![]() |
Dla ścisłości przegrywałem wersje angielską .
|
Ale działa Ci bez żadnych cukierków, słodzików, bez żadnej emulacji itp?
|
Cytat:
|
No to gratulacje. Zrobienie kopii bezpieczeństwa gry z SD 3.20 nie wszystkim sie udaje.
Co do rozbieżności pomiędzy A - Ray Scanner, a Clony XXl to wynika to stąd, że Clony od dłuższego czasu nie jest już rozwijany i aktualizowany, a przez to ma starą bazę zabezpieczeń. Pozdr. P.S. Miłej gry, MOHPA to fajna gierka, ale ma bardzo wysokie wymagania sprzętowe. Wobec tego, co wymaga Half Life 2 to programiści z EA przesadzili :bicz: . |
Miłej gry, MOHPA to fajna gierka, ale ma bardzo wysokie wymagania sprzętowe.
Dzięki , zgadza się, na moim sprzęcie żeby w te gierke pograć w miare płynnie musiałem zmienić wszystkie detale na średnie, rozdzielczość 800 x 600 75 Hz oraz wersje shadera z 2 na 1.1 Niestety mój sprzęt był dobry temu :rozwal: Szczególnie karta graficzna daje sie we znaki. |
Pociesz się u mnie na Athlon XP 2000 +, Epox 8RDA3, 512 MB RAM - Infineo 333 Mhz i ATI Radeon 9700 też chodzi ze ścinkami, a ładuje się tak długo, że mogę zrobić w tym czasie torta i wypić piwo :piwo: .
Z tego, co zauważyłem u szwagra, który ma 1024 MB RAM ( Dual Channel 400 Mhz) + lepszy procek i grafa GF 6800 ( 128 MB RAM) to ilość i jakość pamięci RAM ma tu kluczową rolę. Pozdr. |
Też mam pamięć dual channel - dwu kanałowa i 400 Mhz, mam w sumie 3 kości : 2x256 Mb OEM oraz 512 Mb Kingstona (dokupiłem niedawno za 315 zł), ale nie porównuj mi tu GF 6800 (z moim 5600 :)
Spójrz na porównanie i to nawet mocniejszej karty od mojej : Wydajność [pkt] 58 do 87 Częstotliwość rdzenia moja 425 a tamta 325 Częstotliwość pamięci moja 550 a tamta 700 Typ pamięci moja DDR SDRAM a tamta GDDR3 Czas dostępu pamięci [ns] moja 3,6 a tamta 2,5 Cena (z VAT-em) [zł] moja 560 a tamta 1360 Ocena ogólna (POWER) moja 56 a tamta 81 reszta szczegółów tutaj : http://rankingi.chip.pl/ranking_7928.html :pisze: |
Cytat:
|
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.