Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 21.02.2004, 16:23   #1
Zielona
Bywalec

Data rejestracji: 21.02.2004
Zielona w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question Jak skopiować Heroes IV i NFS Underground?

Jestem zielona o ile chodzi o nagrywanie płyt toteż proszę Was o pomoc.Chcę zrobić kopię bezpieczeństwa gry Heroes IV i Need for Speed Underground. Już próbowałam, ale Herosi nie chodzą, a NFSU wychodzi do windowsa podczas jednej misji kiedy gram. Mam CloneCD(tyle, że coś z nim nie tak), Alcohol 120% i Nero. Który z nich będzie najlepszy do skopiowania? Moglibyście powoli mi wytłumaczyć co mam zrobić, aby dobrze skopiować te gry, ominąć zabezpieczenia i aby prawidłowo chodziły? Proszę, pomóżcie.
Zielona jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 21.02.2004, 16:38   #2
Beerra
Wyjadacz ;)

Data rejestracji: 15.02.2003
Beerra zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Jezeli jestes zielona nie wskakuj od razu na gleboka wode, zacznij od lektury FAQ a jezeli szybko potrzebujesz kopii tych gier ( sa baaardzo trudne do skopiowania) przegraj je nawet w Nero i uzyj cracka (sorry, za zakazane slowo, ale przeciez jest zielona)
Beerra jest offline  
Stary 21.02.2004, 19:15   #3
Zielona
Bywalec

Question