Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 09.08.2005, 10:33   #1
klubber
energy

Data rejestracji: 09.08.2005
klubber w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jestem początkujący i potrzebuje pomocy... :(

witam, mam maly problem, sciagnalem sobie film z neta w postaci obrazu vcd ( badz tez svcd, nie rozrozniam tych 2 formatow, bo jak juz pisalem wczesniej jestem poczatkujacy ) , bardzo chcialbym go obejrzec na dvd stacjonarnym, tyle ze nie wiem co mam z tym teraz zrobic, z tego co sie orientuje musze jeszcze dodac do filmu napisy, niestety tez nie wiem jak bardzo prosze o obszerna pomoc krok po kroku, ewentualnie link do jakiegos posta traktujacego o moim problemie. Z gory thx
klubber jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 09.08.2005, 10:51   #2
sc0rpi0
Kibic żużla :)

Data rejestracji: 07.12.2004
sc0rpi0 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Najpierw sprawdź obraz w programie typu Daemon Tools.
Dzięki temu programowi uruchomisz ten obraz w wirtualnym dysku i będziesz mógł obejrzeć film. Sprawdzisz czy trzeba będzie dodać napisy. Jak to zrobisz pomyslimy dalej co i jak
Stary 09.08.2005, 15:08   #3
klubber
energy

sprawdzilem film dziala tylko jeszcze nie wiem jak dodac do niego napisy zeby moje dvd go odczytalo, jak mozesz to mi pomoz bede wdzieczny ps. chce go nagrac na plyte cd i obejrzec na tv
Stary 09.08.2005, 16:42   #4
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz

Data rejestracji: 30.11.2004