Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 01.09.2002, 21:56   #1
Darth
Nowy na forum

Data rejestracji: 01.09.2002
Darth w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Teac czy TDK

Witam,
Nosze sie z zamiarem kupna nagrywarki,a poniewaz jestem w tej gestii zielony to chcialbym uzyskac od Was informacje czy kupic Teac'a W540E czy moze TDK CyClone?A moze inna,podobnie zachwalana na zagranicznych portalach zajmujacych sie tematem nagrywarek.Mam na to mniej wiecej 400 zl.Wiem,ze Teac nie obsluguje SafeDisk'a 2,51 i wyzej-czy to rzeczywiscie taki problem?Z gory dziekuje za wszelkie sugestie wraz ze specyfikacjami.Pozdrawiam.
Darth jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 01.09.2002, 22:01   #2
Yahol
Gość

Chlopie! Jestes na najlepszej drodze do rozpetania kolejnej wojny "co lepsze":-D
OPCJA SZUKAJ
To najlepsze rozwiazanie, ja na ten temat milcze:-D Chociarz LG jest - tanie, dobre i bierze kazde zabezpieczenie:-D

Stary 01.09.2002, 22:05   #3
tomgoo
&lt;&lt;&lt;Watcher&gt;&gt;&gt;

Data rejestracji: 28.06.2002
tomgoo niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
człowieku kup sobie liteon-a 40125s i 100 zł ci zostanie na płyty . Kopjuje wszystkie popularne zabezpieczenia w tym safe disca najnowszego.
tomgoo jest offline  
Stary 01.09.2002, 22:10   #4
Adik
Arab'ski

Data rejestracji: 15.03.2002
Adik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>