![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Cytat:
Jezeli plyta glowna w momencie awarii jest objeta okresem gwarancyjnym, to serwis moze wymienic ja na inna, i wtedy nie trace licencji na oprogramowanie. Jezeli plyta glowna jest po gwarancji i ulegnie uszkodzeniu, to po zakupie nowej nie mam juz licencji na oprogramowanie (Windows XP Pro, warty onegdaj ponad 700zl). W związku z tym oficjalnie żałuję, że posiadam legalne (zakupione) oprogramowanie. To się już więcej nie powtórzy.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 292
![]() |
to jest troche nie fair.
kupując nową płytę główną ze sklepu nie wiesz przez jaki czas producent będzie dostarczał dany model. czasem wystarczy jeden miesiąc a danego modelu już nie ma w sprzedaży. wtedy w przypadku awarii dostajesz zwrot kasy albo nową płytę ale inny model tego samego producenta (wyższy) albo płytę zupełnie innego producenta lecz conajmniej o takich samych parametrach jak kupiłeś i w tym momencie tracisz już licencje OEM na Windowsa XP. to jest nieuczciwe. napędza $ producentom sprzętu i M$. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|