Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Komputery - oprogramowanie i sprzęt

Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.03.2007, 00:27   #11
Arepo
Guru
 
Avatar użytkownika Arepo
 
Data rejestracji: 01.10.2004
Posty: 3,436
Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez aeiouy Podgląd Wiadomości
Witam to znowy ja...
Długo to ja się nie nacieszylem tym internetem. 26.02.07 wyłączyli mi i do dzisiaj nie mam. Podobno jakaś awaria po stronie TPSA, ale zeby kurrrrrrrcze tak długo. Wiecie co jest najgorsze?? nawet jeżeli awaria bedzie trwała 3 miesiace i tak nie bede mógł zerwać umowy!! Dzwoniłem do UOKiK skierowali mnie do innego urzędu i tam pani powiedziała mi, że jedyne co mogę zrobić to cierpliwie czekac. a kiedys mi sie obiło o uszy, że jest jakiś tam sąd gdzie mógłbym złożyć sprawę przeciwko Netii. Bo przecież ja podpisałem umowę na świadczenie usługi INTERNETU, a jej nie otrzymuje!! Może powodem jest to, że od Marca zmieniłem abonament w TPSA na socjalny? Może ktoś ma jakiś pomysł co mogę zrobić, żeby zerwać (bez kary 400zł) umowę lub przyspieszyć naprawę w TPSA?? Dzwonie codziennie do Netii co 2 dni są pisane ponaglenia do TPSA z NEtii i gówno to daje


Dzięki

Pozdrawiam
a więc :
Cytat:
§ 7 regulaminu

3. Abonent może odstąpić od Umowy w przypadku nierozpoczęcia świadczenia Usług w terminie 30 dni od daty określonej w Umowie.
W załączniku E do umowy (A, punkt 4) mamy napisane, że :
Cytat:
Usługa zostanie aktywowana w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia Umowy do Operatora.
Znając czas wpłynięcia umowy doliczamy 14+30 dni i jeśli po tym okresie nie ma internetu to pisemnie rezygnujemy z usługi. To wszystko.

Abonament socjalny nie ma nic do rzeczy, sam tak mam i wszystko działa.

pozdrawiam
__________________
Lite-On iHBS 212, Pioneer BDR-209EBK
Arepo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.