Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 14.11.2005, 14:07   #1
asterX
Nowy na forum

Data rejestracji: 21.06.2005
asterX w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Stacjonarna nagrywarka DVD - wybór

czesc! wymysliłem sobie ze kupie ojcu pod choinkę własnie taką nagrywarke bo 15 letnie video juz ledwo ciągnie. ale jestem prawie zupełnie zielony w tej kwestii. ojciec czesto nagrywa jakies seriale wiec ma to byc nagrywarka z HDD. kasy moge dać 1500 - 2000 plnów. słyszalem ze sony robi/robił dobre nagrywarki.
chcialbym poznac wasze opinie na temat w/w sprzetu, ew. sugestie itd.

pozdrawiam!
asterX jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 14.11.2005, 14:28   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz

Data rejestracji: 30.11.2004