![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Inne Tematy, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Berion
Teoretycznie latwiej jest programowac X-Boxa. Prawde mowiac jak patrze na specyfikacje nie powinno to byc trudniejsze od programowania np Dreamcasta (ktory slynie z latwosci programowania). Symetryczne rdzenie mozna bardzo latwo zaprogramowac w C++ uzywajac OpenMP (z tego co widzialem Oblivion na nim biega). Sa calkowicie uniwersalne, wiec kazdy rdzen moze wykonywac co programista chce i moga sie dowonie dzielic obciazeniem (funkcja OpenMP). W przypadku PS3 trzeba program glowny zmiescic w jednym rdzeniu, a reszte podzielic na DSP, ktore z tego co sie orientuje nie maja wlasnego dostepu do pamieci... Ale fakt faktem - takie rzeczy niewiele gracza interesuja. Co do RSX - moim zdaniem GF6 i GF7 to praktycznie to samo wykonane w innej technologii. Jedyna funkcja rozniaca te chipy (transparency antialiasing) zostala ostatnio odblokowana w GF6. Pamietam ze RSX powstawal gdy GF7 jeszcze nie bylo i porownywano go do 6800 w SLI. Tak wiec moze byc to cos w rodzaju 7800. PS. Widzialem dzis DOA na X360 w MM (kosmos).... moze lepiej juz zaczne zbierac kaske bo mam wrazenie ze mi laser w DC pada ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 14.11.2006 o godz. 16:36 |
![]() |
![]() |
|
|