Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.01.2016, 16:53   #11
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,020
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
... że jest głupi?

Po pierwsze, widziałeś z jakim tempem te superkondensatory rozładowywały się podczas pozostawienia auta z włączonymi światłami? Gość się tym chwalił - "spójrzcie, 9V i ciągle odpala" - ale zostaw auto niechcący na światłach przez godzinę...

Po drugie tempo samorozładowania, które jest w tym wypadku znacznie wyższe niż w aku i w połączeniu z niewielką pojemnością daje cały ogląd sytuacji. Ok, jeśli jesteś blisko źródła energii i wozisz ze sobą prostownik, to w moment naładujesz te kondziory do napięcia wystarczającego do odpalenia auta, ale zostaw auto na środku dużego parkingu i możesz brać się za demontaż tego ustrojstwa i szukania kontaktu

Waga - ok. Jest niska. Tyle tylko, że waga aku też nie jest dla auta znacząca. Aku z filmiku waży 12,7 kg, bateria z superkondziorów - 3,2 kg. To daje różnice 9,5 kg. Autor filmiku mówi, że to się przekłada na spadek zużycia paliwa - no chyba go pogięło. W tej Toyocie ważącej nieco ponad tonę to jest niespełna 1% różnicy wagi. To jest niemal niezauważalna różnica.

No i najważniejsze - bezpieczeństwo i przepisy. Ten konkretnie model który widać na filmiku w razie wypadku i wycieku paliwa skrajnie łatwo mógłby spowodować spięcie i doprowadzić do pożaru. Ale nawet gdyby zaaplikować do niego znacznie szczelniejszą i bezpieczniejszą obudowę, pozostaje kwestia homologacji. Podejrzewam, że przy dowolnym zdarzeniu drogowym ze szkodami ubezpieczyciel widząc takie ustrojstwo szeroko by się uśmiechnął i odmówił wypłaty odszkodowania. I obawiam się, że miałby rację.
__________________


Ostatnio zmieniany przez Jarson : 02.01.2016 o godz. 16:55
Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Śmieszne teksty... MacGyver Humor 4413 07.12.2024 16:39
Czym się zajmuję, co robię? czechoj Off topic 93 17.01.2022 23:15
Wybór pralki, lodówki, odkurzacza, itp. CIAPEK Off topic 784 23.01.2019 23:37
Polskie Radio BIS upadło - Czyli cenzure w Polsce czas zacząć... Qbi@k Off topic 73 03.10.2013 18:16


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.