![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 31.05.2005
Posty: 225
![]() |
Skype - podczas gry zaczyna przerywać rozmowę
Mam taki problem - gram z kolegą w Heroes 3 przez tcp/ip i rozmawiam z nim przez Skype - po pewnym czasie połączenie zaczyna szwankować - głos kolegi jest nie do zrozumienia ale on mnie słyszy dobrze. Jak się rozłączę i zadzwonię do niego ponownie to znowu przez parę minut jest ok i potem znowu to samo. Ale za każdym razem coraz krócej możemy pogadać bez rozłączania.
Co dziwniejsze jeśli on do mnie zadzwoni to od początku nie mogę z nim pogadać, tylko jak ja do niego dzwonię to przez trochę połączenie działa ok. Aha - jeszcze jedno - ja z kolegą mieszkamy na jednej stancji w pokojach obok i do neta łączymy się przez router d-link 524. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaka przepustowość netu?
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jakie obciążenie procesora w czasie grania?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 31.05.2005
Posty: 225
![]() |
Po routerze? Jakieś 54Mb/s? A do neta mam wykupione 4 do 8Mb/s.
Mam Athlona X2 4200+. Gdzie można to ustawić? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guru
Data rejestracji: 01.05.2002
Lokalizacja: Katowice
Posty: 1,634
![]() |
Skype wymaga mocy obliczeniowej do kompresji i szyfrowania. Moze faktycznie trzeba by zrobic jakies priorytety (ustaw na sztywno Skype powyzej normalnego priorytetu) albo koligacje na rdzenie.
__________________
...El Marinar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skoro masz 4Mb to raczej nie wina łącza. Moi poprzednicy mają raczej rację najprawdopodobniej skype musi dostać więcej mocy obliczeniowej.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 31.05.2005
Posty: 225
![]() |
To nie jest też problem mocy obliczeniowej - tak jak mówiłem, połączenie przez jakiś czas jest doskonałe - dopiero po jakimś czasie zaczyna się psuć i coraz częściej trzeba się rozłączać i ponownie łączyć. Podejrzewam, że to wina Heroes'ów - i tu moje pytanie - czy ktoś wie jak ten problem rozwiązać? Czy ewentualnie jakiś inny komunikator by pomógł?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Możesz spróbować komunikatorów bazujących na XMPP(Jingle) Jabbin, PSI, GoogleTalk.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja używam TeamTalka (z własnym serwerem, ale można skorzystać z publicznego).
Jego zaletą podczas gry jest to że wszyscy słyszą wszystkich, co ma niebagatelne znaczenie przy grze zespołowej. Zapotrzebowanie na łącze i moc jest bardzo małe, już od 2kB/s (używa kodeka speex), wykorzystywane tylko gdy ktoś mówi. Bez problemu działało to z WoWem (i całą masą innych gier, CSS, DoW, W3 , Lineage2, Diablo itd) na procesorze 1Ghz. W starszych wersjach (2.x) program klienta mógł być jednocześnie serwerem. Pare kliknięć i jest komunikacja. Teraz jest to osobna usługa. Dane są rozsyłane jak w sieci P2P bezpośrednio między klientami albo tunelowane przez serwer (jeżeli stoimy za jakimś routerem). http://www.bearware.dk/ jest nawet klient w wersji x64 (ten sam instalator). Ostatnio zmieniany przez sobrus : 11.09.2009 o godz. 12:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 31.05.2005
Posty: 225
![]() |
Niestety TeamTalk również zaczyna przerywać po pewnym czasie. Macie jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A wiesz ze ostatnio tez mam taki problem?
TT w starej wersji 2.x nigdy nie przerywał (używałem ze 3 lata)...a w 3.x czasem mu sie zdarzy i to po lokalnej. To sie nazywa ulepszenie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
[PSP] Kompendium wiedzy o emulatorach, dedykowanych platformie Sony PSP | Pele144 | Homebrew | 8 | 23.01.2010 12:13 |
Problem z HDD podczas uruchamiania gry :( | B@rtek | Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software | 1 | 11.01.2005 21:12 |