Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 31.03.2001, 01:09   #1
mika
Gość
 
Posty: n/a
Kant w gwarancji HP ???

Ludzie. Nie dajcie sobie wcisnac do podpisu gwarancji HP.
Dlaczego? Bo jest tam napisane: "(...)Wybor sposobu usuniecia wady zalezy od gwaranta, ktory MOZE naprawic rzecz poprzez naprawe lub WYMIANE uszkodzonej czesci rzeczy lub wymienic cala rzecz.
Niezaleznie od sposobu usuniecia wady GWARANCJA TRWA DALEJ (!!!!!!), PRZEDLUZONA O CZAS USUWANIA WADY PRZEZ GWARANTA (...)".
Ludzie, to ch...nia jakiej malo! Jesli sprzet zepsuje ci sie np.: 2 tygodnie przed koncem gwarancji, a oni ci go wymienia na nowy, to na ten nowy przepisywana jest gwarancja z tego starego. Czyli, na nowy sprzet masz 2 tygodnie gwarancji :-(
 

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 31.03.2001, 01:28   #2
Borys
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 25.03.2001
Posty: 13
Borys w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Zawsze uwarzalem ze HP to gowniana firma
co innego mozna powiedziec o TEAC )
Borys jest offline  
Stary 31.03.2001, 01:34   #3
wojownik
Gość
 
Posty: n/a
Ja tez po fakcie. Chociaz kto wie co sie kryje miedzy wierszami w ich gwarancji.
 
Stary 01.04.2001, 19:57   #4
warez
Gość
 
Posty: n/a
Duza firma, to cwana firma. Sadze, ze odbije sie to na nich czkawka.
 
Stary 02.04.2001, 09:08   #5
karenmc
Gość
 
Posty: n/a
prawda jest taka że nie znasz się na swoich prawach.
Jeśli dostałeś nową nagrywarkę (lub wolną od wad).
To gwarancja trwa od nowa. Masz to zagwarantowane przez kodeks cywilny. Inaczej sprawa wygląda jak ci ją naprawią lub wymienią tylko część nagwywarki to gwarancja jest przedłużana o czas naprawy.
Prawdopodobnie sklep w którym kupywałeś zrobił cię w jajo. W każdym większym mieście jest instytucja ochrony praw konsumenta (robią to za darmo !).Sam korzystałem z ich usług gdy sklep chciał mnie zrobić w jajo. Po jednym telefonie od prawnika z tej instytucji sklep dziwnie zmienił zdanie. Pozdrawiam
 
Stary 02.04.2001, 10:48   #6
obar1
Gość
 
Posty: n/a
potwierdzam gwarancja - gwarancją ale konsument musi (w sensie powinien), nie tylko "może" dobiegać swoich praw w Biurze Konsumenta, to nie te czasy że "po odejściu od kasy reklamacji nie przyjmujemy"
Więc korzystaj z tego prawa jeśli czujesz się pokrzywdzony !!!
 
Stary 03.04.2001, 00:49   #7
Kricho
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 21.09.2000
Lokalizacja: Thorn
Posty: 167
Kricho zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
LG robi to samo...
Kricho jest offline  
Stary 04.04.2001, 16:46   #8
mika
Gość
 
Posty: n/a
Oto co mi odpowiedzieli:

Szanowny Panie, firma Hewlett-Packard stosuje takie właśnie sposoby
załatwiania gwarancji. Ma do tego prawo, ponieważ gwarancja jest rodzajem
umowy cywilno-prawnej i tu niestety producent może określić jej warunki
niemal dowolnie.

Czyli widzialy galy co podpisywaly...
 
Stary 04.04.2001, 18:53   #9
obar1
Gość
 
Posty: n/a
niemniej jednak jeżeli wiesz gdzie jest u Ciebie w pobliżu taka instytucja powinieneś się przynajmniej dowiedzieć jakie masz szanse na wyyjście z tej sytuacji (mam na myśli stwierdzenie czy Twoje prawa nie zostały pogwałcone- np. poprzez nie sprecyzowanie tej kwesti w umowie lub jej zatajenie )
a to stwierdzić może tylko fachowiec.
 
Stary 04.04.2001, 19:11   #10
berserk
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika berserk
 
Data rejestracji: 01.01.2001
Posty: 510
berserk zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
przeciez kazdy moze skorzystac z rekojmi, czy nie lepsze rozwiazanie?
berserk jest offline  
Stary 06.04.2001, 08:51   #11
mika
Gość
 
Posty: n/a
Cytat:
obar1 (04-04-2001 18:53):
niemniej jednak jeżeli wiesz gdzie jest u Ciebie w pobliżu taka instytucja powinieneś się przynajmniej dowiedzieć jakie masz szanse na wyyjście z tej sytuacji (mam na myśli stwierdzenie czy Twoje prawa nie zostały pogwałcone- np. poprzez nie sprecyzowanie tej kwesti w umowie lub jej zatajenie )
a to stwierdzić może tylko fachowiec.
Thx.
Niestety jestem na przegranej pozycji. W gwarancji to co cytowalem jest jasno napisane. A skoro podpisywalem gwarancje, to znaczy ze zapoznalem sie z jej warunkami.
Zreszta... sami kopia pod soba dolek.
 
Stary 18.04.2001, 22:45   #12
Piasek
Gość
 
Posty: n/a
Prawda !
Im bardziej renomowana marka tym większe problemy z gwarancją. A powinno byc chyba na odwrót. W końcu ludzie po to wywalają te 2 czy 3 stówy więcej na markowy sprzęt żeby się później nie użerać z gwarancjami jakiejś firmy XYZ a tu się okazyje że ci którzy tak czynią to "frajerzy".

P.S. Sam nim jestem mam HP 9110i (chodzi tak sobie)
 
Stary 18.04.2001, 23:27   #13
Piasek
Gość
 
Posty: n/a
A jeżeli chodzi o samą treść gwarancji to jest ona tak sformuowana że właściwie HP nie daje żadnej gwarancji bo praktycznie z każdego zgłoszenia są w stanie się wykręcić. A jeżeli kupiłeś sprzęt, wyjąłeś go z pudełka i nie działa to HP ABSOLUTNIE NIE MA OBOWIĄZKU przyjąć go od ciebie np. w sytuacji gdy firma znajduje się w stanie likwidacji i kilku innych "stanach" (tam jest to napisane bardziej fachowym słownictwem - niezrozumiałym dla normalnego zjadacza chleba). W ogóle samo nastawienie pracowników serwisu odstrasza od składania jakich kolwiek reklamacji.
 
Stary 19.04.2001, 09:16   #14
mika
Gość
 
Posty: n/a
Cytat:
Piasek (18-04-2001 23:27):
A jeżeli chodzi o samą treść gwarancji to jest ona tak sformuowana że właściwie HP nie daje żadnej gwarancji bo praktycznie z każdego zgłoszenia są w stanie się wykręcić. A jeżeli kupiłeś sprzęt, wyjąłeś go z pudełka i nie działa to HP ABSOLUTNIE NIE MA OBOWIĄZKU przyjąć go od ciebie np. w sytuacji gdy firma znajduje się w stanie likwidacji i kilku innych "stanach" (tam jest to napisane bardziej fachowym słownictwem - niezrozumiałym dla normalnego zjadacza chleba). W ogóle samo nastawienie pracowników serwisu odstrasza od składania jakich kolwiek reklamacji.
Wlasnie
 
Dyskusja zamknięta


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.