![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#4 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() A czy Heyah rzeczywiście stoi na przegranej pozycji? W ciągu kilku miesięcy zdobyła ponad milion klientów. To przynajmniej jedna trzecia tego, co w sumie ma IDEA POP (a może i więcej, ich sprawozdań finansowych nie analizowałem, ale zakładam, że są niewiele w tyle za Erą). Dodatkowo poprzez dobrze pomyślaną strategię marketingową cały czas zachęcają nowych. Mają też faktycznie łatwe do zapamiętania numery (zawsze to trzy cyfry do pamiętania mniej) i ogólnie jest to już marka lubiana. POP wychodzi teraz z nową, bardzo atrakcyjną ofertą. Ale nie da się też ukryć, że robi to trochę późno... Czy to wystarczy? Na niekorzyść obydwu operatorów działa fakt, że mamy do czynienia z segmentem telefonów na kartę, które praktycznie wcale nie związują klienta terminowo z firmą. Interesującym i według mnie bardzo przemyślanym zagraniem teraz byłoby przyłożenie cholernie atrakcyjnej oferty abonamentowej. Takiej, która naprawdę przyciągnęłaby klientów, a że jest to umowa terminowa, zrobiłaby to na dłużej... ps: I niech cholera ERA podchwyci mój pomysł bo ja chcę w końcu podpisać abonament, ale na atrakcyjnych warunkach!!! ![]()
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
|
|