Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
10.03.2009, 18:24 | #16 | |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Żyje, żyje i mam się dobrze
Cytat:
Ok. jeśli nie przeliczać tego to jak dostać się do tego sektora ?? |
|
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
10.03.2009, 19:13 | #17 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
|
Sector Extractor porafi wyciąć fragment płyty po sektorach.
Niestety jego sektory są po 2048 bajtów - bo tyle tak naprawde danych jest na płycie. Reszta to dane niewidoczne dla użytkownika. Problem w tym ze to program sprzed 6 lat i praktycznie niedostępny... dlatego go umieszczam w tym poście. Jak juz wytniesz to dane to mozesz potem poszukać tego fragmentu w edytorze hex - coż sposób moze słaby ale ma pewne szanse Oczywiście wyliczanie offsetu też ma pewne szanse. Może nawet oba sposoby dadzą ten sam rezultat. |
10.03.2009, 20:23 | #18 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Nie prościej ISO Busterem? Extract from/to i w locie konwert do user data.
Ale jak ktoś lubi sporty to czemu nie?
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
11.03.2009, 01:20 | #19 | ||
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Cytat:
za każdym razem gdy chcę sprawdzić jakie są warunki wygranej to pokazują mi się te same sektory: http://img18.imageshack.us/img18/4080/sectors.jpg A tu inna misja: http://img24.imageshack.us/img24/4963/36160992.jpg Cytat:
|
||
11.03.2009, 13:52 | #20 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Sugerując się wielkością plików to jakieś 4bit, ewentualnie 8bit bitmapy, prawdopodobnie z 32bit clut, także pole podejrzanych się zawęża.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
11.03.2009, 19:52 | #21 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
UDAŁO SIĘ ZNALAZŁEM !!!!
Tyle, że nie mnożyłem przez 2064 a przez 2048. Za pierwszym razem gdy pozmieniałem sektory w sensie, że po prostu wypełniłem je zerami aby sprawdzić czy to te miejsce okazało się, że nic się nie zmieniło i miałem cały czas japoński tekst. Ale gdy dopiero pomnożyłem przez 2048 trafiłem w dziesiątkę. Od razu zauważyłem w hexie, że to wygląda jak grafika podobna do TIM2. Teraz to wygląda tak: Czyli po wypełnieniu zerami tekstu po prostu nie ma, usunąłem go. Sprawdziłem jeszcze inne misje ale już wiem, że na pewno go tam nie ma: I teraz moje pytanie. Tutaj są właśnie te pliki: http://www.yousendit.com/download/U0...T01UME5FQlE9PQ Po prostu na czysto wypakowałem je przez hexa, te screeny są ułożone jeden pod drugim. Gdzie się kończy pierwszy to zaczyna się następny itd. (przynajmniej tak było w przypadku TIM2). Tutaj jest jeden z tych plików: http://www.yousendit.com/download/U0...T01UME5FQlE9PQ I moje pytanie, czy ktoś z szanownych starych wyjadaczy powiedział by mi jak te pliki można otworzyć ?? Czy hex może mi cos w jakiś sposób podpowiedzieć co to za format jaka jest wielkość pliku itd ?? Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 11.03.2009 o godz. 21:29 |
11.03.2009, 22:54 | #22 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Nadejdzie jakaś pomoc ?? Barion ?
Sorry ale nie mogłem wyedytować posta już. |
12.03.2009, 11:13 | #23 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
|
Niestety nic mi to nie przypomina. Na szczęscie gołym okiem widać, że nie jest to niczym zakodowane/skompresowane.
Jeżeli wszystko zawiedzie, możnaby próbować zmieniać te dane, na przykład zmieniając któreś bajty na FF i obserwować efekty w grze - w ten sposób można rozgryźć jak to jest pokazywane. |
12.03.2009, 15:57 | #24 | |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Cytat:
http://rapidshare.com/files/208373535/Project1.exe.html Bardzo prosty program. Pozwala odczytać zawartość pliku w formie grafiki coś jak SenesEdit. Działa w ten sposób: Otwieramy program, klikamy na bOpenFile i na plik w tym wypadku ten: http://www.yousendit.com/download/U0...UzhoeWJ2Wmc9PQ Następnie ustawiamy parametry obrazu czyli ImageWidth 512 a ImageHigh 72. Odznaczając opcję 16 obraz wyświetli się w 256 kolorach. No i otwiera nam się hmmm coś... Wygląda to tak: Tym programem można podejrzeć całe ISO. http://img440.imageshack.us/img440/2089/78130096.jpg Chciałem się zapytać czy jest może jakiś program w tym stylu jak ten wyżej tyle że bardziej rozwinięty. |
|
12.03.2009, 22:49 | #25 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Mnie to nie wygląda na cały plik, raczej na kawałek dwóch różnych. ;] Poza tym, przy czcionkach lub tekstach obstawiałbym 4bit bitmapy.
Programu nie pobierałem ponieważ: nie wiem kto go napisał i nie wiem jak wygląda jego kod źródłowy (czyt. nie wiem co on robi). Innymi słowy, jestem przesadnie ostrożny w pobieraniu takich rzeczy z rapidów itp. syfu.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
13.03.2009, 01:37 | #26 | |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Cytat:
Ok. tamten plik który zamieściłem to nie jest to. Już znalazłem to czego szukałem. Okazało się, że to co wyżej to i może jest taki sam format ale nie jest to ta rzecz, którą chciałem zmienić. No więc zacząłem się trochę bawić w zmienianie wartości w heksie, najpierw postanowiłem wszystko wypełnić przez FF zostawiając tylko dwie pierwsze linie: I otrzymałem to: Następnie wypełniłem plik na przemian jedną linię FF a drugą zerami tak że wyglądało to w ten sposób: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFF 00000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFF 00000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000 FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFF Itd. no i wyszła mi kratka...: Na początku to chciałem po prostu dodać rozszerzenie pliku bmp ale wtedy dostałem błąd w infranwiev że : "The file (i tu ścieżka) is a WMF file with incorrect extension ! Rename ?". No dobra zmieniłem, ale "(ścieżka pliku) : Decode error ! Invalid or unsupported Metafile file (save bugs)" Ot taki prymitywny sposobik, ale zawsze można próbować Jakieś sugestie ?? Bardzo proszę o zabranie głosu. |
|
14.03.2009, 20:37 | #27 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
|
Więc jest to nieskompresowana bitmapka.
To co zrobiłeś to 16 bajtów o wartości 255 i 16 o wartości 0 naprzemiennie. Te 16 bajtów składa się pewnie na kilka pixeli, trzebaby określić ile jest bajtów na pixel i jaki jest jego format (odcienie szarości czy jakaś paleta, a może któryś bajt to kanał alfa?). Jedna rzecz mnie tylko martwi - skoro dałeś naprzemiennie linijki 00 i FF to czemu następna linijka zaczyna się takim samym kolorem jakim kończyła się poprzednia? Skoro jest naprzemiennie to powinien być inny... Wymaluj jakiś bardziej skomplikowany wzorek, na przykład każda linijka ma wartość o 1 większą (00 .., 01 ... itp). Potem pół linijki 00, pół FF, naprzemiennie każdy bajt 00 i FF, itd. Możesz na raz zeby nie edytować 100 razy - jest sporo miejsca. Ostatnio zmieniany przez sobrus : 14.03.2009 o godz. 20:39 |
15.03.2009, 12:37 | #28 | |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Cytat:
Najpierw pliczek wypełniłem w ten sposób: FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000 FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000 FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000 FFFFFFFFFFFFFFFF0000000000000000 I otrzymałem teraz pionowe paski: Chodzi tylko o te pionowe paski - te poziome to nie. Następnie zrobiłem tak jak mi powiedziałeś, wypełniłem plik jakimś bardziej skomplikowanym wzorkiem a dokładniej tym plikiem: http://rapidshare.com/files/208864477/Untitled1.html I oto efekt: Następnie takim plikiem, trochę inny: http://rapidshare.com/files/209503180/Untitled1.html Co dalej Sorbus ?? |
|
15.03.2009, 15:03 | #29 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Ok. już wiem co jest grane z tymi plikami. Są "swizzled" mówi to wam coś ?? Dostałem to od pewnego gościa, któremu udało się to rozwiązać, ale nie powiedział jak to zrobić tylko aby mu podesłać plik a on przerobi go na format z gry oto co dostałem:
http://rapidshare.com/files/209552784/fm5_pic.zip.html Wiecie może co z tym zrobić ?? AD: Te pliki mają kanał alfa. Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 15.03.2009 o godz. 15:09 |
17.03.2009, 20:31 | #30 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
To, że mają alpha to jest oczywiste. Toć po screenach widać a i mówiłem, że clut 32bit.
W każdym razie: załączony przez Ciebie *.png to ten co wcześniej? Dziwny jakiś.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
|
Podobne dyskusje | ||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Filozoficzne pytanie na temat plików RAW i jpeg | Jarson | Fotografia | 29 | 25.02.2008 09:43 |
nie dziala nagrany plik | MrBiedrona | Napędy optyczne DVD | 17 | 22.10.2005 14:57 |
pytanie do speca od plikow vob | mr100lec | DVD-Video | 1 | 31.03.2004 21:58 |
Znacie jakies przdatne komendy z wiersza poleceń ?? | Laser | Off topic | 30 | 20.03.2003 22:20 |