U0...UzhoeWJ2Wmc9PQ
Następnie ustawiamy parametry obrazu czyli ImageWidth 512 a ImageHigh 72. Odznaczając opcję 16 obraz wyświetli się w 256 kolorach.
No i otwiera nam się hmmm coś... Wygląda to tak:

Tym programem można podejrzeć całe ISO.
http://img440.imageshack.us/img440/2089/78130096.jpg
Chciałem się zapytać czy jest może jakiś program w tym stylu jak ten wyżej tyle że bardziej rozwinięty.
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 12.03.2009, 22:49   #25
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Mnie to nie wygląda na cały plik, raczej na kawałek dwóch różnych. ;] Poza tym, przy czcionkach lub tekstach obstawiałbym 4bit bitmapy.

Programu nie pobierałem ponieważ: nie wiem kto go napisał i nie wiem jak wygląda jego kod źródłowy (czyt. nie wiem co on robi). Innymi słowy, jestem przesadnie ostrożny w pobieraniu takich rzeczy z rapidów itp. syfu.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.03.2009, 01:37   #26
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Berion Podgląd Wiadomości
Mnie to nie wygląda na cały plik, raczej na kawałek dwóch różnych. ;] Poza tym, przy czcionkach lub tekstach obstawiałbym 4bit bitmapy.

Programu nie pobierałem ponieważ: nie wiem kto go napisał i nie wiem jak wygląda jego kod źródłowy (czyt. nie wiem co on robi). Innymi słowy, jestem przesadnie ostrożny w pobieraniu takich rzeczy z rapidów itp. syfu.
Ten programik sam wrzuciłem na rapida Ale spoko co ostrożność to ostrożność.
Ok. tamten plik który zamieściłem to nie jest to. Już znalazłem to czego szukałem. Okazało się, że to co wyżej to i może jest taki sam format ale nie jest to ta rzecz, którą chciałem zmienić. No więc zacząłem się trochę bawić w zmienianie wartości w heksie, najpierw postanowiłem wszystko wypełnić przez FF zostawiając tylko dwie pierwsze linie:

I otrzymałem to:

Następnie wypełniłem plik na przemian jedną linię FF a drugą zerami tak że wyglądało to w ten sposób:
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFF
00000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFF
00000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFF
Itd. no i wyszła mi kratka...:

Na początku to chciałem po prostu dodać rozszerzenie pliku bmp ale wtedy dostałem błąd w infranwiev że : "The file (i tu ścieżka) is a WMF file with incorrect extension ! Rename ?". No dobra zmieniłem, ale "(ścieżka pliku) : Decode error ! Invalid or unsupported Metafile file (save bugs)"
Ot taki prymitywny sposobik, ale zawsze można próbować Jakieś sugestie ?? Bardzo proszę o zabranie głosu.
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.03.2009, 20:37   #27
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Więc jest to nieskompresowana bitmapka.
To co zrobiłeś to 16 bajtów o wartości 255 i 16 o wartości 0 naprzemiennie. Te 16 bajtów składa się pewnie na kilka pixeli, trzebaby określić ile jest bajtów na pixel i jaki jest jego format (odcienie szarości czy jakaś paleta, a może któryś bajt to kanał alfa?).

Jedna rzecz mnie tylko martwi - skoro dałeś naprzemiennie linijki 00 i FF to czemu następna linijka zaczyna się takim samym kolorem jakim kończyła się poprzednia?
Skoro jest naprzemiennie to powinien być inny...

Wymaluj jakiś bardziej skomplikowany wzorek, na przykład każda linijka ma wartość o 1 większą (00 .., 01 ... itp).
Potem pół linijki 00, pół FF, naprzemiennie każdy bajt 00 i FF, itd.
Możesz na raz zeby nie edytować 100 razy - jest sporo miejsca.

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 14.03.2009 o godz. 20:39
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.03.2009, 12:37   #28
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez sobrus Podgląd Wiadomości
Więc jest to nieskompresowana bitmapka.
To co zrobiłeś to 16 bajtów o wartości 255 i 16 o wartości 0 naprzemiennie. Te 16 bajtów składa się pewnie na kilka pixeli, trzebaby określić ile jest bajtów na pixel i jaki jest jego format (odcienie szarości czy jakaś paleta, a może któryś bajt to kanał alfa?).

Jedna rzecz mnie tylko martwi - skoro dałeś naprzemiennie linijki 00 i FF to czemu następna linijka zaczyna się takim samym kolorem jakim kończyła się poprzednia?
Skoro jest naprzemiennie to powinien być inny...

Wymaluj jakiś bardziej skomplikowany wzorek, na przykład każda linijka ma wartość o 1 większą (00 .., 01 ... itp).
Potem pół linijki 00, pół FF, naprzemiennie każdy bajt 00 i FF, itd.
Możesz na raz zeby nie edytować 100 razy - jest sporo miejsca.
Nie masz co się martwić kolejność tych kwadracików nie jest od lewej do prawej a od góry do dołu. Dobra to co zrobiłem następnie:
Najpierw pliczek wypełniłem w ten sposób:
FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000
FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000
FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000
FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000
I otrzymałem teraz pionowe paski:

Chodzi tylko o te pionowe paski - te poziome to nie.
Następnie zrobiłem tak jak mi powiedziałeś, wypełniłem plik jakimś bardziej skomplikowanym wzorkiem a dokładniej tym plikiem:
http://rapidshare.com/files/208864477/Untitled1.html
I oto efekt:

Następnie takim plikiem, trochę inny:
http://rapidshare.com/files/209503180/Untitled1.html

Co dalej Sorbus ??
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.03.2009, 15:03   #29
Piotrek1985
Bywalec
 
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
Piotrek1985 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Ok. już wiem co jest grane z tymi plikami. Są "swizzled" mówi to wam coś ?? Dostałem to od pewnego gościa, któremu udało się to rozwiązać, ale nie powiedział jak to zrobić tylko aby mu podesłać plik a on przerobi go na format z gry oto co dostałem:
http://rapidshare.com/files/209552784/fm5_pic.zip.html
Wiecie może co z tym zrobić ??
AD:
Te pliki mają kanał alfa.

Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 15.03.2009 o godz. 15:09
Piotrek1985 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.03.2009, 20:31   #30
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
To, że mają alpha to jest oczywiste. Toć po screenach widać a i mówiłem, że clut 32bit.

W każdym razie: załączony przez Ciebie *.png to ten co wcześniej? Dziwny jakiś.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Filozoficzne pytanie na temat plików RAW i jpeg Jarson Fotografia 29 25.02.2008 09:43
nie dziala nagrany plik MrBiedrona Napędy optyczne DVD 17 22.10.2005 14:57
pytanie do speca od plikow vob mr100lec DVD-Video 1 31.03.2004 21:58
Znacie jakies przdatne komendy z wiersza poleceń ?? Laser Off topic 30 20.03.2003 22:20


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.