![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Generalnie polecam przeczytać przepisy prawa telekomunikacyjnego, bo to one są wiążące i cokolwiek Netia sobie w umowie napisze, tak naprawdę nie ma znaczenia (zastosowania), jeśli jest sprzeczne z przepisami zawartymi w ustawie. Żeby uporządkować - nie jestem już z tym na bieżąco, więc mogę coś lekko pomieszać, ale mniej więcej: Jeżeli pojawia się awaria w postaci nie świadczenia usługi czyli braku internetu, to po upływie 36 godzin (nieustannego) jej występowania przysługuje ci odszkodowanie. Wynosi ono w przypadku telefonu 1/30 abonamentu z ostatniego miesiąca za każdy dzień nie świadczenia usługi plus 1/15 średniej z trzech ostatnich miesięcy dodatkowych opłat za każdy dzień. W przypadku internetu takich opłat nie ma, więc pewnie rozwiązane jest to inaczej. Jak - trzeba sprawdzić. Nie ma tam zapisów, a przynajmniej ja ich nie pamiętam, kiedy reklamację złożyć możesz. W sumie logicznym jest, że najpierw awaria musi się skończyć, aby wiafdomo było, o jakie odszkodowanie się ubiegać, ale też - jeżeli przeciąga się ona w nieskończoność - taka sytuacja nie może być tolerowana. Tu w ogóle należałoby poszukać dodatkowych zapisów mówiących coś o tym, kiedy umowę można zerwać. Wydaje mi się jednak, że po miesiącu - dwóch nieświadczenia usługi takie żądanie jest już jak najbardziej uzasadnione. Osobno pozostaje kwesit a- czy ty i wszyscy w podobnej sytuacji tę umowę zrywać rzeczywiście chcecie? Jeżeli tak, to pismo do firmy i nie widzę problemu. Ale czy to ma sens, bo jaka jest alternatywa? Może lepiej po prostu te problemy przeczekać.. Kiedyś w końcu powinny minąć... Osobiście w takiej sytuacji - jeśli rzeczywiście non stop nie miałbym internetu, a za usługę należałoby płacić - przestałbym to robić. Idiotycznym jest płacenie za coś, co nie jest świadczone i to przed ewentualnym sądem udowodni każdy prawnik. Inna jednak rzecz, że podejście Netii do tego wszystkiego jest bardziej niż niepokojące.. Wygląda to jakby z jednej nieprzyjemnej fimy wyrastała nam druga...
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
|
|