![]() |
I stało się mam Asusa P320 w sumie wypas, ale walcze z automapą, która działać nie chce ||
Znacie może jakieś stronki z kompozycjami i programami, coś ala ipmart-forum :) W sumie pytanie o stronki nie aktualne, mowa była oczywiscie o programach do przetestowania, dzięki którym można będzie zdecydować które zakupić orginalne ;) |
Zerknij na serwis Zedge.Net
|
No i dzi***347; wielkie rozczarowanie ASUSEM P320 :(
1. Przesta***322; znajdowa***263; sygna***322; GPS 2. Nie s***322;ycha***263; rozm***243;wcy mimo i***380; rozm***243;wca mnie s***322;yszy Soft reset nie pom***243;g***322; Hard reset te***380; ASUS mia***322; nie ca***322;e dwa dni W Vobisie (tam go kupi***322;em) wymieni***263; od r***281;ki nie chcieli poszed***322; na serwis, niby maj***261; 1 miesi***261;c na naprawe lub wymiane na sprawny model.... :( Pozostaje czeka***263; :buu: |
to przykre.. :glaszcze:
|
o kurcze :(
najgorzej ze nie chcieli wymieni***263;. pod tym wzgl***281;dem lubie sklep dla idiot***243;w - pare rzeczy juz mi od r***281;ki wymienili. Nawet prosi***263; nie musia***322;em. |
Zg***322;o***347; si***281; z tym natychmiast do Federacji Konsument***243;w - to nic nie kosztuje, w du***380;ych miastach mo***380;na nawet zg***322;oszenie wys***322;a***263; mailem, ale polecam kontakt osobisty, a najpierw telefoniczny. Co prawda nie ma czego***347; takiego w polskim prawie jak zwrot towaru (to tylko dobra wola sprzedawcy), ale na wymian***281; (o ile towar nie ma ***347;lad***243;w u***380;ytkowania, jest kompletny, z opakowaniem w kt***243;rym nic nie brakuje) to 99***37; firm i sklep***243;w si***281; godzi na tak***261; wymian***281; - np. z dop***322;at***261; je***380;eli nie maj***261; na stanie identycznego modelu (bierzesz dro***380;szy). Wszystko si***281; da za***322;atwi***263;. Je***380;eli dany sklep zastrzega sobie absolutny brak zwrot***243;w to nalezy go omija***263; szerokim ***322;ukiem - nie chodzi tu o widzimisi***281; niezdecydowanej blondi, a o zwyk***322;y fakt, ***380;e w sklepie nigdy nie jeste***347; w stanie towaru nalezycie w pe***322;ni sprawdzi***263;. Je***380;eli towar nie dzia***322;a, to ma wad***281; ukryt***261;. Powinno si***281; ***322;apa***263; pod r***281;kojmi***281;.
I jeszcze jedno: Sklep MUSI stwarza***263; warunki do sprawdzenia sprz***281;tu, czyli ***380;e trzebaby podpi***261;***263; i przetestowa***263;, coby to nie by***322;o, a jak nie stwarza, to musi wzi***261;***263; odpowiedzialno***347;***263; za sprzeda***380; niedzia***322;aj***261;cego urz***261;dzenia. |
instytucje rekojmii zastapila niezgodnosc towaru z umowa. w tym wypadku to klient decyduje czy chce wymiane, czy maja naprawic. prawdopodobnie mgit skorzystal z gwarancji. czasem lepsza jest gwarancja, a innym razem niezgodnosc. obie formy zabezpieczenia maja wady i zalety.
|
Jak ju***380; przy ustawie konsumenckiej jeste***347;my. Jak widzicie zastosowanie ustawy o kupnie poza lokalem przedsi***281;biorstwa przy zakupach internetowych, ale odbiorze osobistym? Spotka***322;em si***281; ju***380; kilkakrotnie z tak***261; adnotacj***261; w regulaminie sklep***243;w, ***380;e przy odbiorze osobistym nie ma mo***380;liwo***347;ci zwrotu towaru w ci***261;gu 10 dni. Wed***322;ug mnie umowa zostaje zawarta w momencie z***322;o***380;enia zam***243;wienia (przez internet) i otrzymaniu potwierdzenia, a forma odbioru nie ma potem znaczenia (bo to jedynie przekazanie przedmiotu), ale opinie s***261; r***243;***380;ne.
|
A wi***281;c:
Zakup wygl***261;da***322;, nastepuj***261;co, pan z vobisu poda***322; zapakowany telefon, nic nie sprawdza***322;, itd, nie da***322; te***380; sprawdzi***263; samemu, gwarancji nie podbi***322;, bo w razie czego jak by nie dzia***322;a***322;o to wymieni***261; na nowy sprawny, i tydzie***324; na podpisanie gwarancji. Za***347; ich kierownik dzi***347; m***243;wi***322; zupelnie co innego, sprawdza***263; im sklepie nie wolno, po opuszczeniu sklepu podlega automatycznie pod serwis, a nie pod wymiane na nowy sprawny. W uzasadnieniu powiedzia***322;, i***380; si***281; kiedy***347; nacio***322;, i od tego czasu nie wymiania uszkodzonyuch sprz***281;t***243;w tylko serwis. Zastanawiam si***281; czy to wog***243;le jest zgodne z prawem ..... A je***347;li nie jest to ch***281;tnie bym to zg***322;osi***322; do ochrony konsumenta.... |
Zwyk***322;y burak - pewnie nie byle***347; pierwszym kt***243;ry to urz***261;dzenie oddaje, bo jest zwyczajnie zj...ne. Poza tym skoro nie podbili karty to jakim cudem serwis? Co***347; mi tu ***347;mierdzi... Ja bym to zg***322;osi***322;, tak dla w***322;asnej satysfakcji zrobienia absolutnie wszystkiego, by nie da***263; sie nabi***263; w butelke.
|
Ba na pytanie czewmu serwis, jak nawewt karta nie podbita, to ca***322;y kierownik tego vobistu to si***281; podbije ....
Dzi***347; jeszcze poczytam te paragrafy, a jutro p***243;jdzie zg***322;oszenie do ochrony konsumenta .... Co***347; czuj***281; ***380;e wi***281;cej w vobisie nie kupie ...... |
@mgit mam podobną sprawę tylko że z dyskiem twardym. Kupiłem w piątek (też nie sprawdziłem na miejscu) i w domu po podłączeniu komputer nie chciał się włączyć. W poniedziałek pojechałem go zawieźć bo po rozmowie tel. wyszło że nawet na wtorek mogę mieć nowy ale...dysk trafił w końcu do serwisu. Mają do 21 dni roboczych na naprawę...
Puściłem e-mail w tej sprawie do UOKiK ale żadnego odzewu...(potwierdzenie dostarczenia wiadomości mam...) |
Z tym co piszą na stronie ochrony konsumenta zgłoszenie musi być na piśmie ... z podanymi adresem nadawcy.... bo inaczej odrazu kasowane ....
Co do sprawdzanis, to nawet nie pozwalają sprawdzić, ba nawet otworzyć pudełka..... :( Coraz bardziej utwierdzam się w decyzji iż tma nic nie kupie ... |
Cytat:
|
Cytat:
Tak jak i nazwisko kierownika ich :) @ndy podaj emaila na kt***243;ry wysy***322;a***322;e***347; donos, i czy podawa***322;e***347; swoje dane adresowe, itd ? |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.