Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.01.2005, 14:03   #1
panTOMas
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika panTOMas
 
Data rejestracji: 30.08.2003
Posty: 130
panTOMas zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Question Serwis Liteona

Wprawdzie zadałem już to pytanie kila dni temu w innym temacie, ale jakoś nikt nie zechciał mi odpowiedzieć . Może tym razem. Ale do rzeczy. Czy serwis Liteona przyjmuje palniki do naprawy (wymiany) na podstawie firmowej gwarancji, czy wystarczy dowód zakupu - paragon lub faktura? Pytanie stąd, że mam 2 napędy kupione w 2 róznych sklepach i w obu zapewniano mnie, że podstawą składania reklamacji jest właśnie dowód zakupu. A może pochodzą z "prywatnego importu" i wtedy pozostaje oddać do sklepu. Kłopot w tym, że sklep internetowy.
panTOMas jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 19:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.