Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Serwis LG!!! (https://forum.cdrinfo.pl/f2/serwis-lg-12936/)

Vince 20.11.2002 17:02

Serwis LG!!!
 
Witam wszystkich!!! Na wstępie chciałbym powiedzieć,że LG to jest chlam!!! Kupiłem nagrywarę 40x\12x\40x i po miesiącu strzeliła,sypnęła się itp.Tzn.Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...Czekam już trzy tygodnie i jeszcze jej nie otrzymałem...Gnoiłem ich,że chcę siano,ale oni mówią,że to niemożliwe...Niedawno ktoś opisywał tutaj,że oddał Lg 40x i wymienił na Lg32x??? Jestem ciekaw ile to trwało...Podobno nie robili problemów...Co wy sądzicie o serwisie LG i czy wiecie jak odzyskać siano lub jakoś ich nastraszyć,zgnoić...
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę...
Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co...
Siano dostanę????

Skomentujcie to!!!

Dzięki!!!

That`s All... ((

Plemnik 20.11.2002 18:40

Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.

surff 20.11.2002 18:43

Re: Serwis LG!!!
 
Cytat:

Vince napisa***322;(a)
...Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...
((

czy oddałeś do Niku Serwis???Widzę,że jesteś z Poznania...Nigdy nie miałem problemów z tym serwisem a bywam tam często - służbowo.

Pio 20.11.2002 20:32

Więc tak: na podstawie bodajże art. 160 kodesku postępowania cywilnego czas serwisowania urządzenia wynosi w Polsce 14 dni. W przypadku sprowadzenia części od producenta lub innych takich bajek może się wydłużyć do 21 dni. Wlicza się też soboty i niedziele. Jeśli przedłuża się do 21 dni powinieneś zostać o tym poinformowany jakąkolwiek drogą, najlepiej na piśmie z podaniem przyczyny. Po tym czasie idziesz i mówisz, że żądasz zwrotu gotówki lub wydania nowego urządzeni (gwarancja biegnie odnowa - najlepiej dostac na piśmie). Jeśli sprzedawca odmawia wydania, to łamie prawo obowiązujące w kraju i popełnia wykroczenie, które możesz zgłosić do Powiatowego lub innego rzecznika praw konsumenta. A on już powinien się skontaktować ze sprzedawcą.

Wiem coś o tym bo mam do czynienia na codzień z reklamacjami.

ZiP 20.11.2002 21:03

Re: Serwis LG!!!
 
Cytat:

Vince napisa***322;(a)
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę...
Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co...
Siano dostanę????

Skomentujcie to!!!

Cholera, ja też tak się czułem, jak oddawałem jeszcze kiedyś sprzęt do serwisu - tak długo trwała "niby naprawa" - czyli odesłanie kompletnego sprzętu do producenta i jego zwrot w jeszcze gorszym stanie, myślałem, że ich tam wszystkich pozabijam (( ((. Btw oglądałem niedawno film "Dzień Świra" i odrazu spostrzegłem, że ja zachowuję się zupełnie jak jego główny bohater. :(
Na dobrowolny zwrot kasy nie licz, niestety takie mamy czasy. Pozamykać takich nieuczciwych sprzedawców i tyle (( (( (( ((

Pio 20.11.2002 21:23

A ja Wam powiem, że mozna liczyć na zwrot kasy. U mnie tak jest jak towar z serwisu nie wrócił, to wydajemy nowy a jak nie ma to kasę. I potem zwrto towaru do dostawcy i oni nam korekte do faktury i pieniążki odsyłają, a jak nie chcą to się rozmawia inaczej.

SEBAW 20.11.2002 21:31

A pamietam jak dużo ludzi zachwalało LG, a teraz to się odwróciło. To były czasy.:P ;)

Pio 20.11.2002 21:33

Kiedyś LG, aż się łezka w oku kręci. Dla mnie skończył się na 16x.

Druss 20.11.2002 23:21

Cytat:

Plemnik napisa***322;(a)
Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.
Ale czasami robia tak zeby obejsc prawo, poprostu jezeli nie uda im sie w ciagu tych 21dni naprawic to odsylaja uszkodzony, po czym musisz znowu im przyniesc do reklamacji i znowu czekasz 21dni (( Tak zrobili mnie w konia w Gralu , Gdansk wrzeszcz ul grunwaldzka dom handlowy jantar, nie polecam serwisu u tych *****i, kreca jak kon pod gorke.

Ice 21.11.2002 16:49

Trzeba było isc do sprzedawcy na rekojmie, jezeli by nie naprawil w terminie lub okazaloby sie ze po powrocie z serwisu nie dziala musieliby wymienic na nowa lub oddac kase.

Plemnik 22.11.2002 00:07

Cytat:

Druss napisa***322;(a)


Ale czasami robia tak zeby obejsc prawo, poprostu jezeli nie uda im sie w ciagu tych 21dni naprawic to odsylaja uszkodzony, po czym musisz znowu im przyniesc do reklamacji i znowu czekasz 21dni (( Tak zrobili mnie w konia w Gralu , Gdansk wrzeszcz ul grunwaldzka dom handlowy jantar, nie polecam serwisu u tych *****i, kreca jak kon pod gorke.

No moga tak zrobic ale o ile dobrze pamietam jesli trzy razy sprzet okaze sie niesprawny mimo napraw gwarancyjnych to juz nie maja nic do gadania i swobodnie mozesz zazadac zwrotu pieniazkow (ale nie jestem pewien - pozniej sprawdze ta informacje)

Druss 22.11.2002 01:01

Tak jest, ale naprawili mi ja dopiero za drugim razem dokladnie musialem czekac nastepne 21 dni. A co do serwisu Lg to nie mam najlepszych wspomnien, wymienili mi cd-roma na innego ktory padl dokladnie 2 dni po skonczeniu sie gwarancji, nie wiem jak oni to robia ale sa w tym dobzi :)

Chasm 22.11.2002 01:11

Wiecie co , oddałem 2 tyg. temu LG 8480B , nagrwała płytki ale to co nagrała nie dało się odczytać a nagrywałem na markowych za 3zł /szt ok 10 różnych firm i było to samo więc oddałem do serwisu.
Dziś dostałem spowrotem a na gwarancji pisze : KONSERWACJA , no to bez jaj ,ale nic , nakupowałem znowu markowych kompaktów , ponagrywałem na różnych prędkościach od 12X do 32 albo nawet Platinum 48 X i dalej nic , to co włożę do cd to prawie wcale nie czyta , sprawdzałem u innych i jest tak samo. Pewnie ci *****e nic nie zrobili , napiszcie co ja mam teraz zrobić bo szału dostaję a straciłem już z 40 kompaktów przez tą nagrywarkę.....
Czy mogę liczyć na jakiś zwrot gotówki albo zamianę na inną nagryw ??

bartekw 22.11.2002 02:07

WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ

WARUNKI GWARANCJI:
PUNKT 5.
WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM:


14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.
21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.

W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY
TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO.

TO NA ICH KORZY***140;Ć;

PUNKT 6
REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE
-FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE.

MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA.
(

MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ

Chasm 22.11.2002 02:09

Cytat:

bartekw napisa***322;(a)
WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ

WARUNKI GWARANCJI:
PUNKT 5.
WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM:


14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.
21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.

W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY
TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO.

TO NA ICH KORZY***140;Ć;

PUNKT 6
REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE
-FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE.

MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA.
(

MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ


DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.