Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 20.11.2002, 17:02   #1
Vince
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 11.10.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 9
Vince w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Serwis LG!!!

Witam wszystkich!!! Na wstępie chciałbym powiedzieć,że LG to jest chlam!!! Kupiłem nagrywarę 40x\12x\40x i po miesiącu strzeliła,sypnęła się itp.Tzn.Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...Czekam już trzy tygodnie i jeszcze jej nie otrzymałem...Gnoiłem ich,że chcę siano,ale oni mówią,że to niemożliwe...Niedawno ktoś opisywał tutaj,że oddał Lg 40x i wymienił na Lg32x Jestem ciekaw ile to trwało...Podobno nie robili problemów...Co wy sądzicie o serwisie LG i czy wiecie jak odzyskać siano lub jakoś ich nastraszyć,zgnoić...
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę...
Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co...
Siano dostanę?

Skomentujcie to!!!

Dzięki!!!

That`s All...
Vince jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 20.11.2002, 18:40   #2
Plemnik
Forumator
 
Avatar użytkownika Plemnik
 
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
Plemnik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód...
GG 773442
Plemnik jest offline  
Stary 20.11.2002, 18:43   #3
surff
Ramblings of a Madman
 
Avatar użytkownika surff
 
Data rejestracji: 25.06.2002
Lokalizacja: Wlkp
Posty: 876
surff zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: Serwis LG!!!

Cytat:
Vince napisa***322;(a)
...Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...
czy oddałeś do Niku SerwisWidzę,że jesteś z Poznania...Nigdy nie miałem problemów z tym serwisem a bywam tam często - służbowo.
__________________
primum non nocere
surff jest offline  
Stary 20.11.2002, 20:32   #4
Pio
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
Pio zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Więc tak: na podstawie bodajże art. 160 kodesku postępowania cywilnego czas serwisowania urządzenia wynosi w Polsce 14 dni. W przypadku sprowadzenia części od producenta lub innych takich bajek może się wydłużyć do 21 dni. Wlicza się też soboty i niedziele. Jeśli przedłuża się do 21 dni powinieneś zostać o tym poinformowany jakąkolwiek drogą, najlepiej na piśmie z podaniem przyczyny. Po tym czasie idziesz i mówisz, że żądasz zwrotu gotówki lub wydania nowego urządzeni (gwarancja biegnie odnowa - najlepiej dostac na piśmie). Jeśli sprzedawca odmawia wydania, to łamie prawo obowiązujące w kraju i popełnia wykroczenie, które możesz zgłosić do Powiatowego lub innego rzecznika praw konsumenta. A on już powinien się skontaktować ze sprzedawcą.

Wiem coś o tym bo mam do czynienia na codzień z reklamacjami.
Pio jest offline  
Stary 20.11.2002, 21:03   #5
ZiP
Wyjadacz
 
Data rejestracji: 09.05.2002
Posty: 1,740
ZiP zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: Serwis LG!!!

Cytat:
Vince napisa***322;(a)
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę...
Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co...
Siano dostanę?

Skomentujcie to!!!
Cholera, ja też tak się czułem, jak oddawałem jeszcze kiedyś sprzęt do serwisu - tak długo trwała "niby naprawa" - czyli odesłanie kompletnego sprzętu do producenta i jego zwrot w jeszcze gorszym stanie, myślałem, że ich tam wszystkich pozabijam . Btw oglądałem niedawno film "Dzień Świra" i odrazu spostrzegłem, że ja zachowuję się zupełnie jak jego główny bohater.
Na dobrowolny zwrot kasy nie licz, niestety takie mamy czasy. Pozamykać takich nieuczciwych sprzedawców i tyle
__________________
Jeżeli mój post Ci pomógł - nie zapomnij o reputacji, przynajmniej będę wiedział, że ktoś czyta moje wypociny i nie produkuję się tu na próżno.

Ostatnio zmieniany przez ZiP : 20.11.2002 o godz. 21:06
ZiP jest offline  
Stary 20.11.2002, 21:23   #6
Pio
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
Pio zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
A ja Wam powiem, że mozna liczyć na zwrot kasy. U mnie tak jest jak towar z serwisu nie wrócił, to wydajemy nowy a jak nie ma to kasę. I potem zwrto towaru do dostawcy i oni nam korekte do faktury i pieniążki odsyłają, a jak nie chcą to się rozmawia inaczej.
Pio jest offline  
Stary 20.11.2002, 21:31   #7
SEBAW
Stary użytkownik
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika SEBAW
 
Data rejestracji: 09.06.2002
Lokalizacja: W-ń
Posty: 3,925
SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
A pamietam jak dużo ludzi zachwalało LG, a teraz to się odwróciło. To były czasy.
SEBAW jest offline  
Stary 20.11.2002, 21:33   #8
Pio
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
Pio zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Kiedyś LG, aż się łezka w oku kręci. Dla mnie skończył się na 16x.
Pio jest offline  
Stary 20.11.2002, 23:21   #9
Druss
Costam
 
Avatar użytkownika Druss
 
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
Druss zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Plemnik napisa***322;(a)
Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.
Ale czasami robia tak zeby obejsc prawo, poprostu jezeli nie uda im sie w ciagu tych 21dni naprawic to odsylaja uszkodzony, po czym musisz znowu im przyniesc do reklamacji i znowu czekasz 21dni Tak zrobili mnie w konia w Gralu , Gdansk wrzeszcz ul grunwaldzka dom handlowy jantar, nie polecam serwisu u tych *****i, kreca jak kon pod gorke.
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej
Pioneer DVR-115D
Liteon IHaS-124
Druss jest offline  
Stary 21.11.2002, 16:49   #10
Ice
***Fakt jest faktem..***
 
Avatar użytkownika Ice
 
Data rejestracji: 09.05.2002
Lokalizacja: Thorn (obecnie London)
Posty: 763
Ice zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Trzeba było isc do sprzedawcy na rekojmie, jezeli by nie naprawil w terminie lub okazaloby sie ze po powrocie z serwisu nie dziala musieliby wymienic na nowa lub oddac kase.
__________________
To jest tylko moje zdanie na to całe zamieszanie...

Pozdrawiam Ice
Ice jest offline  
Stary 22.11.2002, 00:07   #11
Plemnik
Forumator
 
Avatar użytkownika Plemnik
 
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
Plemnik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Druss napisa***322;(a)


Ale czasami robia tak zeby obejsc prawo, poprostu jezeli nie uda im sie w ciagu tych 21dni naprawic to odsylaja uszkodzony, po czym musisz znowu im przyniesc do reklamacji i znowu czekasz 21dni Tak zrobili mnie w konia w Gralu , Gdansk wrzeszcz ul grunwaldzka dom handlowy jantar, nie polecam serwisu u tych *****i, kreca jak kon pod gorke.
No moga tak zrobic ale o ile dobrze pamietam jesli trzy razy sprzet okaze sie niesprawny mimo napraw gwarancyjnych to juz nie maja nic do gadania i swobodnie mozesz zazadac zwrotu pieniazkow (ale nie jestem pewien - pozniej sprawdze ta informacje)
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód...
GG 773442

Ostatnio zmieniany przez Plemnik : 22.11.2002 o godz. 16:14
Plemnik jest offline  
Stary 22.11.2002, 01:01   #12
Druss
Costam
 
Avatar użytkownika Druss
 
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
Druss zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Tak jest, ale naprawili mi ja dopiero za drugim razem dokladnie musialem czekac nastepne 21 dni. A co do serwisu Lg to nie mam najlepszych wspomnien, wymienili mi cd-roma na innego ktory padl dokladnie 2 dni po skonczeniu sie gwarancji, nie wiem jak oni to robia ale sa w tym dobzi
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej
Pioneer DVR-115D
Liteon IHaS-124
Druss jest offline  
Stary 22.11.2002, 01:11   #13
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Wiecie co , oddałem 2 tyg. temu LG 8480B , nagrwała płytki ale to co nagrała nie dało się odczytać a nagrywałem na markowych za 3zł /szt ok 10 różnych firm i było to samo więc oddałem do serwisu.
Dziś dostałem spowrotem a na gwarancji pisze : KONSERWACJA , no to bez jaj ,ale nic , nakupowałem znowu markowych kompaktów , ponagrywałem na różnych prędkościach od 12X do 32 albo nawet Platinum 48 X i dalej nic , to co włożę do cd to prawie wcale nie czyta , sprawdzałem u innych i jest tak samo. Pewnie ci *****e nic nie zrobili , napiszcie co ja mam teraz zrobić bo szału dostaję a straciłem już z 40 kompaktów przez tą nagrywarkę.....
Czy mogę liczyć na jakiś zwrot gotówki albo zamianę na inną nagryw ??
Chasm jest offline  
Stary 22.11.2002, 02:07   #14
bartekw
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 15.11.2002
Lokalizacja: poznan
Posty: 10
bartekw w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ

WARUNKI GWARANCJI:
PUNKT 5.
WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM:


14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.
21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.

W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY
TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO.

TO NA ICH KORZY***140;Ć;

PUNKT 6
REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE
-FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE.

MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA.
(

MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ
bartekw jest offline  
Stary 22.11.2002, 02:09   #15
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
bartekw napisa***322;(a)
WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ

WARUNKI GWARANCJI:
PUNKT 5.
WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM:


14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.
21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.

W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY
TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO.

TO NA ICH KORZY***140;Ć;

PUNKT 6
REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE
-FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE.

MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA.
(

MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ

DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ...
Chasm jest offline  
Dyskusja zamknięta


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 06:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.