![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie to silnik całkowicie konstrukcji Rovera (Rover K-Series). Dokładnie ten sam co w najmocniejszym Polonezie GTI. Tylko że w Poldku montowano wersję 1.4 (103KM).
Niestety uszczelki siadają często, ale problem jest można powiedziec opanowany. Jest nowy typ uszczelki (wielowarstwowa metalowa) którą instaluje sie z nową magistralą olejową (tzn powinno się, ale z oszczędności mało kto tak robi). Wprowadzony głównie na potrzeby Land Rovera ale pasuje do wszystkiego od 1.1 do 1.8. Są też uszczelki starego typu, (silikonowe) ale wzmacniane metalem w newralgicznych miejscach. I z tymi już wielkich problemów nie ma. Jest tylko jeden warunek - głowica musi być w dość dobrym stanie, bo jak jest zajeżdżona (np była przegrzana, albo źle planowana) to juz jej nic nie pomoże. No i jeszcze jeden warunek - wymiana musi być przeprowadzona przez kogoś kto sie zna na czymś więcej niż VW Golf. Spartolenie roboty to dość częsta sprawa niestety. Ostatnio zmieniany przez sobrus : 15.12.2009 o godz. 22:08 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Śmieszne teksty... | MacGyver | Humor | 4413 | 07.12.2024 16:39 |
Czym się zajmuję, co robię? | czechoj | Off topic | 93 | 17.01.2022 23:15 |
Wybór pralki, lodówki, odkurzacza, itp. | CIAPEK | Off topic | 784 | 23.01.2019 23:37 |
Polskie Radio BIS upadło - Czyli cenzure w Polsce czas zacząć... | Qbi@k | Off topic | 73 | 03.10.2013 18:16 |