Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 04.07.2003, 19:00   #1
maliboo
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 07.05.2003
Lokalizacja: oldskulowy rembertow
Posty: 14
maliboo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Gwarancja, czas naprawy itp.

Witam


Przeszukalem forum, niestety nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi na pytania dotyczace gwarancji:

- Czy jesli dostalem nowy inny model nagrywarki to czy nalezy mi sie na niego nowa gwarancja?
- Czy jesli tylko naprawiono sprzet to czy nalezy sie przedluzenie gwarancji?
- Jak liczy sie 14 dni na naprawe? Czy sa to dni robocze czy rzeczywisty czas?


Jesli mozna prosic to rzucajcie paragrafami
maliboo jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 04.07.2003, 19:03   #2
maliboo
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 07.05.2003
Lokalizacja: oldskulowy rembertow
Posty: 14
maliboo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Ok czesc znalazlem tu:

http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?threadid=2556&s=

Cytat:
Jeśli dostałeś nową nagrywarkę (lub wolną od wad).
To gwarancja trwa od nowa. Masz to zagwarantowane przez kodeks cywilny. Inaczej sprawa wygląda jak ci ją naprawią lub wymienią tylko część nagwywarki to gwarancja jest przedłużana o czas naprawy.
Pozostaje pytanie: Jak jest z tymi 14-toma dniami? czy sklep ma prawo mi powiedziec ze termin jest od 14-21 dni?
maliboo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.07.2003, 19:06   #3
sayan
Guru
 
Avatar użytkownika sayan
 
Data rejestracji: 15.03.2002
Lokalizacja: 071
Posty: 2,162
sayan niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>sayan niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
z tym okresem gwarancji to jest róznie


ktoś kiedyś pisał że dostał DVD TOSHIBA po pół roku czy jakoś tak ..
__________________
WAL ŚMIAŁO! Tylko nie po oczach

WCHODŹ na czat, a link znajdź gdzie indziej !!!!!!!
sayan jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.07.2003, 19:50   #4
jasut
Disce puer.
 
Avatar użytkownika jasut
 
Data rejestracji: 18.04.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1,240
jasut niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Musisz dokładnie przeczytać gwarancję dołączoną do sprzętu. W gwarancji na LiteOna napisane jest, że sprzęt w naprawie może być do 14 dni roboczych, w gwarancji na telewizor napisane jest, że sprzęt wraca do mnie po 14 dniach roboczych z adnotacją, że za dzień roboczy uważana jest też sobota. Poczytaj dokładnie gwarancję a znajdziesz odpowiedź.
__________________
Skrzynka Jasuta

Ceń słowa. Każde może być twoim ostatnim.
Stanisław Jerzy Lec
jasut jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.07.2003, 19:57   #5
maliboo
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 07.05.2003
Lokalizacja: oldskulowy rembertow
Posty: 14
maliboo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
A gwarancja Carrefour'a? Tam gwarancja byl paragon... ale wydaje mi sie ze to wszystko powinno byc gdzies opisane - przeciez sklepy nie moga sobie roznych okresow gwarancyjnych robic, jesli przepisy mowia inaczej?...

Ostatnio zmieniany przez maliboo : 04.07.2003 o godz. 21:13
maliboo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.