Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 18.03.2005, 09:21   #1
argyle
Bywalec

Data rejestracji: 28.10.2004
argyle zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Kopiowanie DVD

Witam!

Jestem troche zielony jeśli chodzi o DVD.
Podjąłem się przegrania płyty DVD o pojemności 4.3GB z filmem (z wesela ;] ).

Pierwsza próba: Nero 6.6.0.6 -> Kopiuj DVD -> Program poprosił o pusty napęd i swierdził, ze potrzbuje DVD-R. Mam SOHW-1633S i płyty DVD+R. Podobno nagrywarka jest uniwersalna, a Nero krzyczy ze musi być DVD-R. Czy ten program jest taki głupi, że nawet typ nośnika musi być taki sam?

Druga próba: DVD Decryptor -> ISO Mode (Read): Zgrałem DVD na dysk powstały dwa pliki jeden o poj 4096 MB i drugi 230 MB oraz plik MDS. Potem wybrałem potem wybrałem ISO Mode (Write) wybrałem plik MDS i nagrałem. Niestety w stacjonarnym DVD nic sie nie odtwarza. DVD Decryptorze po włożeniu płyty są wszystkie pliki jak na orginale.
Zauważyłem jednak, ze Nero teraz pokazuje tylko jedna sciezke, a przedtem chyba z 6 róznych.

Nie wiem co źle zrobiłem. Rozumiem, ze wybranie File Mode z DVD Decryptor może rozwiązać sprawe, ale nie chce stracic kolejnej płyty.

Pomocy!

Pzd,
argyle jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 18.03.2005, 09:37   #2
icemac
RESTECPA ~ SZACUKEN
Zlotowicz

Data rejestracji: 24.02.2003