Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f107/)
-   -   Pioneer BDR-209\S09 BD-R x16 (https://forum.cdrinfo.pl/f107/pioneer-bdr-209-s09-bd-r-x16-92880/)

PeterMac 24.01.2014 14:58

Nom patrzyłem ten sklep :taktak:, ale lepiej juz EBK nieprawdaż ?

seku 24.01.2014 15:14

hmmm

moim zdaniem wysyłka bis inkl. 2 kg 9,99 ***8364;

PeterMac 24.01.2014 15:43

Koszty przesyłki ***8364; 4.99 logując sie przez konto z amazona.

melag 24.01.2014 16:22

Cytat:

Napisany przez seku (Post 1273688)
hmmm

moim zdaniem wysyłka bis inkl. 2 kg 9,99 ***8364;

No tak 10 jurków...
:)

PeterMac 24.01.2014 16:53

Panowie nie 10 a 5 jurków :) ale jak z tą gwarancją będzie kupując z DE ?

czechoj 24.01.2014 21:12

na niemieckim redcoon.de masz Pioneer BDR-209EBK za 79,90 Euro

PeterMac 24.01.2014 21:53

dzieki za cynk, napisałem mail do polskiego redcoona czy kupujac tam bede miał ważną gwar w PL.

czary2mary 02.02.2014 09:25

Pojawiły się Pionki 209 w sklepach obsługujących Polskę lub polskich oddziałach:)

Alternate.pl

Pioneer BDR-209DBK- 319zł plus przesyłka 49zł
http://www.alternate.pl/Pioneer/BDR-...duct/1121579/?
Pioneer BDR-209EBK--299zl plus przesyłka 49zł
http://www.alternate.pl/Pioneer/BDR-...duct/1121581/?

Redcoon.pl
Pioneer BDR-209DBK --320zł(płatność przelewem -do płatności kartą dodawane 1,5% plus przesyłka 19,90zł)
http://www.redcoon.pl/B516607-Pionee...4%99dy-blu-ray
Pioneer BDR-209EBK--350zł (płatność przelewem -do płatności kartą dodawane 1,5% plus przesyłka 19,90zł)
http://www.redcoon.pl/B516610-Pionee...ay?refId=ceneo

Ricki 02.02.2014 14:08

Ktoś już zamówił? Który sklep pewniejszy w razie usterki i potrzeby reklamacji?

czary2mary 02.02.2014 14:25

Oba wysyłają sprzęt z zagranicy, bez papierowej gwarancji (gwarancja realizowana tylko u nich), Często czas oczekiwania duży:ysz: mimo teoretycznej informacji o dostępności sprzętu w magazynie i dostawie w 3dni:>

kurczak80 02.02.2014 14:33

Kupowałem kino domowe niedostępne w polskiej dystrybucji w reedcoon.pl.
Przesyłka była szybka i sprzęt mieli na miejscu więc nie wiadomo jak z tym Pionieerem.

PeterMac 02.02.2014 14:38

@czary2mary - dzięki bardzo za cynk o dostepnosci!
Ostatnio rozmawiałem na Live-Chat w sklepie redcoon.pl i troche im potrułem żeby szybko wprowadzili napęd, kobitka posłała im taką informacje, widać poskutkowało :D
Napęd zamówiony w redcoon.pl gwarancja jest realizowana na terenie PL tak mi sie wydaje, przecież to sklep oddział w PL, w Alternate.pl są cholernie duze koszty przesyłki i wydaje mi sie ten sklep mniej pewny.

czary2mary 02.02.2014 14:47

Cytat:

Napisany przez PeterMac (Post 1274532)
@czary2mary - dzięki bardzo za cynk o dostepnosci!
Ostatnio rozmawiałem na Live-Chat w sklepie redcoon.pl i troche im potrułem żeby szybko wprowadzili napęd, kobitka posłała im taką informacje, widać poskutkowało :D
Napęd zamówiony w redcoon.pl gwarancja jest realizowana na terenie PL, przecież to sklep oddział w PL, w Alternate.pl są cholernie duze koszty przesyłki i wydaje mi sie ten sklep mniej pewny.

Alternate.pl na pewno wysyła sprzęt z Niemiec stąd też taka cena wysyłki:>
Co do gwarancji to nie wiem jaka dotyczy tych Pionków bo w Redcoom różnie to bywa ale często sprzęt z poza oficjalnej dystrybucji ma ich gwarancję.

Patrz pkt.6-7
http://www.redcoon.pl/res/File/gurantee_quadra_pl.pdf

6.
Jeżeli
wraz ze sprzedanym Sprzętem dostarczona jest karta gwarancyjna
producenta, bądź jakiegokolwiek innego niż Sprzedawca podmiotu
(Gwarant Pierwotny), Kupujący zobowiązany jest w pierwszym rzędzie
skierować swoje roszczenia do Gwaranta Pierwotnego (zastrzeżenie
pierwszeństwa gwarancji). W takim przypadku nie jest dopuszczalne
angażowanie pracowników firmy Sprzedawcy w procedurze reklamacji.
Firma Sprzedawcy nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu
działalności sieci serwisowej Gwaranta Pierwotnego, i nie zajmuje się
pośrednictwem przy naprawie Sprzętu, który winien być serwisowany w
tejże
sieci.
7.
Kupujący zobowiązany
jest w pierwszej kolejności (wyłączając pkt.6
niniejszej gwarancji) skierować zgłoszenie reklamacyjne do wyznaczonego
przez Sprzedawcę punktu serwisowego, skorzystać z formularza
kontaktowego na stronie :
https://
www.redcoon.pl/contact
,skontaktować
się z Działem Reklamacji i zwrotów:
reklamacje@redcoon.pl
lub
telefoniczne 052/5642323. Produkt przygotowany przez Kupującego
powinien zawierać kartę gwarancyjną i kopie dokumentu zakupu (faktura
lub paragon). Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy uznania
reklamacji, bądź realizacji roszczeń gwarancyjnych w przypadku
niedopełnienia przez Kupującego warunków niniejszej gwarancji

PeterMac 02.02.2014 14:52

Czyli mogli sobie wprowadzić produkt nie z oficjalnej dystrybucji i gwarancja jest realizowana tylko przez ich wyznaczony serwis tak ?
Jak widze gwarancja na produkty Pioneer to tylko 12 miesięcy.
Ale do tego napędu nie jest dołączona żadna karta gwarancyjna także powinna być realizowana przez sklep i wynosić 24mc.

Jutro spytam ich dokładnie jeszcze z samego rana.

czary2mary 02.02.2014 15:01

Cytat:

Napisany przez PeterMac (Post 1274535)
Czyli mogli sobie wprowadzić produkt nie z oficjalnej dystrybucji i gwarancja jest realizowana tylko przez ich wyznaczony serwis tak ?
Jak widze gwarancja na produkty Pioneer to tylko 12 miesięcy.

Jutro spytam ich dokładnie jeszcze z samego rana.

Pionki z oficjalnej polskiej dystrybucji mają 24 miesiące gwarancji.

Sprzęt Redcoom-u jest po prostu z dystrybucji z innego kraju stąd też taki rodzaj gwarancji bo Pioneer Polska nie uznaje gwarancji z innych dystrybucji niż własna z Polski -to samo dotyczy sprzętu audio-video Pioneera :ysz:
Bronią się jak mogą przed tańszymi kanałami z Azji Rosji itp itd -oni zyskują my tracimy:ysz::>


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.