![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 05.06.2005
Lokalizacja: Rumia
Posty: 3
![]() |
Problem z nagrywarka TOSHIBA SD-R5372 i DVD
Witam. Mam problem z nagrywarka TOSHIBA SD-R5372 i Nero v. 6.3.1.6. Podczas nagrywania płytek DVD Nagrywarka przestaje odpowiadać. procent zaawansowania zatrzymuje się na 1% lub 13% i przez godzine naliczania czasu nie zmienia sie. Płytki nie działają. Dysponuje najnowsza wersja biosa do nagrywarki. proszę o pomoc. pozdrawiam
neon85
__________________
Rzeczy zakazane są najbardziej pożądane |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 26.01.2004
Posty: 130
![]() |
Na początek - szukaj.
Potem: Jakie płytki? dma włączone? Na jakim chipie płyta główna? Jak podpięte napędy? Jaka taśma? Komputer podkręcony? Jakie napięcia daje zasilacz? Jak dawno stawiałeś system ***8211; może jakiś wirusik? Czegoś zapomniałem? |
![]() |
![]() |
#3 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
![]() |
ja mam podobny problem również z tą nagrywarką. Też mi stają % ale przy niektórych płytkach CD-RW. A niektóre płytki DVD nagrwają mi się, ale nagrywają się 3 razy dłużej i na dodatek z błędami i nie można ich odtworzyć.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Godzina 5-ta minut 30-ści
Data rejestracji: 06.10.2002
Posty: 1,067
![]() |
Informacja dla wszystkich, którzy mają problemy z Toshibą SD-R5372B.
Na 90 % padła nagrywarka. Moja rada pozbądźcie się tego sprzętu i kupcie coś lepszego. Ja z tym modelem walczyłem pól roku. Dwa razy wymieniano mi na gwarancji na nową. Objawy były podobne, co u macoo. Przy weryfikacji wychodziły na płytkach bad sektory. W końcu sprzedałem i mam spokój.
__________________
Pozdrawiam. Lepiej powiedzieć: "To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz" Lepiej powiedzieć: "Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi" Lepiej powiedzieć: "Raczej nie zrobisz tego w ten sposób" zamiast "I tak do zaje...ania, całe życie z kretynami" |
![]() |
![]() |
#5 |
Bywalec
Data rejestracji: 15.06.2003
Posty: 76
![]() |
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.p...597#post600597
I zgadzam się z madmax2, radze pozbyć się tego napędu, aktualnie znam trzy przypadki padnięcia tej pseudo nagrywarki, ja , mój znajomy oraz kolejny znajomy nie wspominając o osobach z forum. Nawet nie potrafię wyrazić swojego oburzenia tym napędem i zarazem firmą. W tym momencie Toshiba jest u mnie przegrana na całej długości, dotyczy to wszystkiego co produkują. |
![]() |
![]() |
#6 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
![]() |
mi nie nagrywa tylko niektórych płyt DVD. Mam takie co nagrywa. I takie moge kupować dalej jak by co. A sporą część płyt CD-RW. Z CD-RW to wiem że nagrywa tylko Verbatima narazie. Inne się wieszają przy jakiś procentach.
Mam chyba jeszcze gwarancje, ale będzie problem. Długo by opowiadać. Ciężko będzie dojechać tam gdzie ją kupiłem. |
![]() |
![]() |
#7 |
Bywalec
Data rejestracji: 15.06.2003
Posty: 76
![]() |
W moim wypadku problem wystepował na markowych płytach nigdy nie nagrywam na byle czym. Jednak na Twoim miejscu był bym uczulony na ten napęd zwłaszcza, że cała masa użytkowników tej nagrywarki po prostu zmuszona została do oddania jej na serwis. A objawy masz praktycznie identyczne do tych co ja miałem na początku. Plus sytuacja z RW gdzie mi dane wyparowały. Możliwe że Verbatim był fatalny ale bardziej przekonuje się do faktów na niekorzyść nagrywarki.
Ciekawi mnie też fakt, że jest tak dużo padów tego napędu, a sprzedawcy czy serwis jak by nigdy nic. Przecież te napędy nie powinny wracać do klienta w ogóle. natomiast powinna być wymiana na prośbe klienta na coś innego, bo wada konstrukcyjna jest ewidentna. Ogólnie wkurzony jestem bo mnie ten złom kosztował 309zł |
![]() |
![]() |
#8 |
Godzina 5-ta minut 30-ści
Data rejestracji: 06.10.2002
Posty: 1,067
![]() |
Ponoć tylko w Polsce tak padają.
Za granicą nie ma z nimi problemów. Pewnie do nas idą jakieś odpady, albo drugi sort, jak np. kiedyś LG - te sprzedawane na zachodzie pracowały w UDMA, a te w Polsce tylko w PIO.
__________________
Pozdrawiam. Lepiej powiedzieć: "To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz" Lepiej powiedzieć: "Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi" Lepiej powiedzieć: "Raczej nie zrobisz tego w ten sposób" zamiast "I tak do zaje...ania, całe życie z kretynami" |
![]() |
![]() |
#9 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
![]() |
wysłalem maila z moim problemem na adres który był podany na karcie gwarancyjnej. Pierwszy mail doszedł a gdy potem wysyłałem coś jeszcze dodatkowego to przyszło mi coś takiego:
Wiadomość z serwera pocztowego o2.pl Z przykrością informujemy, że nie powiodło się dostarczenie wiadomości pod adres serwis@ardata.pl odpowiedź serwera docelowego: connect to ns1.alstor.com.pl[83.238.108.140]: Connection timed out To oznacza że zablokowali wiadmości przychodzące z mojego adresu? Wiwem jedno Toshiba jest u mie stracona. Pogadam z rodzicami może przejade się do Media Markt, bo tam to szajstwo kupiłem i tam coś zdziałają. A oddawał ktoś ta nagrywarke na gwarancji. Jeżeli tak to co serwis robił naprawiał to czy oddawał kase lub nową nagrywarke. Ostatnio zmieniany przez macoo : 19.02.2006 o godz. 21:45 |
![]() |
![]() |
#10 |
Godzina 5-ta minut 30-ści
Data rejestracji: 06.10.2002
Posty: 1,067
![]() |
Toshiba ma dwa lata gwarancji.
Dopilnuj tylko, żeby wymienili Ci na inną markę, albo w ostateczności na nowszą 5472B. Jest z nią mniej kłopotów. A co do 5372B dwa razy dali mi nową na gwarancji.
__________________
Pozdrawiam. Lepiej powiedzieć: "To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz" Lepiej powiedzieć: "Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi" Lepiej powiedzieć: "Raczej nie zrobisz tego w ten sposób" zamiast "I tak do zaje...ania, całe życie z kretynami" |
![]() |
![]() |
#11 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
![]() |
a co do tej wiadmości mail to 1 maila też dostałem taki zwrot, więc nie może to być zablokowanie. Ale nie o tym temat.
Ja na karcie gwarancyjnej mam napisane że dla dyplikatorów CD i DVD mam 12 miesięczną gwarancje. I udziela jej firma Alstor. Nagrywarke kupiłem w czerwcu ubiegłego roku. Czyli musze się troche śpieszć. Mało nagrywałem. A za 1 razem myslałem ze to jakiś przypadek. A potem większa ilośc płyt się tak waliła. I teraz mam problem. |
![]() |
![]() |
#12 |
Bywalec
Data rejestracji: 15.06.2003
Posty: 76
![]() |
Dla mnie duplikator a nagrywarka to dwa różne urządzenia. Więc toshiba ma 2 lata gwarancji a nie 12 miesięcy. Do Alstora pisałem email w kwestii potwierdzenia usterki nagrywarki, którą wcześniej w mairę dokładnie opisałem, otrzymałem list w miłym i uprzejmym tonie potwierdzający moje obawy co do uszkodzenia napędu. Więc spokojnie, oddaj na gwarancję ewentualnie postaraj się wymienić na coś innego z tym jednak będzie trudniej.
Aktualnie czekam na powrót napędu z serwisu i oby to był inny model nagrywarki bo będę na nią spoglądał ze wstrętem, a na pewno problemy z nią się nie skończą. Nie ma nic gorszego niż świadomość, że się ma w komputerze trupa z odzysku, który w każdej chwili jest skłonny paść. |
![]() |
![]() |
#13 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
![]() |
Mój błąd. Niezauważyłem, że 24 miesiące są na dyski 3,5 cala i dyski optyczne. Zauważyłem tylko to pierwsze.
A mówiąc o tak jak to nazwałeś trupach z odzysku to mi się w wakacje płyta główna spaliła. BYło to spowodowane uderzeniam pioruna w antene od internetu. Mie w tedy nawet w domu nie było. Wraca z wakacji i komp nie działa. Oddałem płyte bo miałem jescze na gwarancji, szczęśliwy że dostane nową. Bo już czekałem tydzień. A tu dostaje starą z wymienionymi częściami które są niezbędne do prawidłowego działania. Od razu kupiłem sobie karte sieciową aby nie mieć już takiego problemu. A ile czekałes na odpowiedz? |
![]() |
![]() |
#14 |
Godzina 5-ta minut 30-ści
Data rejestracji: 06.10.2002
Posty: 1,067
![]() |
Kolega @picasso ma rację. Mnie też zdarzyło sie rozmawiać z pracownikami "Alstora", a w szczególności z gościem od naprawy napędów optycznych.
Naprawdę znał się na rzeczy i był w porządku. Na telefon też udzielają porad.
__________________
Pozdrawiam. Lepiej powiedzieć: "To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz" Lepiej powiedzieć: "Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi" Lepiej powiedzieć: "Raczej nie zrobisz tego w ten sposób" zamiast "I tak do zaje...ania, całe życie z kretynami" |
![]() |
![]() |
#15 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2006
Posty: 6
![]() |
ja używałem adresu serwis@ardata.pl. A może powienem użyć do alstora to będzie serwis@alstor.com.pl Wyśle jeszcze raz.
|
![]() |
![]() |
|
|