![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Merry F****** Christmas
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
![]() |
![]()
Juz o tym pisalem jakis czas temu...
ale jeszcze raz... pekly mi oprawki, oddalem je na gwarancje sklep odeslal do producenta, ten uznal reklamacje, ale nie ma w tej chwili w magazynie oprawek do ktorych pasowaly by szkla. Poniewaz ten model oprawek rozlecial mi sie 3 luz 4 raz poprosilem o zmiene modelu na podobny. Calosc miala trwac 2tyg. - dzis mija termin. Zadzwonil do mnie pracownik salonu i powiedzial, ze moze to potrwac jeszcze z tydzien jaka jest procedura?? moge juz domagac sie zwrotu kosztow? na jaka ustawe sie powolac? moze ma ktos jakis link? ten tydzien na-upartego mogl bym jeszcze poczekac... ale chce sie rozstac z tym salonem i to by byl dobry sposob. jakies rady?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|