![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#8 | |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 11.08.2002
Lokalizacja: Rybnik
Posty: 395
![]() |
Cytat:
Mysz naprawiana w ramach takiej właśnie gwarancji. Po naprawie otrzymałem nowy dokument wzgledniający datę i rodzaj naprawy. O długości gwarancji (według tego przypadku) świadczy cennik, w którym ujęto okres gwarancyjny oraz zalecenia producenta sprzetu w tej kwestii. Dziwne, czy też nie ale odnośnie sklepu Vobis i tej myszy to właśnie paragon jest najważniejszym dokumentem potrzebnym aby ziścić rozszczenia gwarancyjne. Odnośnie telefonów do klientów - nie można w 100% liczyć na takie zabiegi ze strony sklepu. To zależy od chęci i rozgarnięcia sprzedawcy. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Wycena sprzętu komputerowego | B@rtek | Komputery - oprogramowanie i sprzęt | 10 | 29.03.2022 21:46 |
Reklamacja obuwia - odwołanie | icemac | Off topic | 18 | 15.01.2008 12:58 |
Aktywacja windows czyimś kosztem!!! | Ricki | Off topic | 59 | 09.01.2007 17:38 |
Hurtownia sprzętu komputerowego | janekc | Off topic | 6 | 04.02.2006 22:49 |
Cała (no prawie) prawda o testach sprzetu | kuruptor | Off topic | 15 | 10.02.2003 10:00 |