![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Inne Tematy, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Silnik MGS4 jest zrobiony specjalnie dla PS3, co przecie***380; nie znaczy ***380;e gdyby by***322; zrobiony specjalnie dla X360 gra nie wygl***261;da***322;aby lepiej. Je***380;eli chodzi o sam no***347;nik BR - to w MGS4 z tego co wiem zapchali go filmami w HD.
White Engine (FF13) mia***322; te***380; by***263; specjalnie dla Cell, wyciska***263; co si***281; da z tego procesora. A w ko***324;cu wysz***322;o ***380;e mo***380;liwy jest tak***380;e port na PC. Nie ma ***380;adnych dowod***243;w na wy***380;szo***347;***263; architektury PS3 nad X360, poza ***347;miesznymi cyferkami podanymi przez Sony o teraflopach kt***243;re nic przecie***380; nie m***243;wi***261; itp. Gier exclusive si***281; nie por***243;wnuje, bo i jak? Cross-platformy wygl***261;daj***261; lepiej na X bo to po prostu kwestia hardware. Soul Calibur na X360 biega w wy***380;szej rozdzielczo***347;ci i ma antyalias, o kt***243;rym RSX mo***380;e zapomnie***263;. RSX po prostu nie jest w stanie da***263; AA z sensown***261; wydajno***347;ci***261;, bo zapcha***322;by swoj***261; magistral***281; pami***281;ci zupe***322;nie jak m***243;j GF8600... Twierdzenie ***380;e exclusive na PS3 jest ***322;adniejsze ni***380; na X360 jest IMO nieco ***347;mieszne. Na jakiej podstawie w og***243;le mo***380;na wydawa***263; takie os***261;dy? Teoretycznej wydajno***347;ci oblice***324; zmiennoprzecinkowych? Skoro PS3 jest takie wspania***322;e to czemu nie radzi sobie prawie nigdy z portami ze s***322;abszej konsoli? by***263; mo***380;e dlatego ***380;e - ma jeden 1 w***261;tkowy uniwersalny procesor a X360 - trzy dwuw***261;tkowe - X ma zunifikowane shadery idealnie dopasowyj***261;ce si***281; do aktualnie wy***347;wietlanego obrazu przez co ich efektywno***347;***263; jest znacznie wy***380;sza - X ma teselator. Ju***380; samo to wystarczy by wyko***324;czy***263; vertex shadery w RSX. - wydajno***347;***263; vertex shader***243;w x-a jest (w porywach i teoretycznie bo zawsze co***347; musi zosta***263; na pixel shadery) ok 6-krotnie wy***380;sza. Cell mo***380;e bardzo sprawnie je zast***261;pi***263;, ale kosztem wi***281;kszo***347;ci przepustowo***347;ci magistrali, co nie bardzo sie op***322;aci. Oczywi***347;cie procek x-a te***380; mo***380;e je zast***281;powa***263; bo ma do***347;***263; mocne FPU. - efekty zrobione w eDRAM (w tym AA) s***261; praktycznie nie do przeniesienia na inne platformy bez ogromnego narzutu na GPU - pami***281;***263; x0 jest elastyczna, a nie podzielona po po***322;owie jak w PS. Je***380;eli zmie***347;cisz silnik w 100MB to mo***380;esz napcha***263; 400MB tekstur, co na PS nie przejdzie. - no i ***322;atwiej sie x0 programuje Po stronie PS3 stoi znacznie pojemniejszy no***347;nik oraz dwukrotnie wi***281;ksza moc oblicze***324; zmiennoprzecinkowych (kosztem trzykrotnie mniejszej mocy uniwersalnej). I tyle. Oczywi***347;cie mo***380;liwo***347;ci konsoli to nie gry. I by***263; mo***380;e macie racje ***380;e gry na PS3 s***261; fajniejsze. Nie wiem bo nie mam PS3 ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 31.08.2008 o godz. 18:07 |
![]() |
![]() |
|
|