![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Թ
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Przecież już 5 razy Andy pisał, że masz dzwonić do sprzedawcy lub producenta OEM.
A mail do Microsoftu, o który dwa razy pytałeś to steveb@microsoft.com lub telefonuj 001 (425) 706-8448, prosić Stiviego (Stefana). |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 13.05.2008
Posty: 165
![]() |
ok wielkie dzięki,a co do sprzedawcy to ja jakiś czas kupiłem laptopa na allegro...;/ i dlatego jestem taki zamotany bo ja niewiem gdzie on był kupowany
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Թ
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak na poważnie, to zadzwoń jeszcze raz do MS, rzeczowo wytłumacz problem, a masz dużą szansę, że uzyskasz ten klucz. Jeśli naprawdę nie da się, dzwoń do Asus Polska.
Ale to już Andy mówił... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 13.05.2008
Posty: 165
![]() |
napisałem na tego meila jakiś czas temu jednak zero odpowiedzi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie chce mi sie czytac od poczatku(znowu
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Cytat:
Jeśli do ASUSa to podaj na jaki adres i co konkretnie było w e-mailu. Tutaj masz czat z konsultantem: http://im-eu.asus.com/IMPresaleClien...Language=pl-pl A tutaj formularz zgłoszenia: http://vip.asus.com/eservice/techser...Language=pl-pl Próbuj najpierw do konsultanta i pytaj o duplikat klucza, co musisz spełnić aby taki otrzymać itp. itd.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 13.05.2008
Posty: 165
![]() |
Pisałem do MS tylko i zero odpowiedzi,co do twoich linków pod pierwszym wyskakuje że inżynierowie są niedostępni.Godziny pracy od 8:30 do 17:30. A teraz jest godzina 15:00.Drugi link nie mogę do nich wysłać wiadomości bo nie mogę podać dwóch danych które im są potrzebne czyli data zakupu,i nr seryjny (patrzyłem gdzie go znaleść, u mnie takiej naklejki z kodem kreskowym niema)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Թ
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zakup na allegro bez dowodu zakupu, brak nalepki z SN?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Windows XP Home Edition | Tadeo | Off topic | 3 | 09.11.2002 22:56 |
Jak wyłączyć autostart w xp home | tomalw | Napędy optyczne CD | 1 | 30.09.2002 21:41 |
Poszukiwany Windows XP Home Edition | tomo82 | Off topic | 3 | 15.09.2002 16:55 |
Windows XP Proffesional i Home Edition | Jocker | Napędy optyczne CD | 3 | 22.01.2002 14:20 |