Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.12.2009, 10:51   #11
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Nie chodzi o obroty, ja sie na tym nie znam ojciec mi regulował.
Chodzi o mieszankę gazu z powietrzem. Obroty można wyregulować na przepustnicy. Tzn zubażasz mieszankę, silnik zaczyna gasnąć na jałowym więc ustawiasz przepustice żeby nie gasł. Działa na oko tak samo, ale gazu idzie mniej. Ale jak przesadzisz samochód straci moc (no i dłuższa jazda na ubogiej moze sie skończyć wypaleniem zaworów). Przesadzenie w drugą stronę też jest złe. Jest z tym troche zabawy. Dodatkowo w CC było jeszcze jedno pokrętło przy reduktorze.

Nie obczajam tego zupełnie, ale jest troche możliwości do regulacji.
Teoretycznie powinno sie regulować badając skład spalin na biegu jałowym i obrotach w oparciu o sondę lambda włożoną w wydech. Ona pokazuje czy następuje całkowite spalenie paliwa, czy jest go za mało w stosunku do powietrza, czy tez za dużo i nie spala sie całkowicie.
Ale wielu doświadczonych kierowców reguluje samemu i twierdzą że lepiej.
W sekwencji często komputer ma połączenie z sondą lambda samochodu i sam to robi na bieżąco. Dokładnie tak jak komputer samochodu robi na Pb.

Troszkę duża wychodzi Ci ta różnica miedzy pb a lpg Myśle że jak pb pali 9 to powinien gazu łykać 10-11.
Na sekwencji jest rzędu 5-10%.
Przy takiej różnicy rzeczywiście LPG robi sie mniej opłacalne, a jak dodamy problemy z regulacją to już całkiem...

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 23.12.2009 o godz. 11:03
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Śmieszne teksty... MacGyver Humor 4413 07.12.2024 16:39
Czym się zajmuję, co robię? czechoj Off topic 93 17.01.2022 23:15
Wybór pralki, lodówki, odkurzacza, itp. CIAPEK Off topic 784 23.01.2019 23:37
Polskie Radio BIS upadło - Czyli cenzure w Polsce czas zacząć... Qbi@k Off topic 73 03.10.2013 18:16


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.