Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 30.08.2006, 18:38   #1
ro29
Guru
 
Avatar użytkownika ro29
 
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
ro29 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witam !

Cytat:
Napisany przez pops
ale sie zdenerwowałem, cholerne inteligo.

właśnie nastąpiła taka sytuacja:

muszę zrobić przelew, więc loguję się na konto w inteligo, słowo "loguję się" to pojęcie względne, bo serwer chodzi jak krew z nosa i udało mi się dopiero za trzecią próbą, wcześniej sypiąc zwiechami. podczas wykonywania przelewu wysrało mnie z tekstem "przerwa techniczna" i "w razie problemów proszę dzwonić na nr...", no to dzwonie, "proszę podać nr klienta" podaję, "proszę podać nr dostępu do kanału telefonicznego" i tu dopiero się zaczyna, bo nigdy takiego kanału nie aktywowałem !!! i dalej mnie system nie puszcza !!! i będę musiał iść do banku osobiście !!! szlag by ich trafił !! za co ja im płacę te 2 pln miesięcznie ? za dostęp do konta przez internet ? wolne żarty. jak tam dojdę to zwyzywam pierwszą osobę jaka mi się tam nawinie !!
Po pierwsze - spokojnie
Po drugie - jeśli dobrze czytam, to kolega @pops nie napisał czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuję, że skoro pisze o wizycie w oddziale i płaceniu 2 zł miesięcznie to chyba w PKO Inteligo.
Następna kwestia - jeśli kolega - jak napisał na następnym poście - sam zablokował dostęp do konta przez telefon - to zupełnie nie rozumiem tych pretensji ...
Kolejna kwestia - czyżby tam nie istniała możliwość włączenia (odblokowania) tego kanału telefonicznie - poprzez rozmowę z konsultantem (jeśli oczywiście nie można tego zrobić przez Internet) ??
A koniec tej wypowiedzi cytowanej powyżej - cóż - polska mentalność - najważniejsze to się z kimś pokłócić i wyzwać go ...

Ja mam konto w Inteligo - i w sumie też bywają problemy - wczoraj spotkał też mnie jeden z nich - jak chciałem zrobić przelew to dwukrotnie wyskoczyło okienko - błąd aplikacji - zgłoś to obsłudze - i co - zadzwoniłem (oczywiście musiałem zalogować się telefonicznie - ale to nie problem - ten kanał dostępu mam aktywny bo dzwoniłem już tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minutę może czekałem - ale Pani przyjęła zgłoszenie, stwierdziła, że przekaże to dalej i jakby problem nadal wystąpił to mam zadzwonić).
Nie wiem czy coś zrobili czy to był przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodziłem - ale po południu przelew zrobiłem bez problemu, z ciekawości zalogowałem się jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodziłem" trochę po różnych zakładkach aby sprawdzić czy działa - i było ok - także dziś się dwa razy logowałem i jak na razie bez problemów.
Wracając do tego co pisał kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie miałem problemu, przelewy zawsze idą tak jak powinny (w ramach Inteligo max z pół godziny, do innych banków to w czasie najbliższej sesji międzybankowej Eliksir) - więc jakoś mnie dziwi trochę, że PKO Inteligo ma takie problemu.
Co zaś do błędów - oprócz wczorajszych - chyba w ciągu roku odkąd mam konto - wywaliło mnie tak totalnie - jak wczoraj - może raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczyła informacja o problemach, że mam spróbować później - więc jak widać - idealnie nie jest - ale tak bardzo źle też nie
Żeby jeszcze mieli troszkę niższe prowizje i opłaty - to było by super
Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzystałem z niego jeszcze jak miałem kiedyś Superkonto student - to chyba raz był tylko popsuty - a kiedyś korzystałem też bardzo często z tego na uczelni - przez 3 lata może dwa razy była awaria - więc raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie).

I to tyle co miałbym do powiedzenia
Pozdrawiam
ro29
__________________

ro29 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 30.08.2006, 19:32   #2
pops
Zdezorientowany
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika pops
 
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez ro29
Witam !



Po pierwsze - spokojnie
Po drugie - je***347;li dobrze czytam, to kolega @pops nie napisa***322; czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuj***281;, ***380;e skoro pisze o wizycie w oddziale i p***322;aceniu 2 z***322; miesi***281;cznie to chyba w PKO Inteligo.
Nast***281;pna kwestia - je***347;li kolega - jak napisa***322; na nast***281;pnym po***347;cie - sam zablokowa***322; dost***281;p do konta przez telefon - to zupe***322;nie nie rozumiem tych pretensji ...
Kolejna kwestia - czy***380;by tam nie istnia***322;a mo***380;liwo***347;***263; w***322;***261;czenia (odblokowania) tego kana***322;u telefonicznie - poprzez rozmow***281; z konsultantem (je***347;li oczywi***347;cie nie mo***380;na tego zrobi***263; przez Internet) ??
A koniec tej wypowiedzi cytowanej powy***380;ej - c***243;***380; - polska mentalno***347;***263; - najwa***380;niejsze to si***281; z kim***347; pok***322;***243;ci***263; i wyzwa***263; go ...

Ja mam konto w Inteligo - i w sumie te***380; bywaj***261; problemy - wczoraj spotka***322; te***380; mnie jeden z nich - jak chcia***322;em zrobi***263; przelew to dwukrotnie wyskoczy***322;o okienko - b***322;***261;d aplikacji - zg***322;o***347; to obs***322;udze - i co - zadzwoni***322;em (oczywi***347;cie musia***322;em zalogowa***263; si***281; telefonicznie - ale to nie problem - ten kana***322; dost***281;pu mam aktywny bo dzwoni***322;em ju***380; tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minut***281; mo***380;e czeka***322;em - ale Pani przyj***281;***322;a zg***322;oszenie, stwierdzi***322;a, ***380;e przeka***380;e to dalej i jakby problem nadal wyst***261;pi***322; to mam zadzwoni***263;).
Nie wiem czy co***347; zrobili czy to by***322; przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodzi***322;em - ale po po***322;udniu przelew zrobi***322;em bez problemu, z ciekawo***347;ci zalogowa***322;em si***281; jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodzi***322;em" troch***281; po r***243;***380;nych zak***322;adkach aby sprawdzi***263; czy dzia***322;a - i by***322;o ok - tak***380;e dzi***347; si***281; dwa razy logowa***322;em i jak na razie bez problem***243;w.
Wracaj***261;c do tego co pisa***322; kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie mia***322;em problemu, przelewy zawsze id***261; tak jak powinny (w ramach Inteligo max z p***243;***322; godziny, do innych bank***243;w to w czasie najbli***380;szej sesji mi***281;dzybankowej Eliksir) - wi***281;c jako***347; mnie dziwi troch***281;, ***380;e PKO Inteligo ma takie problemu.
Co za***347; do b***322;***281;d***243;w - opr***243;cz wczorajszych - chyba w ci***261;gu roku odk***261;d mam konto - wywali***322;o mnie tak totalnie - jak wczoraj - mo***380;e raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczy***322;a informacja o problemach, ***380;e mam spr***243;bowa***263; p***243;***378;niej - wi***281;c jak wida***263; - idealnie nie jest - ale tak bardzo ***378;le te***380; nie
***379;eby jeszcze mieli troszk***281; ni***380;sze prowizje i op***322;aty - to by***322;o by super
Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzysta***322;em z niego jeszcze jak mia***322;em kiedy***347; Superkonto student - to chyba raz by***322; tylko popsuty - a kiedy***347; korzysta***322;em te***380; bardzo cz***281;sto z tego na uczelni - przez 3 lata mo***380;e dwa razy by***322;a awaria - wi***281;c raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie).

I to tyle co mia***322;bym do powiedzenia
Pozdrawiam
ro29

tak, zablokowa***322;em bo nie u***380;ywa***322;em i u***380;ywa***263; nie b***281;d***281; bo sobie za to licz***261; zbyt du***380;o, a pretensje mam o to, ***380;e nie mog***322;em si***281; przez telefon dowiedzie***263; czemu nie dzia***322;a i kiedy b***281;dzie dzia***322;a***263;, czy do tego musz***281; mie***263; aktywny kana***322; dost***281;pu ?

a co do k***322;***243;tni, to ja do tego podchodz***281; tak: p***322;ac***281; = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze opr***243;cz tych 2 pln, p***322;ac***281; jakie***347; inne pierdo***322;y za to, ***380;e s***261; na tyle uprzejmi i chc***261; trzyma***263; moje pieni***261;dze i zarabia***263; na obracaniu nimi, i jedyne czego ***380;***261;dam w zamian to jest to, ***380;ebym mia***322; do nich dost***281;p w ka***380;dej chwili.

chcia***322;em skorzysta***263; z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281;, skorzysta***322;em ? nie. i do tego straci***322;em czas na wycieczki do oddzia***322;u i stanie w kolejce.

s***261; r***243;zni ludzie, m***243;j znajomy p***322;aci za konto w bph 30pln miesi***281;cznie i si***281; cieszy, niekt***243;rzy zachwalaj***261; pko, a jeszcze inni trzymaj ***261; pieni***261;dze w szafie, ja musia***322;em wykona***263; przelew, kt***243;rego nie wykona***322;em ko***380;ystaj***261;c z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281; i mi si***281; to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok.

nie ma sensu d***322;u***380;ej na ten temat gada***263;. jest wolny rynek, mog***281; i***347;***263; gdzie chc***281;, wi***281;c w najbli***380;szym czasie zmieni***281; bank i tyle.

Ostatnio zmieniany przez pops : 30.08.2006 o godz. 19:46
pops jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 20:25   #3
ro29
Guru
 
Avatar użytkownika ro29
 
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
ro29 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witam !

Cytat:
Napisany przez pops
tak, zablokowałem bo nie używałem i używać nie będę bo sobie za to liczą zbyt dużo, a pretensje mam o to, że nie mogłem się przez telefon dowiedzieć czemu nie działa i kiedy będzie działać, czy do tego muszę mieć aktywny kanał dostępu ?

a co do kłótni, to ja do tego podchodzę tak: płacę = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze oprócz tych 2 pln, płacę jakieś inne pierdoły za to, że są na tyle uprzejmi i chcą trzymać moje pieniądze i zarabiać na obracaniu nimi, i jedyne czego żądam w zamian to jest to, żebym miał do nich dostęp w każdej chwili.

chciałem skorzystać z usługi za którą płacę, skorzystałem ? nie. i do tego straciłem czas na wycieczki do oddziału i stanie w kolejce.

są rózni ludzie, mój znajomy płaci za konto w bph 30pln miesięcznie i się cieszy, niektórzy zachwalają pko, a jeszcze inni trzymaj ą pieniądze w szafie, ja musiałem wykonać przelew, którego nie wykonałem kożystając z usługi za którą płacę i mi się to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok.

nie ma sensu dłużej na ten temat gadać. jest wolny rynek, mogę iść gdzie chcę, więc w najbliższym czasie zmienię bank i tyle.
Po pierwsze - z tego co piszesz w PKO Inteligo za dostęp telefoniczny się płaci jakiś abonament czy jak ?? Jeśli tak to rzeczywiście kiepsko to wygląda ... w Inteligo oczywiście tego nie ma (opłaty).
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ??
A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ...
Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ...

Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające ) - jakbym miał takie warunki z mBank czy innym bankiem to podejrzewam, że chyba tam założyłbym konto - bo koszty zazwyczaj niższe ... Ale jest jak jest, ideał trudno osiągnąć ...

Pozdrawiam
ro29
__________________

ro29 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 20:40   #4
pops
Zdezorientowany
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika pops
 
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez ro29
Witam !



Po pierwsze - z tego co piszesz w PKO Inteligo za dostęp telefoniczny się płaci jakiś abonament czy jak ?? Jeśli tak to rzeczywiście kiepsko to wygląda ... w Inteligo oczywiście tego nie ma (opłaty).
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ??
A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ...
Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ...

Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające ) - jakbym miał takie warunki z mBank czy innym bankiem to podejrzewam, że chyba tam założyłbym konto - bo koszty zazwyczaj niższe ... Ale jest jak jest, ideał trudno osiągnąć ...

Pozdrawiam
ro29
źle się wyraziłem, abonamentu się nie płaci, płaci się za przelewy wykonane w ten sposób, tzw. ustne dyspozycje, czy coś. płaci się jakieś 2 lub 2,5 nie pamiętam, ale uznałem to za zbyteczne. jak widać się myliłem
pops jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 21:13   #5
ro29
Guru
 
Avatar użytkownika ro29
 
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
ro29 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witam !

Cytat:
Napisany przez pops
źle się wyraziłem, abonamentu się nie płaci, płaci się za przelewy wykonane w ten sposób, tzw. ustne dyspozycje, czy coś. płaci się jakieś 2 lub 2,5 nie pamiętam, ale uznałem to za zbyteczne. jak widać się myliłem
Aha - rozumiem - w Inteligo przelew też przez telefon jest dużo droższy niż przez www (jeśli się nie mylę - 2,99 zł poza bank - w ramach banku chyba 0,99 zł !! - normalnie przez www to 0,99 zł i 0 zł).

Ja w sumie przez telefon też żadnych operacji nie robiłem - ale kilka razy dzwoniłem coś wyjaśnić (choć jak poprzednio miałem drobną wątpliwość to zgłosiłem ją przez www zostawiając oprócz e-mail'a numer komórki - o dziwo następnego dnia oddzwonił konsultant i wszystko mi wyjaśnił).
No i raz nie zauważyłem Caps Lock na klawiaturze ... i musiałem przez telefon odblokować dostęp do konta przez www ...

Pozdrawiam
ro29
__________________


Ostatnio zmieniany przez ro29 : 30.08.2006 o godz. 21:15
ro29 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.