![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.10.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 9
![]() |
Serwis LG!!!
Witam wszystkich!!! Na wstępie chciałbym powiedzieć,że LG to jest chlam!!! Kupiłem nagrywarę 40x\12x\40x i po miesiącu strzeliła,sypnęła się itp.Tzn.Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...Czekam już trzy tygodnie i jeszcze jej nie otrzymałem...Gnoiłem ich,że chcę siano,ale oni mówią,że to niemożliwe...Niedawno ktoś opisywał tutaj,że oddał Lg 40x i wymienił na Lg32x
![]() Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę... Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co... Siano dostanę ![]() Skomentujcie to!!! Dzięki!!! That`s All... ![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Forumator
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
![]() |
Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód... GG 773442 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Ramblings of a Madman
Data rejestracji: 25.06.2002
Lokalizacja: Wlkp
Posty: 876
![]() |
Re: Serwis LG!!!
Cytat:
![]()
__________________
primum non nocere |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
![]() |
Więc tak: na podstawie bodajże art. 160 kodesku postępowania cywilnego czas serwisowania urządzenia wynosi w Polsce 14 dni. W przypadku sprowadzenia części od producenta lub innych takich bajek może się wydłużyć do 21 dni. Wlicza się też soboty i niedziele. Jeśli przedłuża się do 21 dni powinieneś zostać o tym poinformowany jakąkolwiek drogą, najlepiej na piśmie z podaniem przyczyny. Po tym czasie idziesz i mówisz, że żądasz zwrotu gotówki lub wydania nowego urządzeni (gwarancja biegnie odnowa - najlepiej dostac na piśmie). Jeśli sprzedawca odmawia wydania, to łamie prawo obowiązujące w kraju i popełnia wykroczenie, które możesz zgłosić do Powiatowego lub innego rzecznika praw konsumenta. A on już powinien się skontaktować ze sprzedawcą.
Wiem coś o tym bo mam do czynienia na codzień z reklamacjami. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Wyjadacz
Data rejestracji: 09.05.2002
Posty: 1,740
![]() |
Re: Serwis LG!!!
Cytat:
![]() ![]() ![]() Na dobrowolny zwrot kasy nie licz, niestety takie mamy czasy. Pozamykać takich nieuczciwych sprzedawców i tyle ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Jeżeli mój post Ci pomógł - nie zapomnij o reputacji, przynajmniej będę wiedział, że ktoś czyta moje wypociny i nie produkuję się tu na próżno. Ostatnio zmieniany przez ZiP : 20.11.2002 o godz. 21:06 |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
![]() |
A ja Wam powiem, że mozna liczyć na zwrot kasy. U mnie tak jest jak towar z serwisu nie wrócił, to wydajemy nowy a jak nie ma to kasę. I potem zwrto towaru do dostawcy i oni nam korekte do faktury i pieniążki odsyłają, a jak nie chcą to się rozmawia inaczej.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Stary użytkownik
Zlotowicz
Data rejestracji: 09.06.2002
Lokalizacja: W-ń
Posty: 3,925
![]() ![]() ![]() ![]() |
A pamietam jak dużo ludzi zachwalało LG, a teraz to się odwróciło. To były czasy.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
![]() |
Kiedyś LG, aż się łezka w oku kręci. Dla mnie skończył się na 16x.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Costam
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
![]() |
Cytat:
![]()
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej Pioneer DVR-115D Liteon IHaS-124 |
|
![]() |
![]() |
#10 |
***Fakt jest faktem..***
Data rejestracji: 09.05.2002
Lokalizacja: Thorn (obecnie London)
Posty: 763
![]() |
Trzeba było isc do sprzedawcy na rekojmie, jezeli by nie naprawil w terminie lub okazaloby sie ze po powrocie z serwisu nie dziala musieliby wymienic na nowa lub oddac kase.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Forumator
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
![]() |
Cytat:
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód... GG 773442 Ostatnio zmieniany przez Plemnik : 22.11.2002 o godz. 16:14 |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Costam
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
![]() |
Tak jest, ale naprawili mi ja dopiero za drugim razem dokladnie musialem czekac nastepne 21 dni. A co do serwisu Lg to nie mam najlepszych wspomnien, wymienili mi cd-roma na innego ktory padl dokladnie 2 dni po skonczeniu sie gwarancji, nie wiem jak oni to robia ale sa w tym dobzi
![]()
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej Pioneer DVR-115D Liteon IHaS-124 |
![]() |
![]() |
#13 |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
Wiecie co , oddałem 2 tyg. temu LG 8480B , nagrwała płytki ale to co nagrała nie dało się odczytać a nagrywałem na markowych za 3zł /szt ok 10 różnych firm i było to samo więc oddałem do serwisu.
Dziś dostałem spowrotem a na gwarancji pisze : KONSERWACJA , no to bez jaj ,ale nic , nakupowałem znowu markowych kompaktów , ponagrywałem na różnych prędkościach od 12X do 32 albo nawet Platinum 48 X i dalej nic , to co włożę do cd to prawie wcale nie czyta , sprawdzałem u innych i jest tak samo. Pewnie ci *****e nic nie zrobili , napiszcie co ja mam teraz zrobić bo szału dostaję a straciłem już z 40 kompaktów przez tą nagrywarkę..... Czy mogę liczyć na jakiś zwrot gotówki albo zamianę na inną nagryw ?? |
![]() |
![]() |
#14 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 15.11.2002
Lokalizacja: poznan
Posty: 10
![]() |
WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ
WARUNKI GWARANCJI: PUNKT 5. WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM: 14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY. 21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY. W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO. TO NA ICH KORZY***140;Ć; PUNKT 6 REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE -FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE. MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA. ( MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ |
![]() |
![]() |
#15 | |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
Cytat:
DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ... |
|
![]() |
![]() |
|
|