Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 22.04.2003, 03:28   #1
fido2001
Wyjadacz ;)

Data rejestracji: 24.04.2002
fido2001 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
DVD-2-DVDR - ktory program dla JAKOSCI !?

Biorac pod uwage glownie JAKOSC plikow wynikowych, ktory program polecacie do re-kompresji filmow DVD, tak aby wpasowaly sie na jedna plyte DVD-R. Na czasie mi nie zalezy, moze sie robic nawet 24 godzinki lub wiecej... ( pierwsze DivXy na DVD Sqeezeer tyle sie robily ) Jestem amatorem jezeli chodzi o tworzenie kopii zapasowych na DVD-R, nawet wypalarki jeszcze nie mam, lecz niebawem - kwestia kilku dni - dostane Toshibe 5002. Chcialbym sobie jednak wczesniej pocwiczyc i nauczyc sie robic takie cudenka.... Co do samego wykonywania kopii, to dodam ze na dodatkach mi nie zalezy. Chce tylko dzwiek AC3 lub DTS, polskie napisy a reszte poswiecic na jak najlepsza jakosc filmu....

Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

PS. Wiem ze juz bylo kilka podobnych postow,ale grubo watpie zeby program zajmujacy raptem 100kb (!!!) ( DVD2ONE ) dbal tak bardzo jak mi zalezy na jakosci plikow wynikowych....

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 22.04.2003, 07:10   #2
chico99
Bywalec

Data rejestracji: 28.08.2002
chico99 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Polecam DVD2DVDR 1.3.4 jako nakładkę na CinemaCraftEnc. i IfoEdit. Końcowy efekt zdecydowanie lepszy niż DVD2ONE. Nawiasem mówiąc osądzanie programu po jego wielkości ... Powyższy pakiet softu też ma raptem parę MB.
chico99 jest offline   Odpowiedz cytując ten post