![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 | |
Kodex 3 - Wyrok Zapadł
Data rejestracji: 02.01.2004
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 11,779
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Jak ktoś dzwoni na koszt abonenta To łączący się pyta - czy ten ktoś przyjmie rozmowę na swój koszt ![]() Ale ... Z drugiej strony nie ma żadnego potwierdzenia pisemnego A wszystko jest na krzywy ryj :\ To znaczy jak później udowodnić, że nie zgodziliśmy się na przyjęcie takiej rozmowy ![]() Przecież ten łączący może powiedzieć: "No przecież on się zgodził!" ![]() Nie mówię, że akurat w przypadku Babble tak jest i będzie Ale biorąc pod uwagę obecny system TPSA da radę robić takie przekręty jak nie wiem Ktoś młody może sobie poradzi, ale przykładowe staruszki? Akurat moim rodzicom bez ich zgody nagle zmieniono plan standardowy Na darmowe weekendy i wyższy abonament I jak udowodnisz, że tego chciałeś lub nie? Wszystko jest załatwiane przez telefon - więc nawet żadnych podpisów nie potrzeba! Ludzie! O co chodzi? ![]() To legalne robienie w *****! ![]() A ty najpierw płać, a potem ![]() No i to tylko taki mały przykład ![]() Więc jeżeli wszyscy na świecie zaczną rozmawiać przez Babble Za darmo! I zrezygnują z telefonów ![]() To kto na tym zarobi? ![]() No bo przecież ktoś musi ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|