![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#6 |
Bywalec
Data rejestracji: 14.07.2003
Posty: 43
![]() |
Witam .
Podejrzewam ,że nie jest to tylko kwestia czyszczenia ![]() Jeżeli napęd pochodził z naszej firmy i trafi do nas do serwisu to mogę obiecać, że zostanie naprawiony lub wymieniony w ciągu 24 godzin . Napisz tylko jakie numery seryjne ma to urządzenie ? Proponuję też skorzystać z opcji serwisowej Plextor Exclusive Service. Info o tym w tym linku http://www.plextor.pl/pl/serwis:support Pozdrawiam Tomek |
![]() |
![]() |
|
|