![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
|
Kant w gwarancji HP ???
Ludzie. Nie dajcie sobie wcisnac do podpisu gwarancji HP.
Dlaczego? Bo jest tam napisane: "(...)Wybor sposobu usuniecia wady zalezy od gwaranta, ktory MOZE naprawic rzecz poprzez naprawe lub WYMIANE uszkodzonej czesci rzeczy lub wymienic cala rzecz. Niezaleznie od sposobu usuniecia wady GWARANCJA TRWA DALEJ (!!!!!!), PRZEDLUZONA O CZAS USUWANIA WADY PRZEZ GWARANTA (...)". Ludzie, to ch...nia jakiej malo! Jesli sprzet zepsuje ci sie np.: 2 tygodnie przed koncem gwarancji, a oni ci go wymienia na nowy, to na ten nowy przepisywana jest gwarancja z tego starego. Czyli, na nowy sprzet masz 2 tygodnie gwarancji :-( |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 25.03.2001
Posty: 13
![]() |
Zawsze uwarzalem ze HP to gowniana firma
co innego mozna powiedziec o TEAC ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
|
Ja tez po fakcie. Chociaz kto wie co sie kryje miedzy wierszami w ich gwarancji.
|
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
|
Duza firma, to cwana firma. Sadze, ze odbije sie to na nich czkawka.
|
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
|
prawda jest taka że nie znasz się na swoich prawach.
Jeśli dostałeś nową nagrywarkę (lub wolną od wad). To gwarancja trwa od nowa. Masz to zagwarantowane przez kodeks cywilny. Inaczej sprawa wygląda jak ci ją naprawią lub wymienią tylko część nagwywarki to gwarancja jest przedłużana o czas naprawy. Prawdopodobnie sklep w którym kupywałeś zrobił cię w jajo. W każdym większym mieście jest instytucja ochrony praw konsumenta (robią to za darmo !).Sam korzystałem z ich usług gdy sklep chciał mnie zrobić w jajo. Po jednym telefonie od prawnika z tej instytucji sklep dziwnie zmienił zdanie. Pozdrawiam |
![]() |
#6 |
Gość
Posty: n/a
|
potwierdzam gwarancja - gwarancją ale konsument musi (w sensie powinien), nie tylko "może" dobiegać swoich praw w Biurze Konsumenta, to nie te czasy że "po odejściu od kasy reklamacji nie przyjmujemy"
Więc korzystaj z tego prawa jeśli czujesz się pokrzywdzony !!! |
![]() |
#7 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 21.09.2000
Lokalizacja: Thorn
Posty: 167
![]() |
LG robi to samo...
|
![]() |
![]() |
#8 |
Gość
Posty: n/a
|
Oto co mi odpowiedzieli:
Szanowny Panie, firma Hewlett-Packard stosuje takie właśnie sposoby załatwiania gwarancji. Ma do tego prawo, ponieważ gwarancja jest rodzajem umowy cywilno-prawnej i tu niestety producent może określić jej warunki niemal dowolnie. Czyli widzialy galy co podpisywaly... |
![]() |
#9 |
Gość
Posty: n/a
|
niemniej jednak jeżeli wiesz gdzie jest u Ciebie w pobliżu taka instytucja powinieneś się przynajmniej dowiedzieć jakie masz szanse na wyyjście z tej sytuacji (mam na myśli stwierdzenie czy Twoje prawa nie zostały pogwałcone- np. poprzez nie sprecyzowanie tej kwesti w umowie lub jej zatajenie )
a to stwierdzić może tylko fachowiec. |
![]() |
#10 |
Wymiatacz
Data rejestracji: 01.01.2001
Posty: 510
![]() |
przeciez kazdy moze skorzystac z rekojmi, czy nie lepsze rozwiazanie
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gość
Posty: n/a
|
Cytat:
Niestety jestem na przegranej pozycji. W gwarancji to co cytowalem jest jasno napisane. A skoro podpisywalem gwarancje, to znaczy ze zapoznalem sie z jej warunkami. Zreszta... sami kopia pod soba dolek. |
|
![]() |
#12 |
Gość
Posty: n/a
|
Prawda !
Im bardziej renomowana marka tym większe problemy z gwarancją. A powinno byc chyba na odwrót. W końcu ludzie po to wywalają te 2 czy 3 stówy więcej na markowy sprzęt żeby się później nie użerać z gwarancjami jakiejś firmy XYZ a tu się okazyje że ci którzy tak czynią to "frajerzy". P.S. Sam nim jestem mam HP 9110i (chodzi tak sobie) |
![]() |
#13 |
Gość
Posty: n/a
|
A jeżeli chodzi o samą treść gwarancji to jest ona tak sformuowana że właściwie HP nie daje żadnej gwarancji bo praktycznie z każdego zgłoszenia są w stanie się wykręcić. A jeżeli kupiłeś sprzęt, wyjąłeś go z pudełka i nie działa to HP ABSOLUTNIE NIE MA OBOWIĄZKU przyjąć go od ciebie np. w sytuacji gdy firma znajduje się w stanie likwidacji i kilku innych "stanach" (tam jest to napisane bardziej fachowym słownictwem - niezrozumiałym dla normalnego zjadacza chleba). W ogóle samo nastawienie pracowników serwisu odstrasza od składania jakich kolwiek reklamacji.
|
![]() |
#14 | |
Gość
Posty: n/a
|
Cytat:
|
|
![]() |
|
|