Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Dwie opony zimowe (https://forum.cdrinfo.pl/f5/dwie-opony-zimowe-43598/)

AleX69 30.11.2004 13:18

Cytat:

Napisany przez Majonez
Witam

Jako że stałem się posiadaczem autka a nadchodzi zima to chce kupić opony zimowe ale niestety nie znam się do końca na tym.
Możecie mi coś poradzić? Jaka firma (model czy coś).
Mam ofertę kupienia nówek pirelli za 180 za sztukę - to chyba tanio za taką oponę ale liczę na pomoc zmotoryzowanych forumowiczów.

rozmiar to 175/70/13 wydaje mi sie ze tanio bo tylko 5-10 zl roznicy od debicy chyba i czegos tam jeszcze nie pamietam juz (zreszta musze jeszcze dryndnąć i sprawdzić co to za model tych pirellek)

Z góry dzięki

ciutke drogo ...

powiedz jakie auto - widac ze niezbyt duze - latwiej bedzie dobra gume znalezc

ja bym kupowal albo tania ... kormoran, debica, barum, bfgoodrich, fulda, kleber

lub z gornej polki toyo, yokohama ...

Majonez 30.11.2004 13:07

Witam

Jako że stałem się posiadaczem autka a nadchodzi zima to chce kupić opony zimowe ale niestety nie znam się do końca na tym.
Możecie mi coś poradzić? Jaka firma (model czy coś).
Mam ofertę kupienia nówek pirelli za 180 za sztukę - to chyba tanio za taką oponę ale liczę na pomoc zmotoryzowanych forumowiczów.

rozmiar to 175/70/13 wydaje mi sie ze tanio bo tylko 5-10 zl roznicy od debicy chyba i czegos tam jeszcze nie pamietam juz (zreszta musze jeszcze dryndnąć i sprawdzić co to za model tych pirellek)

Z góry dzięki

AleX69 30.11.2004 13:04

Cytat:

Napisany przez grzeniu
PS To ze przy -10 st guma na letnich oponach stywnieje to ja wiem, ale nijak sie to ma do zasady dzialania tych ukladow w samochodzie. To jest inny temat.

mala korekta ... nie przy -10 lecz przy 10 :>

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cm...1/opony2_d.JPG

grzeniu 30.11.2004 12:56

Cytat:

Napisany przez legion