![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
Guru
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
![]() |
Witam !
Cytat:
![]() Po drugie - jeśli dobrze czytam, to kolega @pops nie napisał czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuję, że skoro pisze o wizycie w oddziale i płaceniu 2 zł miesięcznie to chyba w PKO Inteligo. Następna kwestia - jeśli kolega - jak napisał na następnym poście - sam zablokował dostęp do konta przez telefon - to zupełnie nie rozumiem tych pretensji ... Kolejna kwestia - czyżby tam nie istniała możliwość włączenia (odblokowania) tego kanału telefonicznie - poprzez rozmowę z konsultantem (jeśli oczywiście nie można tego zrobić przez Internet) ?? A koniec tej wypowiedzi cytowanej powyżej - cóż - polska mentalność - najważniejsze to się z kimś pokłócić i wyzwać go ... Ja mam konto w Inteligo - i w sumie też bywają problemy - wczoraj spotkał też mnie jeden z nich - jak chciałem zrobić przelew to dwukrotnie wyskoczyło okienko - błąd aplikacji - zgłoś to obsłudze - i co - zadzwoniłem (oczywiście musiałem zalogować się telefonicznie - ale to nie problem - ten kanał dostępu mam aktywny bo dzwoniłem już tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minutę może czekałem - ale Pani przyjęła zgłoszenie, stwierdziła, że przekaże to dalej i jakby problem nadal wystąpił to mam zadzwonić). Nie wiem czy coś zrobili czy to był przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodziłem - ale po południu przelew zrobiłem bez problemu, z ciekawości zalogowałem się jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodziłem" trochę po różnych zakładkach aby sprawdzić czy działa - i było ok - także dziś się dwa razy logowałem i jak na razie bez problemów. Wracając do tego co pisał kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie miałem problemu, przelewy zawsze idą tak jak powinny (w ramach Inteligo max z pół godziny, do innych banków to w czasie najbliższej sesji międzybankowej Eliksir) - więc jakoś mnie dziwi trochę, że PKO Inteligo ma takie problemu. Co zaś do błędów - oprócz wczorajszych - chyba w ciągu roku odkąd mam konto - wywaliło mnie tak totalnie - jak wczoraj - może raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczyła informacja o problemach, że mam spróbować później - więc jak widać - idealnie nie jest - ale tak bardzo źle też nie ![]() Żeby jeszcze mieli troszkę niższe prowizje i opłaty - to było by super ![]() Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzystałem z niego jeszcze jak miałem kiedyś Superkonto student - to chyba raz był tylko popsuty - a kiedyś korzystałem też bardzo często z tego na uczelni - przez 3 lata może dwa razy była awaria - więc raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie). I to tyle co miałbym do powiedzenia ![]() Pozdrawiam ro29 |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Zdezorientowany
Zlotowicz
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
tak, zablokowa***322;em bo nie u***380;ywa***322;em i u***380;ywa***263; nie b***281;d***281; bo sobie za to licz***261; zbyt du***380;o, a pretensje mam o to, ***380;e nie mog***322;em si***281; przez telefon dowiedzie***263; czemu nie dzia***322;a i kiedy b***281;dzie dzia***322;a***263;, czy do tego musz***281; mie***263; aktywny kana***322; dost***281;pu ? a co do k***322;***243;tni, to ja do tego podchodz***281; tak: p***322;ac***281; = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze opr***243;cz tych 2 pln, p***322;ac***281; jakie***347; inne pierdo***322;y za to, ***380;e s***261; na tyle uprzejmi i chc***261; trzyma***263; moje pieni***261;dze i zarabia***263; na obracaniu nimi, i jedyne czego ***380;***261;dam w zamian to jest to, ***380;ebym mia***322; do nich dost***281;p w ka***380;dej chwili. chcia***322;em skorzysta***263; z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281;, skorzysta***322;em ? nie. i do tego straci***322;em czas na wycieczki do oddzia***322;u i stanie w kolejce. s***261; r***243;zni ludzie, m***243;j znajomy p***322;aci za konto w bph 30pln miesi***281;cznie i si***281; cieszy, niekt***243;rzy zachwalaj***261; pko, a jeszcze inni trzymaj ***261; pieni***261;dze w szafie, ja musia***322;em wykona***263; przelew, kt***243;rego nie wykona***322;em ko***380;ystaj***261;c z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281; i mi si***281; to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok. nie ma sensu d***322;u***380;ej na ten temat gada***263;. jest wolny rynek, mog***281; i***347;***263; gdzie chc***281;, wi***281;c w najbli***380;szym czasie zmieni***281; bank i tyle. Ostatnio zmieniany przez pops : 30.08.2006 o godz. 19:46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guru
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
![]() |
Witam !
Cytat:
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ?? A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ... Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ... Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające ![]() Pozdrawiam ro29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zdezorientowany
Zlotowicz
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guru
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
![]() |
Witam !
Cytat:
Ja w sumie przez telefon też żadnych operacji nie robiłem - ale kilka razy dzwoniłem coś wyjaśnić (choć jak poprzednio miałem drobną wątpliwość to zgłosiłem ją przez www zostawiając oprócz e-mail'a numer komórki - o dziwo następnego dnia oddzwonił konsultant i wszystko mi wyjaśnił). No i raz nie zauważyłem Caps Lock na klawiaturze ![]() Pozdrawiam ro29 Ostatnio zmieniany przez ro29 : 30.08.2006 o godz. 21:15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|