![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Cichy mod
Data rejestracji: 16.03.2003
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4,485
![]() ![]() |
Architektura połączenia, a gry on-line
Dzis jak jadlem sniadanie
![]() Gdy gram w jakas gre on-line typu FPP to ona zabiera z mojego lacza ~15kB/s downloadu i 9kB/s uploadu przy maksymalnych wartosciach. Przynajmniej tak podaje gra ![]() Gdy mam wszystko wylaczone, w sensie downloadory i P2P ping do serwera wynosi <20ms, a gdy zostanie cos uruchomione to od razu ping wzrasta. Wiem, ze to normalne, ale... Dlaczego tak sie dzieje, przeciez jak gierka zabiera ~15kB/s downloadu, a ja go posiadam 120kB/s to jak uruchomie downloader na przykladowo 80kB/s to nie powinno byc problemow bo kazdy ma swoje pasmo i tak powinno dzialac. Tylko tak sie nie dzieje, ping skacza wtedy po 900ms. Chodzi o kolejkowanie pakietow czy o cos innego?
__________________
![]() Ciekawy blog LiTEa <-- Click ![]() ![]() Jak używac google ? | Lite-on 52327S | BenQ DW1640@EW164B Zanim zadasz pytanie - przeczytaj! [v1.0] | Jak odwiesic CD w Nero? Typ folderow w XP, rejestr | Konto w XP do gier TIMEOUT w autostart | O-T-W-I-E-R-A-M-Y |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|