![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Bywalec
Data rejestracji: 14.07.2003
Posty: 43
![]() |
Witam
Do każdego Plextora który pochodził z naszej firmy po 21 stycznia 2003 dołączaliśmy kartę gwarancyjna która uprawnia do specjalnej opcji serwisowej Plextor Exclusive Service . Jak poznać taką kartę ? Na trzeciej stronie karty jest opisana procedura reklamacyjna i adres do naszej firmy . Czy potrzebna jest karta gwarancyjna i paragon ? Mi osobiście nie, ponieważ wszystkie dane o napędzie zapisane są w naszej bazie .Uważam ,że bardziej potrzebna jest ona klientowi w przypadku jakiś problemów z ustaleniem pochodzenia napędu i datą jego sprzedaży . Jeżeli ma Pan więcej pytań to polecam polską stronę Plextora www.plextor.pl albo kontakt do mnie support@plextor.pl Pozdrawiam Tomek |
![]() |
![]() |
|
|