![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Wyjadacz
Data rejestracji: 09.05.2002
Posty: 1,740
![]() |
Ja jednak zostaję przy Heyah - nie mam zamiaru ciągle zmieniać numeru. Poza tym tylko w Heyah mam prosty prefix w postaci 888. Jak ludzie polecą znowu na POPa to zobaczysz, że Heyah pewnie obniży ceny, które zresztą i tak są już na niskim poziomie.
__________________
Jeżeli mój post Ci pomógł - nie zapomnij o reputacji, przynajmniej będę wiedział, że ktoś czyta moje wypociny i nie produkuję się tu na próżno. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
mów mi więcej :P
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 17.02.2003
Lokalizacja: TORUŃ
Posty: 5,244
![]() ![]() |
nie stoje przed problemem w.w. porównania zawsze miałem fona na abonix i tak chyba zostanie, ale mam takie jedno spostrzeżenie z punktu widzenia marketingu.
Pop vs. Heyah... Heyah ogólnie jest na przegranej pozycji i to ostro. Idea-Pop jest dłużej, ma większą renomę i więcej ludzi ma fony w Idei. Heyah to raczkująca sieć, która jednak pokazała na co ją stać poprzez ogromną ilość sprzedanych starterów. Więc uważam, że nowy klient mając do wyboru Heyah i Pop nie powinien się długo zastanawiać. Ciekawe jak zareaguje Simplus ![]()
__________________
![]() nie załatwi wszystkiego "FLOTA", tak myślącego uważam za przegranego! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() A czy Heyah rzeczywiście stoi na przegranej pozycji? W ciągu kilku miesięcy zdobyła ponad milion klientów. To przynajmniej jedna trzecia tego, co w sumie ma IDEA POP (a może i więcej, ich sprawozdań finansowych nie analizowałem, ale zakładam, że są niewiele w tyle za Erą). Dodatkowo poprzez dobrze pomyślaną strategię marketingową cały czas zachęcają nowych. Mają też faktycznie łatwe do zapamiętania numery (zawsze to trzy cyfry do pamiętania mniej) i ogólnie jest to już marka lubiana. POP wychodzi teraz z nową, bardzo atrakcyjną ofertą. Ale nie da się też ukryć, że robi to trochę późno... Czy to wystarczy? Na niekorzyść obydwu operatorów działa fakt, że mamy do czynienia z segmentem telefonów na kartę, które praktycznie wcale nie związują klienta terminowo z firmą. Interesującym i według mnie bardzo przemyślanym zagraniem teraz byłoby przyłożenie cholernie atrakcyjnej oferty abonamentowej. Takiej, która naprawdę przyciągnęłaby klientów, a że jest to umowa terminowa, zrobiłaby to na dłużej... ps: I niech cholera ERA podchwyci mój pomysł bo ja chcę w końcu podpisać abonament, ale na atrakcyjnych warunkach!!! ![]()
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|