Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Inne

Inne Tematy, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 17.05.2005, 19:49   #1
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
ze PS3 bije 2x X360 to sciema... tak samo jak to ze GF FX6800Ultra to najpotezniejsza karta grafiki (a tak mowi przedstawiciel nvidi). Moze i PS3 ma 2x wieksza moc obliczeniowa niz X ale to nie o obliczenia chodzi ale o wydajnosc w grach. To tak jak z procesorami Intel i AMD - Intel = wieksza moc obliczeniowa, AMD = wydajniejszy w grach. Poza tym PS3 ma 2 GF FX6800ultra a to oznacza ze podsystem graficzny PS3 dysponuje 32 potokami (2 x 16) natomiast RN520 (uklad graficzny X'a) Dysponuje 48 potokami..... Wszystko jeszcze przed nami.

PS. Na obu konsolach bez problemu chodzi Unreal Engine 3.0 .....

Cytat:
Cóż, SONY w swoim PS3 zastosowało procesor siedmiordzeniowy (niektóre źródła podają zastosowanie nawet ośmiordzeniowego), przez co wydajność ma ponoć dwukrotnie większą od nowego X'a. Co to się dzieje z tymi kosolami
I oba zrodla sie myla bo Cell procesor ma 9 rdzeni w tym jeden Głowny i 8 pomocniczych (wiec nie ochac i wzdychac mi tu nad 9 rdzeniami bo 8 z nich jest malo wydajnych) z czego 1 z pomocniczych rdzeni jesty wylaczony (razem 1 glowny + 7 pomocniczych czyli 8 rdzeni Aktywnych).
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"

Ostatnio zmieniany przez REi : 17.05.2005 o godz. 19:55
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 17.05.2005, 21:19   #2
pablocoo
Darkly dreaming...
 
Avatar użytkownika pablocoo
 
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
pablocoo niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez REi
Poza tym PS3 ma 2 GF FX6800ultra a to oznacza ze podsystem graficzny PS3 dysponuje 32 potokami (2 x 16) natomiast RN520 (uklad graficzny X'a) Dysponuje 48 potokami..... Wszystko jeszcze przed nami.
Hmm...

Cytat:
Grafiką w tym monstrum zajmie się chip RSX "Reality Synthesizer" stworzony przez firmę Nvidia. Jest on 128-bitowy, zbudowany z 300mln tranzystorów (to więcej niż jakikolwiek procesor w zastosowaniach komercyjnych) i zapewni wyświetlanie grafiki w rozdzielczości 1080p. Wyposażony zostanie w 512MB pamięci graficznej, a jego osiągi to 100mld operacji na shaderach (Xbox 360 "tylko" 48mln). Sony twierdzi, że moc chipa jest obecnie dużo większa niż dwóch kart GeForce 6800 Ultra!!
pablocoo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.05.2005, 22:17   #3
kraluk
Guru
 
Avatar użytkownika kraluk
 
Data rejestracji: 13.02.2003
Lokalizacja: Kraków
Posty: 4,500
kraluk jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>kraluk jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Cytat:
Napisany przez pablocoo
Hmm...
To są tylko przechwałki Sony - a jak życie znam, napewno okażą się trochę inne w praktyce...
__________________
"Być zwyciężonym i nie ulec - to zwycięstwo!"
kraluk jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.05.2005, 22:18   #4
pablocoo
Darkly dreaming...
 
Avatar użytkownika pablocoo
 
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
pablocoo niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez kraluk
To są tylko przechwałki Sony - a jak życie znam, napewno okażą się trochę inne w praktyce...
Nie watpie, chcialem tylko zdementowac, ze PS3 ma miec 2xGF6800 Ultra
pablocoo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.05.2005, 23:25   #5
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez pablocoo
Nie watpie, chcialem tylko zdementowac, ze PS3 ma miec 2xGF6800 Ultra
Wybacz ale czlowieczek nvidi na konferencji sony stwierdzil ze PS3 ma uklad GPU skladajacy sie z 2 polaczonych 6800ultra (a przynajmniej do takiej konfiguracji go porownal) jedyna przewaga to te cale 128bit koloru.... tylko ze do wyswietlenia 128bitow potrzeba 6 kolorow skladowych a jak narazie monitory CRT / LCT czy telewizory plazmowe dysponuja trzema....
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.05.2005, 16:29   #6
pablocoo
Darkly dreaming...
 
Avatar użytkownika pablocoo
 
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
pablocoo niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez REi
Wybacz ale czlowieczek nvidi na konferencji sony stwierdzil ze PS3 ma uklad GPU skladajacy sie z 2 polaczonych 6800ultra (a przynajmniej do takiej konfiguracji go porownal)
Z tym sie moge zgodzic

Cytat:
Napisany przez Gamespot.com
Sony has revealed that the RSX GPU has a 550MHz core clock and has over 300 million transistors. Sony has also stated that the chip is more powerful than two GeForce 6800 Ultra cards put together. Your first guess might be that Nvidia simply doubled the pipeline number on the 6800 Ultra to make the RSX, but you also have to remember that the Ultra only clocked in at 400MHz. If the "double" performance measurement is based on fill-rate performance rather than hardware, the clock speed increase up to 550MHz is clear sign that the hardware improvement isn't from a pure doubling of pipelines. We're guessing that the actual pipeline count is going to be at 24, which is about right for 300 million transistors and, at 550MHz, has just a slightly larger fill-rate than two GeForce 6800 Ultras clocked at 400MHz.
pablocoo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.05.2005, 21:33   #7
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez REi
Wybacz ale czlowieczek nvidi na konferencji sony stwierdzil ze PS3 ma uklad GPU skladajacy sie z 2 polaczonych 6800ultra (a przynajmniej do takiej konfiguracji go porownal) jedyna przewaga to te cale 128bit koloru.... tylko ze do wyswietlenia 128bitow potrzeba 6 kolorow skladowych a jak narazie monitory CRT / LCT czy telewizory plazmowe dysponuja trzema....
I co to niby ma dać? Już i tak nie ma specjalnej róznicy pomiędzy 32 bitami, a 16. Owszem, da się ją jeszcze zauważyć, ale te 32 to i tak już dużo więcej kolorów niż człowiek jest w stanie rozróżnić. Te 128 bitów to niby co konkretnie ma dać?
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.