Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.11.2003, 16:42   #11
alstor_serwis
Bywalec
 
Data rejestracji: 14.07.2003
Posty: 43
alstor_serwis zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Witam
Do każdego Plextora który pochodził z naszej firmy po 21 stycznia 2003 dołączaliśmy kartę gwarancyjna która uprawnia do specjalnej opcji serwisowej
Plextor Exclusive Service .
Jak poznać taką kartę ?
Na trzeciej stronie karty jest opisana procedura reklamacyjna i adres do naszej firmy .

Czy potrzebna jest karta gwarancyjna i paragon ?
Mi osobiście nie, ponieważ wszystkie dane o napędzie zapisane są w naszej bazie .Uważam ,że bardziej potrzebna jest ona klientowi w przypadku jakiś problemów z ustaleniem pochodzenia napędu i datą jego sprzedaży .

Jeżeli ma Pan więcej pytań to polecam polską stronę Plextora
www.plextor.pl albo kontakt do mnie support@plextor.pl
Pozdrawiam
Tomek
alstor_serwis jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.